Lue keskustelun säännöt.
Meillä lapsi 2.3v 95cm ja 14kg matkustamisesta autossa..
05.09.2006 |
Eli on oikein istuimessa eli selkä menosuuntaan mutta saa itsesnä rimpuiltua pelkän vyön tukeen ja kuikuilee ajajaan koko ajan. Olisko turvallisempaa laittaa lapsi jo toisin päin? Ajamme kaupunkiajoa.
Kiitos asiallisista vastauksista!
Kommentit (4)
eli siinäkin mielessä kääntäminen voisi toimia. Siis jos silloin pysyisi myös vöissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen menossa istuinta omlle lapselleni ostamaan ja voisin jotain toisenlaista mallia ajatella jos kerran noin...
ja ei auta jos olen minä takana pitää nähdä isi ja ajaminen, on ihan heikkona autoihin ja rattiin jne.
kiitos vastauksista mietitään kääntämistä, ja istuin on Brevi ei saa suomesta erittäin hyvät sivusuojat ja korkea istuin.
-ap
On edelleen selkä menosuuntaan. Saa itse otettu vyöt pois paitsi sen alavyön (mahavyön) niinkuin käsitin teilläkin olevan. Meillä poika uskoo, että auto pysäytetään ja onpa uhkailtu kävelemään joutumisellakin, jos ei pysy vöissä (poliisisetä tulee ja sanoo hyi,hyi ja pahimmassa tapauksessa vie vankilaan niinkuin Haisulin Muumikirjoissa =).
Itse en vielä ole kääntämässä. Meillä jos molemmat on kyydissä (siis minä ja mies) niin se joka ei aja, istuu pojan kanssa takana.