Tiesithän että "toivon sinulle kaikkea hyvää elämässäsi"
tarkoittaa oikeasti: " haista p-ka ja painu helvettiin."
Kommentit (11)
Tiesittekö sitä, että "Kiitos kaikesta mitä olet vuokseni tehnyt" tarkoittaa "Lopeta nyt jo vittusaatana"?
Tottakai, kuten "toivone että voimme pysyä ystävinä" = suksi v..tuun
Minusta se tarkoittaa "ei varmaan tavata enää ja ihan ok niin."
Mä kyllä aidosti oon toivonut hyvää jos sanon noin. Ei tuollaista sanota kuin sellaiselle josta edes jollain tasolla on aidosti välittänyt.
olis kiva, jos oikeesti, ees erotessa osais puhua ne, mitä ei suhteessa osannut.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:14"]
[/quote]Taidat olla niitä ihmisiä jotka useinkin ihmettelevät miksi hommat taas kusi...
Joo pikkusen ollaan naurettu, kun mun ex harjottaa "luontaishoitoja", ja on niin yhtä universaalin rakkauden ja enkeleiden kanssa... ja silti tekee jatkuvaa kiusaa tytön tapaamisten kanssa... tyttö jo melkeen teini, ja sanonu ite äidilleen, että haluis olla meidän kanssa enemmän, niin äitinsä ei suostu, koska "oikeuden päätöksessä lukee ne tapaamiset". Vitsi se jos kuka on juuri oikee ihminen levittämään universaalia rakkautta täällä pk-seudulla...
Jaa. Itse olen käyttänyt noita sanoja ihan oikeasti sitä tarkoittaen. Mutta sisältyyhän siihen se, että ei mitään takaportteja jätetä auki myöhemmälle tapaamiselle. Joskus on vaikea löytää sanoja tilanteessa, jossa tietää että suhde ei varmasti toimi, mutta toisessa on hyviä puolia paljon, eikä missään tapauksessa halua loukata. Jos se on fraasi, se on muodostunut sellaiseksi sen takia, että siihen sisältyy niin paljon oikeaa sisältöä, ja jotkut käyttää sitä tosissaan.
"Minä rakastan sinua" on myös usein väärin käytetty lause. Vaikka se useimmille merkitseekin totta. Joskus.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:14"]
[/quote]
Tiesin kyllä.