Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAVA AP LINJOILLA KLO 23 JÄLKEEN

Vierailija
14.12.2014 |

=)

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:57"]Olen 19v tyttö ja neitsyt. Mulla on kyllä ollut poikaystäviä muutamakin mutta olen lykännyt ekaa kertaa vuositolkulla, koska pelkään sitä kipua. Mun immenkalvo on niin tiukka että en aina saa edes yhtä sormea sisään, suuaukko on myös arka ja sattuu jos yritän laittaa useampaa sormea. Nykyinen poikaystäväni alkaa kyllästyä odotteluun ja pelkään jääväni taas yksin ongelmani kanssa. Mua ei vaan huvita edes yrittää enää, pelottaa ja ahdistaa. Alan jo kyseenalaistaa omaa seksuaalisuuttani kun ei seksi kiinnosta tässä iässä. Alkaa vituttaan aina kun kaveriporukassa puhutaan seksistä ja olen ainoa neitsyt(en ole kertonut heille).
[/quote]

RENTOUTUMINEN on avainsana. Ei se tunnu hyvältä, jos kiristää ja puristaa paikkoja tiukasti kiinni ja sitten sinne yrittää survoa jotain sisään. Ja koska selvästikään et voi rentoutua poikaystäväsi seurassa tarpeeksi, voisit miettiä että onko hän kuitenkaan sinulle sopiva ihminen ja yrittämisen arvoinen. Ehkä joku toinen voisi saada sinut rentoutumaan ihan huomaamattasi, ja seksikin sujuisi ihan luonnollisesti ilman paineita ja ahdistusta. AUTTAVA AP

Vierailija
42/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 23:25"]Miten saa uskonsa takaisin jos on menettänyt luottamuksensa ihmisiin/rakkauteen ja asioihin/ihanteisiin? Pystyn kyllä toimimaan tehokkaasti, mutta mikään ei kosketa enkä näe minkään asian tuovan syvempää, pysyvää onnellisuutta. Olen lukenut kirjallisuutta, liittynyt uskontokuntiin, tavannut pappeja, terapeutteja, sairaanhoitajia, lääkäreitä, guruja ja hohhoijaa mitä vielä. Elämä sujuu muttei se varsinaisesti kehity minnekään ilman uskoa. En jaksa yrittää mitään suurta tai riskialtista. Tasaisen varmaa ja yllätyksetöntä.  [/quote] Ihmiset osaavat olla inhottavia. Mutta oletko sinä sellainen? Jos itse olet kiltti ja luotettava ihminen, niin satavarmasti et ole ainoa sellainen ihminen maapallolla. Sinun täytyy vain löytää kaltaisesi. Hyväksy se, että se ihminen ei tule elämääsi välttämättä huomenna. Mutta sinun täytyy vielä valitettavasti tavata persläpiä ennen kuin löydät jotain ihanaa. Mutta sitten, kum se ihana löytyy osaat arvostaa sitä koko sydämestäsi. Sitä kannattaa odottaa. AUTTAVA AP

[/quote

Kiitti auttava AP. Yllättävän hyvä vastaus. Syvällisempi kuin tavalliset kliseet. Käänsin sen englanniksi juuri kaverilleni. Ajattelin että tarvitsisit jonkin kiitoksen muuta kuin peukun. 
[/quote]

Kiitos paljon :) On kivaa jos auttava ap on nimensä veroinen. AUTTAVA AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttava ap, haluaisin panna sua, mutta miten asia järjestyisi?

Vierailija
44/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttavalla ap:lla on ja on ollut elämässään monia, monia murheita: ph, jatkuvia epäonnistumisia parisuhteissa, vaikeuksia pitää yllä kaverisuhteita, masennusta, kuolema-ajatuksia, syömishäiriön kaltaisia ajatuksia ja oireita... Siis vähän kaikenlaista ja paljon muuta. Mutta elossa tuntuisin olevan, ja siksi haluan kertoa teille, mikä MINUA on missäkin ongelmassa auttanut. On aina kiva kuulla, jos omat neuvot aittavat jotakuta toistakin. Nyt auttava ap on rättiväsynyt... Laitan ketjun kirjanmerkkeihin ja palaan asiaan 12 maissa... Toivottavasti auttava ap-trollit malttavat hillitä himonsa! - AUTTAVA AP

Vierailija
45/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*jos omat neuvot aUttavat

Vierailija
46/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
47/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh... ap:llÄ

Vierailija
48/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, panettaa. voisitko auttaa siinä, ihan jotenkin fyysisesti?

Vierailija
49/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole syytä enää elää koska kaikki menee päin vittua. sain vuosi sitten potkut töistä ja siitä lähtien mulla on alkanut menee viinaa ja lääkeitä sekaisin melkeinpä joka päivä. en saa yöllä unta koska minulla on uniongelmia ja epäilen että minulla on masennus. paras varmaan sammua hankeen tai jotain vastaavaa koska mä en enää jaksa uskoa huomiseen.

Vierailija
50/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/51 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:55"]minulla ei ole syytä enää elää koska kaikki menee päin vittua. sain vuosi sitten potkut töistä ja siitä lähtien mulla on alkanut menee viinaa ja lääkeitä sekaisin melkeinpä joka päivä. en saa yöllä unta koska minulla on uniongelmia ja epäilen että minulla on masennus. paras varmaan sammua hankeen tai jotain vastaavaa koska mä en enää jaksa uskoa huomiseen.

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:55"]minulla ei ole syytä enää elää koska kaikki menee päin vittua. sain vuosi sitten potkut töistä ja siitä lähtien mulla on alkanut menee viinaa ja lääkeitä sekaisin melkeinpä joka päivä. en saa yöllä unta koska minulla on uniongelmia ja epäilen että minulla on masennus. paras varmaan sammua hankeen tai jotain vastaavaa koska mä en enää jaksa uskoa huomiseen.

[/quote]

Älä tapa itseäsi.

Potkut töistä ovat varmasti rankka paikka, mutta mieti asiaa niin, että teit jotain, joka aiheutti potkujen saannin ja that's it. Että se ei johdu sinusta ihmisenä, vaan siitä mitä teit tai jätit tekemättä. Ja kuka tahansa muu olisi saanut potkut samassa tilanteessa. Mene lääkäriin heti tällä viikolla... Auttava ap ei voi repäistä sinua irti lääkkeistä, viinasta sekä unettomuudesta, mutta ammattilainen voi. Auttava ap jatkaa unia ja palaa asiaan! AUTTAVA AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi