Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi abortin, päätimme kuitenkin pitää lapsen.

Vierailija
15.12.2014 |

Päätimme kuitenkin yhdessä että pidämme lapsen vaikka mies alkuun olikin abortin kannalla. Ja nyt tuo mies on aivan toisenlainen. Kärsin pahoinvoinnista ja välillä en pääse sängystä ylös. Mies tekee ruokaa minulle, tuo vuoteeseen, hakee kaupasta kaikkea mitä pystyn syömään jos joku ruoka ei mene alas. Ja hän suunnittelee jo tekevänsä kaikenlaista lapsen kanssa, toivoo poikaa. Ja hössöttää jopa pesuaineista että vaihdetaanhan varmasti pyykkiaineet ja lattianpesuaineet kun pikkuinen syntyy. Niin ne miehetkin muuttuu :)
.
Miten muilla käynyt joiden puoliso halunnut aborttia mutta kuitenkin päädytty pitämään lapsi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis sinä päätit pitää lapsen. Tuo "päätimme" on ihan tuubaa. Miehellä ei ole mitään oikeuksia kun akka saa yksin päättää. Miten järkkäsit tän "vahinkoraskauden"?

Vierailija
22/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille! Oma mies ei ole vielä valmis, enkä minäkään, mutta jos jollain kumman tavalla tulisin raskaaksi, mies tietää että lapsen pitäisin hänen mielipiteestään huolimatta. Lapsi olisi kyllä todellinen ihme, käytän ehkäisyrenkaita ja seksiä on ehkä 2 kertaa kuussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:09"]

Oikea päätös! Kenelläkään ei ole valtaa päättää pienen lapsenalun elämää! Lapsessa on sielu ja elämä jo hedelmöittymisestä lähtien.

[/quote]

Väsyneeseen asiasisältöön en jaksa kommentoida mitään, mutta se on hedelmöityminen. Munasolu hedelmöityy. Käytettäis niitä oikeita termejä, pliis.

Vierailija
24/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut itse tehdä abortin. Mies ei. Minä kadun etten tehnyt ja lapsi on jo kouluikäinen..

Vierailija
25/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun itselläkin kävisi noin. Tiedän että jos tulisin raskaaksi nyt niin mies todennäköisesti jättäisi minut sillä en halua tehdä aborttia vaan lapsi olisi haluttu. Olen vasta nuori mutta halu saada lapsi on jo kova ja tuntuu etää joudun odottamaan ikuisuuden sillä mies sanoi että ei vielä moneen vuoteen sillä haluaa olla vapaa.

Vierailija
26/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:05"]

Voi kun itselläkin kävisi noin. Tiedän että jos tulisin raskaaksi nyt niin mies todennäköisesti jättäisi minut sillä en halua tehdä aborttia vaan lapsi olisi haluttu. Olen vasta nuori mutta halu saada lapsi on jo kova ja tuntuu etää joudun odottamaan ikuisuuden sillä mies sanoi että ei vielä moneen vuoteen sillä haluaa olla vapaa.

[/quote]

Toivottavasti mies on teillä vastuussa abortista.

Vierailija
27/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:05"]

[/quote]

[/quote]

Voisitko selittää ?

Vierailija
28/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:49"]Ap siis sinä päätit pitää lapsen. Tuo "päätimme" on ihan tuubaa. Miehellä ei ole mitään oikeuksia kun akka saa yksin päättää. Miten järkkäsit tän "vahinkoraskauden"?
[/quote]

Sanoin miehelle, etten kykene aborttiin ja hän saa päättää jääkö vai lähteekö enkä tuomitse kumpaakaan vaihtoehtoa. 2 päivää ja mies sanoi, että rakastaa minua eikä todellakaan aijo jättää vain koska hän epäröi. Sanoi miettineensä asioita ja todella haluaa tämän lapsen.
-
Olin jo aijemmin raskaana, kunnes lapsi kuoli kohtuun yli puolen välin raskautta. Tämä oli miehelle todella kova paikka ja hänen aborttiehdotus perustui puhtaasti pelkoon. "Mitäs jos menettää tämänkin lapsen juuri kun on kiintynyt siihen?"
-
Pillerit petti. En TODELLAKAAN tehnyt sitä tahallani joten haistappa vittu. En olisi vielä halunnut uudelleen raskaaksi, mutta en olisi voinut elää itseni kanssa jos olisin tehnyt abortin. Miksi toisella lapsella ei olisi oikeutta elää? Päätimme siis että yhdessä teemme tämän ja emme luovuta. Joten kuvittele sinä mitä tahdot. Mies ei kadu valintaansa, koska hän rakastaa minua :)

Vierailija
29/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 13:45"]

Mun veli yritti aikanaan suostutella vaimoaan aborttiin, nyt se 5-vuotias poika on veljelle rakkainta maailmassa. Kärsii edelleen omantunnontuskia niistä aborttipuheistaan.

[/quote]

ne puheet on olet vain pelkoja siitä, että pärjääkö. Pelkojen käsittelyä.

Vierailija
30/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:49"]

Ap siis sinä päätit pitää lapsen. Tuo "päätimme" on ihan tuubaa. Miehellä ei ole mitään oikeuksia kun akka saa yksin päättää. Miten järkkäsit tän "vahinkoraskauden"?

[/quote]

no, jos on sukupuoliyhteydessä ilman kondomia, niin saattaa tulla nainen raskaaksi. Se on kyllä nykyaikana tiedossa kaikilla aikuisilla. 

Ihan turha on ruveta toista syyttelemään...ottaa vaan itse vastuun tekemisistä.

..jos ei halua lasta, niin sitten pitää käyttää kondomia. Selvä peli niin. 

Vierailija
31/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:02"]Olisin halunnut itse tehdä abortin. Mies ei. Minä kadun etten tehnyt ja lapsi on jo kouluikäinen..
[/quote]

Minä myös, kolmas tulossa enkä enää voi tehdä aborttia kun raskaus niin pitkällä

Vierailija
32/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin raskaaksi puolen vuoden seurustelun jälkeen, mies toivoi aborttia. Nyt olemme olleet yhdessä 12 vuotta ja lapsi on 11v. Mies ollut onnellinen ja omistautunut isä koko lapsen elämän ajan. 

Vierailija
33/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:05"]

[/quote]

[/quote]

Voisitko selittää ?
[/quote]

En ole tuo, mutta tyyppihän hakee takaa ilmeisesti sitä, että jos tulisit nyt raskaaksi niin olisit kusettanut miestä ja tekeytynyt tahallaan raskaaksi koska haluaisit lapsen. Kun näiden idioottien mielestä vahinkoraskauksia ei voi tulla koskaan vaan ne on aina tahallisia. Älä välitä näistä tyypeistä. Toivottavasti saat vielä lapsia ja mieluiten niin, että kumpikin teistä haluaa ja lapsi on suunnitellusti tehty :)

Vierailija
34/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä kävisi vahinko, ei kumpikaan varmaan enää kehtaisi puhua abortista, sillä olemme olleet jo kymmenen vuotta yhdessä.
Lapsista puhutaan aina välillä ja nimetkin on "päätetty", mutta molempia pelottaa se, miten elämä muuttuu, jos lapsi saadaan.
Näin pitkässä suhteessa on niin tottunut siihen, että meidän perhe koostuu meistä kahdesta ja lemmikeistä.
Ehkä vähän hölmöä.

Vierailija
35/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se lähde kävelemään vielä ennen vauvan syntymää.

Vierailija
36/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla vahinkoraskauksista puhutaan niin kuin se olisi väistämätön tapahtuma jokaisen naisen elämässä. Mikä siinä ehkäisyn käyttämisessä on niin kovin vaikeaa?

Vierailija
37/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 14:09"]

Oikea päätös! Kenelläkään ei ole valtaa päättää pienen lapsenalun elämää! Lapsessa on sielu ja elämä jo hedelmöittymisestä lähtien.

[/quote]

Väsyneeseen asiasisältöön en jaksa kommentoida mitään, mutta se on hedelmöityminen. Munasolu hedelmöityy. Käytettäis niitä oikeita termejä, pliis.

[/quote]

VÄÄRIN MENI!

Vierailija
38/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:49"]Ap siis sinä päätit pitää lapsen. Tuo "päätimme" on ihan tuubaa. Miehellä ei ole mitään oikeuksia kun akka saa yksin päättää. Miten järkkäsit tän "vahinkoraskauden"? [/quote] Sanoin miehelle, etten kykene aborttiin ja hän saa päättää jääkö vai lähteekö enkä tuomitse kumpaakaan vaihtoehtoa. 2 päivää ja mies sanoi, että rakastaa minua eikä todellakaan aijo jättää vain koska hän epäröi. Sanoi miettineensä asioita ja todella haluaa tämän lapsen. - Olin jo aijemmin raskaana, kunnes lapsi kuoli kohtuun yli puolen välin raskautta. Tämä oli miehelle todella kova paikka ja hänen aborttiehdotus perustui puhtaasti pelkoon. "Mitäs jos menettää tämänkin lapsen juuri kun on kiintynyt siihen?" - Pillerit petti. En TODELLAKAAN tehnyt sitä tahallani joten haistappa vittu. En olisi vielä halunnut uudelleen raskaaksi, mutta en olisi voinut elää itseni kanssa jos olisin tehnyt abortin. Miksi toisella lapsella ei olisi oikeutta elää? Päätimme siis että yhdessä teemme tämän ja emme luovuta. Joten kuvittele sinä mitä tahdot. Mies ei kadu valintaansa, koska hän rakastaa minua :)

[/quote]

aijo -> aio  aijemmin -> aiemmin

Vierailija
39/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:59"]Eiköhän se lähde kävelemään vielä ennen vauvan syntymää.
[/quote]

Tuskin. Mieheni on todella tunnollinen ja jos hän jotain päättää niim siitä hän pitää kiinni. Lapsen takia ei ainakaan lähde ja me olemme kokeneet niin paljon kaikkea ikävää ettei tuo helposti luovuta. Ikävää jos kukaan ei sinua halunnut. Kaikki ei ole yhtä paskoja :)
Ap

Vierailija
40/40 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän