Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaaka näytti aamulla 85,5kg...

Vierailija
15.12.2014 |

...pituutta 160cm.

Huoh!

Laihduttamisen vaikeus ja herkkujen syönnin helppous. Illalla herkkuhimo iskee pahimmin!? 

Mitäs sille illalliselle herkkuhimolle tekisi?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee?

Vierailija
42/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:07"]Miksi noita syömishimoja tulee? Itselleni ihan vieras ilmiö. T. BMI 19
[/quote]

Sama täällä. Minulla on myös lähes jatkuvasti nälkä, mutta entäs sitten? En vain syö! Helppoa. Mitä sitten jos on himo?! Ei se tarkoita etta ruokaa pitää suuhun änkeä! Jättää vain syömättä. Kyllähän minä käsiäni kontrolloin.
[/quote] Mä olen niin laiska, että mieluummin menen nälkäisenä nukkumaan kuin nousen lämpimästä sängystä iltapalalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu ihmeessä terveydenhoitajalle ja pyydä lähetettä ravitsemusneuvojalle. Äläkä lue netistä enää mitään haukkumispaskaa. Kun saat riittävästi oikeaa ruokaa, herkkujen tarve vähenee ja aineenvaihdunta paranee. Kun tiedät, mitä sun pitää syödä, teet kauppalistan sen mukaan. Voi olla parasta lopettaa herkkujen ostaminen kokonaan. Sitä en tiedä, mikä auttaisi korjaamaan itsetuntosi. Sinun olisi pakko hyväksyä ensin itsesi myös noilla kiloilla, jotta et heti rankaisisi itseäsi retkahduksista ja lopettaisi psinonhallinnan opettelua. Miten voisit uskoa, etteivät muut määrittele oikeasti arvoasi?

Vierailija
44/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuhimon lääkkeet: 

- "lykkääminen". Ikävien asioiden tekemistä on todella helppo lykätä, joten ota tämä käyttöön myös mukavien asioiden eli syömisen kanssa. En syökään juuri nyt, kun tekee mieli, vaan vartin päästä. Vartissa olet ehtinyt miettiä, onko sulla nälkä vai makeanhimo. 

- jos kyse on välipalamässäilystä, syö pohjalle proteiinia ja sen ohessa jotain makeaa esim. marjakiisseliä tm. 

- mulla paras keino: juon vettä, jossa on pari tippaa omenaviinietikkaa. Mukavammanmakuinen aine on Molkosaan ja sitä viitsii laittaa 1 rkl lasilliseen. Vaikutus on välitön, se leikkaa makeanhimon välittömästi. En tiedä mihin se perustuu. Sen tiedän, että jos omenaviinietikkaa nauttii ruuan yhteydessä, se voi pienentää verensokerin nousua jopa 30 % eli aina kun syöt, kannattaa salaattiin lisätä vähän kastiketta, jossa on omenaviinietikkaa. 

- mieti etukäteen miten toimit. Kun tulet kotiin, ota tavaksi miettiä valmiiksi kuinka toimit (jos ahmiminen siis hyökkää päälle tässä kohtaa). "Riisun vaatteet, vien tavarat paikalleen, pesen kädet, istun pöydän ääreen ja syön ensinälkään "sitäja tätä". 

Iltasyömisen osaltakin tuota voisi myös kokeilla. Kun ruoka tai iltapala on tehty valmiiksi kaappiin, siihen on helpompi tyytyä eikä huomaamatta syödä övereitä. Jos hiilarinälkäisenä  "tekee vain yhden leivän", yhdestä leivästä tulee helposti viisi tajuamatta edes, mitä on tekemässä. 

Vierailija
45/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi lupa katsoa 1-2 suosikkisarjaasi (ei päivittäissarjaa kuitenkaan) istualtaan sohvalla, muut ohjelmat katsot seisten tai lattialla istuen ja samlla venytellen. 

Tietokoneen voit hilata seisomapöydälle, kummasti vähenee viihdesurffailu silloin.

Vierailija
46/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön usein iltapalaksi raejuustoa (Keso-merkkistä) ja sen kanssa säilykehedelmiä, jos en jaksa kuoria tuoreita kaveriksi. Pitää hyvin nälkää ja täyttää mahan. Ananas auttaa ainakin mulla siihen makeanhimoon, mutta myös persikka tai hedelmäcocktail toimii. Ja kun ei oo nälkä, ei tee mieli ahmia kaikenlaista.

Vierailija
47/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 11:18"]

Miksi et osta suoraan kymmenen kiloa suklaata ja syö yhden konvehdin/palan päivässä? Opitpahan itsekuria

T.Mies, 86kg,192cm.

[/quote]

Mikset itse kirjoita romaania kolmessa päivässä. Opitpahan sitten senkin.

Vierailija
48/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kivennäis- ja hivenaineiden, esim. kromin, puute ravinnosta aiheuttaa makeanhimoa. Jos ruokavaliosi sisältää paljon noita pottumuusin ja jauhelihakastikkeen kaltaisia lasten ruokia, et saa tarpeeksi kropan tarvitsemia ravintoaineita, jolloin seurauksena ovat kaikenlaiset mieliteot kropan yrittäessä saada sinua syömään enemmän, jotta se saisi kaiken, mitä tarvitsee. Vaikka eihän se sitä tietenkään karkeista ja pullasta saa. Sinuna tekisin siis ruokavalioremontin, tarvitset monipuolisempaa ja ravinnepitoisempaa ruokaa. Ainakin pariksi illaksi saat muuta tekemistä kuin syömistä, kun käyt kirjastossa lainaamassa tietoa asiasta.

Vierailija
49/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26843890

Vierailija
50/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppapallo olkkariin: istut vain sillä, kun katsot tv-ohjelmia.

Vierailija
51/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö jotain hyvän makuista purkkaa. Töitä hampaille ja makua makunystyröille eikä kerry vyötärölle.

Vierailija
52/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle hyvä vinkki, jos sorrut syömään jotain herkkua, niin älä ajattele että tämä oli nyt tässä ja voin vetää vielä lisää vaan jatkat siitä sillä terveellisellä linjalla.

Vierailija
53/54 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:39"]

Mitä mun olisi sitten pitänyt syödä? En tee itselleni eri ruokia kuin lapsille. Heille nyt oli muusia ja kastiketta, joten sitä söin.

Olisiko onni ja mun kilojen pelastus se että olisin syönyt kaksi pihviä? Vai mitä mun pitäisi syödä? Jotain hiton rahkaa? Ei kiitos. Ja muuten, ihanko olette sitä mieltä että nuo ruuat aiheuttavat lihomisen? Jumalatonta mättöä???

2

[/quote]

Laihduttaminen on valintoja. Jos et noita valintoja halua tehdä, niin älä valita myöskään läskejäsi. Luepa lainaamani tekstisi ihan ajatuksen kanssa ja mieti, miksi et laihdu.

Vierailija
54/54 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie painan 42kg ja oon 154cm pitkä omast mielest painan liikaa mitä teen ???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi