Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voi olla lihava, kunhan rinnat on isot

Vierailija
15.12.2014 |

ja selvästi erottuvat, muusta kropasta.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kaunista jonkun mielestä. Muodit muuttuvat, ihminen ei.

Vierailija
2/80 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan mitenkään olla mahdollista että miehillä on erilaisia makuja? Ei varmaan...

Itseäni ei ainakaan läski, oli rinnat minkä kokoiset tahansa kiinnosta pätkän vertaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/80 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää kiitos :)

Vierailija
5/80 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/80 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ovat suurimmaksi osaksi rasvaa. Rintakudos ei kasva huomattavasti kenelläkään, jollei ole jotain sairautta/häiriötä. Normaalit erot ovat suht pieniä.

Lihava voi olla pienitissinen siksi, että rasva ei vaan satu kaikilla kerääntymään rintoihin. Mutta laiha ja pienen rasvaprosentin omaava nainen ei voi olla suuririntainen, koska kehon rasva ei yksinkertaisesti riitä tisseihin suurissa määrin.

Hoikalla voi kuitenkin olla suuri rasvaprosentti ja näin myöskin isot tissit.

Ei mitään rakettitiedettä.

Vierailija
7/80 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/80 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se vaan on eli kurvit oikeassa paikassa.

Vierailija
9/80 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän isot rinnat huijaa huomiota siltä pieneltä pömppömahalta aika tehokkaasti. Itse olisin painavimmillani näyttänyt varmasti tuhannesti isommalta, jos olisin ollut hyvin pienirintainen, mutta nyt, kun vanhoja kuvia katselee, niin kyllä ne isohkot rinnat hieman veivät sitä "painoarvoa" vatsanseutuvilta. Hoikistuneenakin mulla on isot rinnat, vaikka joku tuolla ihmettele, ettei voisi olla. Voi kyllä ja joskus olisin niin turkasen onnellinen, jos saisin antaa näistä edes pari desilitraa pois. Menee hieman OT, mutta inhottaa, kun miehetkin kiinnittävät minussa ensimmäisenä huomion rintoihin (vaikken todellakaan niitä yritä korostaa) ja moni tuntuu pitävän minua helposti hieman bimbona. Napilliset puserot eivät istu sitten mitenkään ja löysätkin neuleet näyttävät typeriltä, kun rinnat "nostavat" sen kankaan ilmaan niin, että vatsan ja kankaan väliin mahtuisi raskausmaha. Kiva, kiva. 

Vierailija
10/80 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:22"]

Siis kyllähän isot rinnat huijaa huomiota siltä pieneltä pömppömahalta aika tehokkaasti. Itse olisin painavimmillani näyttänyt varmasti tuhannesti isommalta, jos olisin ollut hyvin pienirintainen, mutta nyt, kun vanhoja kuvia katselee, niin kyllä ne isohkot rinnat hieman veivät sitä "painoarvoa" vatsanseutuvilta. Hoikistuneenakin mulla on isot rinnat, vaikka joku tuolla ihmettele, ettei voisi olla. Voi kyllä ja joskus olisin niin turkasen onnellinen, jos saisin antaa näistä edes pari desilitraa pois. Menee hieman OT, mutta inhottaa, kun miehetkin kiinnittävät minussa ensimmäisenä huomion rintoihin (vaikken todellakaan niitä yritä korostaa) ja moni tuntuu pitävän minua helposti hieman bimbona. Napilliset puserot eivät istu sitten mitenkään ja löysätkin neuleet näyttävät typeriltä, kun rinnat "nostavat" sen kankaan ilmaan niin, että vatsan ja kankaan väliin mahtuisi raskausmaha. Kiva, kiva. 

[/quote]mikä rintsikka kokosi on ?

Vierailija
11/80 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeä pitää olla naisen isoista rinnoista.

Vierailija
12/80 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla sopivasti lihava.

Vierailija
13/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kyl paha jos olis lihava nainen ja pienet tisut.

Vierailija
14/80 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just semmonen kaikista paskin kroppa. Tällä hetkellä painoindeksi melkein 27, tissit b-kuppia. Maha ei ole jättimäinen, mutta olen tosi tasapaksu. Kun laihdun, tissit pienenee ensin a-kuppiin (ne ei muuten oo semmoset nätit, kiinteät ja pyöreät, vaan ehkä lievästi tubulaariset), muu kroppa pienenee hitaammin ja on edelleen ihan muodoton. Takamus treenillä ihan ok, nykyään löysä. Mulla on muuten puolisona tissimies, se kuolaa semmosia muhkeita jymylolloja. On aika huono itsetunto, en tunnu oikein kiinnostavan edes omaa miestäni, en edes silloin, kun olin hoikka ja timmi.

Inhottaa tämmöiset keskustelut, oli provoja tai ei.

Vierailija
15/80 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:33"]

Itse olen sopusuhtainen nainen muuten, mutta rinnat 75H... Mitä mieltä? Itseäni ahdistaa ja haluaisin pienennysleikkauksen ja Kela sen aika varmasti myös kustantaisi jos haluaisin... Mutta en tiedä mitä tekisin :/

[/quote]

Mene ihmeessä konsultaatioon. kysy lääkäriltäsi.

Mulla pienennysleikkaus ens vuonna. (noin 75I tai 75 J )

Vierailija
16/80 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä sellanen normaali painon ylärajoilla hiihtelevä pyöreähkö nainen näyttää oikeasti hyvältä jos on rintava.

Vierailija
17/80 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa olla isot riipputissit !

Vierailija
18/80 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:53"]miten on edes mahdollista olla lihava pienillä rinnoilla? Rinnathan ovat valtaosin rasvaa
[/quote]

sitä minäkin mietin! Kun painoin 90 kg oli kuppikoko pien B. Nyt olen 60 kg ja AA..

Vierailija
19/80 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 09:38"]

ja selvästi erottuvat, muusta kropasta.

[/quote]

No läskiähän ne rinnatkin on. Usein vaan suomalaisilla röllyköillä iso vatsa ja pienet rinnat...

Olen mielummin normaalipainoinen kiinteillä kauniilla rinnoillani.

Vierailija
20/80 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:33"][quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:22"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 10:10"]Näin minäkin olen asian ymmärtänyt miesten puheista. Ei tunnu haittaavan pyöreä maha, kun huomio kiinnittyy kuitenkin tisseihin. Toki sellaiset miehet eivät minun kohdalle pysähdykään, jotka arvostavat laihuutta yli kaiken. Itsekin tykkään rinnoistani enemmän nyt, kun niissä on mistä ottaa kiinni. Imettämisen ja raskauskilojen pudottamisen jälkeen jäljelle jäi nahkapussit. Kun laiskuuttani lihoin taas, tissit kasvoivat. Ei hirveästi motivoi laihduttamaan, kun ensimmäisenä häviää tissit, sitten lähtee rasva takapuolesta ja ehkä kovan työn jälkeen maha kutistuu hiukan. Ei ole reilua, ei. Mutta onpahan ryntäät ;). [/quote] toivottavasti tulet pian järkiisi ja tajuat kuinka kuvottava olet. Rintasi ovat läskiä, oletko ylpeä? Laiskuudellasi olet lihonut ja siitä syystä omaat isot tissit? Oletko ansainnut huomiota? Et. Voin vaan kuvitella kuinka tiukkoja ja avonaisia vaatteita tuollainen läskiperse pitää, koska täytyyhän nyt 'parhaimpia puoliaan' esitellä. häpeiäisit itseäsi. En haluaisi törmätä sinuun kadulla. Kaltaisesi sohvalla munkkeja mussuttava huomiohuora on jotakin hyvin epäkiihottavaa. Et tee mitään kehosi eteen. Tajua jo Se lihavuutesi ja ala pukeutua säkkiin. Häpeäisit, läski. t. Yli 100 kg nainen

[/quote] Onko sulla jokin ongelma täysin tuntemattoman ihmisen asioista? Ole hyvä ja hanki itsellesi apua. Kaipaat sitä huomattavasti enemmän, kuin tuo kirjoittaja.
[/quote]

olen vain sitä mieltä, että lihavien tulisi tunnustaa itselleen lihavuutensa. Ansaitseeko ihminen kehuja "kurveistaan", jos on aiheuttanut ne laiskuudella ja syömisellä? Täysnaurettavaa ylipainoisten iloitseminen omasta kropastaan, ja sen esitteleminen. Itse olen tosiaan 120 kiloa painava, ja tajuan edes sen, että ulkonäköön panostaminen ei poista sitä tosiasiaa, että olen läski. Tarvitseeko niitä läskejään esitellä ja muka kutsua niitä kurveiksi? Apua en tarvitse, minulla ei ole ongelmia itseni hyväksymisen kanssa, olen jo tajunnut mikä olen, ja myös pukeudun sen mukaisesti. En panosta ulkonäköön ollenkaan, sillä tiedän että minulla ei hyvää sellaista ole. Toivottavasti muutkin lihavat tajuaisivat tämän itsensä kanssa ja lopettaisivat sen epätoivoisen hyvännäköisyyteen pyrkimisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme