Nainen voi olla lihava, kunhan rinnat on isot
Kommentit (80)
Näinhän se on että nainen voi olla joko
a) laiha ja isotissinen
b) lihava ja isotissinen tai
c) laiha ja pienitissinen
mutta ei siis ikimaailmassa lihava ja pienitissinen. Itsellä aa-kuppi joka ei kasvanut yhtään mihinkään vaikka lihoin 15 kg. Tämän asian tajuaminen lopulta ajoi minut laihduttamaan enkä enää ikinä aio päästää itseäni lihomaan.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:33"]
Itse olen sopusuhtainen nainen muuten, mutta rinnat 75H... Mitä mieltä? Itseäni ahdistaa ja haluaisin pienennysleikkauksen ja Kela sen aika varmasti myös kustantaisi jos haluaisin... Mutta en tiedä mitä tekisin :/
[/quote]
Mene ihmeessä konsultaatioon. kysy lääkäriltäsi.
Mulla pienennysleikkaus ens vuonna. (noin 75I tai 75 J )
[/quote]laita kuvat nyt ennen ja sit jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 15:20"]
Mulla on just semmonen kaikista paskin kroppa. Tällä hetkellä painoindeksi melkein 27, tissit b-kuppia. Maha ei ole jättimäinen, mutta olen tosi tasapaksu. Kun laihdun, tissit pienenee ensin a-kuppiin (ne ei muuten oo semmoset nätit, kiinteät ja pyöreät, vaan ehkä lievästi tubulaariset), muu kroppa pienenee hitaammin ja on edelleen ihan muodoton. Takamus treenillä ihan ok, nykyään löysä. Mulla on muuten puolisona tissimies, se kuolaa semmosia muhkeita jymylolloja. On aika huono itsetunto, en tunnu oikein kiinnostavan edes omaa miestäni, en edes silloin, kun olin hoikka ja timmi. Inhottaa tämmöiset keskustelut, oli provoja tai ei.
[/quote]
Heh, mulla samanlainen kroppa. Ja paljon mieluummin olisin lihava ja isorintainen. Nyt näytän lähinnä mieheltä leveiden hartioiden ja selän takia.
pitää sitten vähintään olla H-kuppi
"Paras" vartalotyyppi on sopusuhtainen hoikka/normaalipainoinen tiimalasi. Miehet tykkäävät (ja naiset saattavat ikävä kyllä räikeästi kadehtia). Sellaiseen vartaloon ylisuuret rinnat? Ei näytä enää kokonaisuudessaan yhtä hyvältä.
Joo ja mies voi olla vaikka 155 cm pitkä kunhan on yli 25 senttinen ja paksu penis!
Nainen on aina lihava jos rinnat on isot. Ihrasarvet tekee tuhdin ja tämäkän vaikutelman vaikka vyötärö olisi kuinka kapea.
Täällä lihava nainen, jota tänään on taas harmittanut oma kokonsa. Pikkuhiljaa laihdun aina kun ei ole stressiä, mutta nyt on ja paino on jämähtänyt. Tänään uudet housut repesi ja tunsin itseni valtavaksi läskiksi, mutta tämä keskustelu piristi vähän. Muistutti siitä, että kyllä jotkut pitää tälläsistäkin lööpeissä.
T: n25, 172/98 118/92/119 uk 34j(eu 75o)
Itse olen sopusuhtainen nainen muuten, mutta rinnat 75H... Mitä mieltä? Itseäni ahdistaa ja haluaisin pienennysleikkauksen ja Kela sen aika varmasti myös kustantaisi jos haluaisin... Mutta en tiedä mitä tekisin :/
Minä olen tuhti, leveälanteinen, D85-kupin omaava nainen. Miehistä ei ole koskaan ollut pulaa vaikka vatsassa on makkaroita ja takamuksessa selluliittia. Se on kuulkaas naiset se asenne mikä ratkaisee ;) Nyt nautin siitä, että olen hyvässä, onnellisessa suhteessa ihanan miehen kanssa. Hän on vielä komea ja hoikkakin, vaikka eihän tuhdilla naisella saa olla hoikkaa miestä av-kotkien mukaan...
Luulen kyllä, että useammat miehet arvostavat kapeaa vyötäröä ja litteää vatsaa muuten pullealla naisella. Siis juuri sitä toista vartalotyyppiä.
Voi olla. Mutta minä pidän hoikista/normaalipainoisista ja normaali/pienirintaisista naisista. M32
Minä olen menossa pienennysleikkaukseen tammikuussa. Itse olen periaatteessa sinut rintojen ulkonäön kanssa mutta häiritsee se miesten asenne kun pidetään tyhmänä ja helppona. Lisäksi olen törmännyt ihan omituisiin tyyppeihin
-ooh ooh sulla on ihanat tissit saanko työntää kasvot niihin ihanat...
- ota välin ja ime en tarvi pillua
- tuuu viereen kattoon tätä elokuvaa eihän sulla ole tissiliivejä ota ne pois...
- laitetaan peili tuohon makkarin seinään että saan katsella tissejäs kun ne heiluu..
Siis ihan hulluja tissifriikkejä vaan joille naisessa ei ole mitää muuta kuin nuo lollottimet:(
Tai sitten ne kommentit mee hoitoon vitun läski :(
Tuossa kuva niistä ja tosiaan tammikuussa olis tarkoitus että niistä lähtis ainakin puolet pois. Ja Painoa kymmenisen kiloa :) muualtakin.
Sopivasti lihava on paras. Ja sopivasti muotoja - tietysti.
Jälleen kerran olemme todistaneet että makuja on erilaisia. Tadaa! ;)
Mies saa olla miten ruma ja väkivaltainen tahansa kunhan penis on 30cm niinkuin suurimmalla osalla miehistä on.
miten on edes mahdollista olla lihava pienillä rinnoilla? Rinnathan ovat valtaosin rasvaa
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:53"]miten on edes mahdollista olla lihava pienillä rinnoilla? Rinnathan ovat valtaosin rasvaa
[/quote]
Riippuu ihmisestä.. Joillakin voi olla ettei sitä rasvaa ole paljoakaan, mutta maitorauhaskudosta sitäkin enemmän. Itselläni eivät rinnat pienentyneet vaikka laihdutin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:54"]Jaa. Mun bmi on 19 ja mulla E75. Olen juu kauhean lihava :'D
[/quote]
Nam :P Joka miehen unelma hoikka ja isot tissit