Nainen voi olla lihava, kunhan rinnat on isot
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:33"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:22"] [quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:10"]Näin minäkin olen asian ymmärtänyt miesten puheista. Ei tunnu haittaavan pyöreä maha, kun huomio kiinnittyy kuitenkin tisseihin. Toki sellaiset miehet eivät minun kohdalle pysähdykään, jotka arvostavat laihuutta yli kaiken. Itsekin tykkään rinnoistani enemmän nyt, kun niissä on mistä ottaa kiinni. Imettämisen ja raskauskilojen pudottamisen jälkeen jäljelle jäi nahkapussit. Kun laiskuuttani lihoin taas, tissit kasvoivat. Ei hirveästi motivoi laihduttamaan, kun ensimmäisenä häviää tissit, sitten lähtee rasva takapuolesta ja ehkä kovan työn jälkeen maha kutistuu hiukan. Ei ole reilua, ei. Mutta onpahan ryntäät ;). [/quote] toivottavasti tulet pian järkiisi ja tajuat kuinka kuvottava olet. Rintasi ovat läskiä, oletko ylpeä? Laiskuudellasi olet lihonut ja siitä syystä omaat isot tissit? Oletko ansainnut huomiota? Et. Voin vaan kuvitella kuinka tiukkoja ja avonaisia vaatteita tuollainen läskiperse pitää, koska täytyyhän nyt 'parhaimpia puoliaan' esitellä. häpeiäisit itseäsi. En haluaisi törmätä sinuun kadulla. Kaltaisesi sohvalla munkkeja mussuttava huomiohuora on jotakin hyvin epäkiihottavaa. Et tee mitään kehosi eteen. Tajua jo Se lihavuutesi ja ala pukeutua säkkiin. Häpeäisit, läski. t. Yli 100 kg nainen [/quote] Onko sulla jokin ongelma täysin tuntemattoman ihmisen asioista? Ole hyvä ja hanki itsellesi apua. Kaipaat sitä huomattavasti enemmän, kuin tuo kirjoittaja. [/quote] olen vain sitä mieltä, että lihavien tulisi tunnustaa itselleen lihavuutensa. Ansaitseeko ihminen kehuja "kurveistaan", jos on aiheuttanut ne laiskuudella ja syömisellä? Täysnaurettavaa ylipainoisten iloitseminen omasta kropastaan, ja sen esitteleminen. Itse olen tosiaan 120 kiloa painava, ja tajuan edes sen, että ulkonäköön panostaminen ei poista sitä tosiasiaa, että olen läski. Tarvitseeko niitä läskejään esitellä ja muka kutsua niitä kurveiksi? Apua en tarvitse, minulla ei ole ongelmia itseni hyväksymisen kanssa, olen jo tajunnut mikä olen, ja myös pukeudun sen mukaisesti. En panosta ulkonäköön ollenkaan, sillä tiedän että minulla ei hyvää sellaista ole. Toivottavasti muutkin lihavat tajuaisivat tämän itsensä kanssa ja lopettaisivat sen epätoivoisen hyvännäköisyyteen pyrkimisen.
[/quote]Kuka niitä kehuja sulta on kerjännyt? Jos ihminen on tyytyväinen lihavana, niin miten se voi olla sulle niin iso asia. Onko sun mieltymykset ainoita hyväksyttäviä. Ja jos joku mies kehuu lihavaa naista, koska sen mielestä se nainen on kaunis ja ihana, niin miten se sua voi niin häiritä? Miksi ihmeessä muiden pitäisi edes ajatella niin kuin sä. Ihminen saa olla tyytyväinen ihan millaiseen kroppaan hyvänsä.
Monesti ne lihavat on sellaisia palloja ettei ne tissit sieltä mihinkään erotu vaikka suht isot olisivatkin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:54"]Jaa. Mun bmi on 19 ja mulla E75. Olen juu kauhean lihava :'D
[/quote]
Nam :P Joka miehen unelma hoikka ja isot tissit
[/quote]
Normaali bmi20 ja 70E, raskauksien aikana bmi22 ja 70H/I ja sitten mieheni sattuu olemaan peppumiehiä... Aikamoista tissien hukkaan heittoa sanon mä. Musta olisi ihanaa jos joku kävis kuumana edes joskus.
hahhaa. mulla on aina ollut kauniit rinnat ja ne kasvavat vuosi vuodelta vaikka en muuten liho, kai se on hormonallista tai geneettistä? kohta pitäisi jo pienentää. nyt 80H, onneksi olen aika pitkä etten näytä vaan tisseiltä. huomiota saan rintoihini aina. pidän nykyään minimiser liivejä jotka pienentää tisuja.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 14:12"]
hahhaa. mulla on aina ollut kauniit rinnat ja ne kasvavat vuosi vuodelta vaikka en muuten liho, kai se on hormonallista tai geneettistä? kohta pitäisi jo pienentää. nyt 80H, onneksi olen aika pitkä etten näytä vaan tisseiltä. huomiota saan rintoihini aina. pidän nykyään minimiser liivejä jotka pienentää tisuja.
[/quote]en pienentäisi!
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:53"]miten on edes mahdollista olla lihava pienillä rinnoilla? Rinnathan ovat valtaosin rasvaa
[/quote]
Riippuu ihmisestä.. Joillakin voi olla ettei sitä rasvaa ole paljoakaan, mutta maitorauhaskudosta sitäkin enemmän. Itselläni eivät rinnat pienentyneet vaikka laihdutin.
[/quote]
Näin. Mun rinnat kasvo molemmista raiskauksista vaikka kuinka, mutta molemmilla kerroilla -20kg raskauden jälkeen ja Kuppikoko jäi suuremmaksi. Mun rinnat kasvaa helposti, mutta ei pienene. .
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:53"]miten on edes mahdollista olla lihava pienillä rinnoilla? Rinnathan ovat valtaosin rasvaa [/quote] Riippuu ihmisestä.. Joillakin voi olla ettei sitä rasvaa ole paljoakaan, mutta maitorauhaskudosta sitäkin enemmän. Itselläni eivät rinnat pienentyneet vaikka laihdutin. [/quote] Näin. Mun rinnat kasvo molemmista raiskauksista vaikka kuinka, mutta molemmilla kerroilla -20kg raskauden jälkeen ja Kuppikoko jäi suuremmaksi. Mun rinnat kasvaa helposti, mutta ei pienene. .
[/quote]
Mulla taas ei kasvaneet raskausaikana juuri yhtään, samat A kupin liivit meni koko ajan.Vasta sitten pullistuivat kun maito nousi.Sitten kun imetys loppui niin tissit nattavoituivat aa kupeiksi.
Minua taas ärsyttää kun vaikka kuinka laihdun, tisseistä ei lähde grammaakaan ja näytän niiden takia paljon isommalta kuin muuten olisin. BMI 19 ja rinnat kokoa 70J...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:53"]miten on edes mahdollista olla lihava pienillä rinnoilla? Rinnathan ovat valtaosin rasvaa
[/quote]
No miten voi olla hoikka isoilla rinnoilla? Ei ole pelkästä rasvan määrästä kiinni, toisilla sitä kertyy enemmän eri paikkoihin.
Itse painan vähän yli 100 kiloa (170cm) ja aina oon tuntunut miehille kelpaavan. Tosiaan tissit ja pebba isoimmat kohdat vartalosta. Tunnen kyllä kaikenkokoisia naisia ja aina ovat löytäneet miehet, sillä kun rakastuu niin olisi sitä vaikka minkänäköinen ja kokoinen niin se on kauneinta maailmassa. Avatkaa sydämmenne erilaisuudelle :)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:11"]
näin se vaan on eli kurvit oikeassa paikassa.
[/quote]
Kyllä. Jos olet onnekas, niin rasva kertyy rintoihin ja pyllyyn, eikä vyötärölle. Silloin näyttää aina hyvälle, olkoonkin muutama ylimääräinen kilo.
mut liika on liikaa, tässäkin asiassa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:10"]
"Paras" vartalotyyppi on sopusuhtainen hoikka/normaalipainoinen tiimalasi. Miehet tykkäävät (ja naiset saattavat ikävä kyllä räikeästi kadehtia). Sellaiseen vartaloon ylisuuret rinnat? Ei näytä enää kokonaisuudessaan yhtä hyvältä.
[/quote]
Vitun ruma sellainen. Ei seiso sellaselle kuivalle tikulle, sellasilla pilluki useimmiten löysä. T mies 29v
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:26"]
voi olla sopivasti lihava.
[/quote]
Tai pitää olla. T mies
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 10:51"]täysin pitää paikkansa
[/quote]
Eikä pidä
Jaa. Mun bmi on 19 ja mulla E75. Olen juu kauhean lihava :'D
Hyi, läskihinkit ja laardiperse, oks!