Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

anopin joululahja

Vierailija
14.12.2014 |

Kysyin tuossa vähän aikaa sitten anopin joululahjatoivetta. Vastasi, ettei mitään tarvitse, mutta jos jotain haluaa hankkia, niin keräilee muumimukeja. Minusta tuo on kyllä törkeää. Olen opiskelija ja mieheni ensimmäisessä "oikeassa" työpaikassaan eli ei todellakaan ole varaa ostella mitään muumimukeja. Olisi voinut jättää vastauksensa vain siihen ei mitään. Mites tässä nyt pitäisi toimia? :/

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä törkeää tuossa oli ? Muumimuki maksaa n. 10-15 e eli ei nyt mielestäni ihan älytön ole sillä itse ostanut omalle äitille ja olen kans opiskelija.

Vierailija
2/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne muumimukit maksaa, jotain 20 euroa? Mitä vielä halvempaa olit ajatellut hänen voivan toivoa? Miksi edes kysyit jos ei ole varaa mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Itse kysyit. Ja anoppi vastasi reilusit, ettei tarvite mitään, mutta keräilee muumimukeja. Oli se mun mielestä lähinnä vinkki.  Voit itse valita- Jos tiukkaa ja muumimuki liian kallis niin sitten on se ei mitään.

Vierailija
4/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukit ovat älyttömän kalliita. Tosi typerää maksaa pienestä mukista monta kymppiä, ku halvemmalla saa isompia. :/ jos laitan miehen ostamaan jonkun muumijoulukortin, ni riittääkö se? En haluaisi anopin lahjaan tuhlata noin älyttömösti, ku pitää muutakin ostaa. Ap

Vierailija
5/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin hiekkaa alapäässä ku alapeukkuja antaa. Totuus se on että tuossa ei ollut mitään törkeää. Olisit jättänyt kysymättä jos et odottanut noin "kallista" toivetta.

Vierailija
6/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hintaista lahjaa olit ajatellut jos reilun kympin maksava muki on liian kallis? ?

Vierailija
7/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi edes kysyit lahjatoivetta, jos teidän budjetti on kympin luokkaa? Mitä toivetta sä oikein odotit tolla budjetilla? Noita muumimukeja kun tosiaan saa halvimmillaan reilulla kympillä

jos on noin vähän lahjaan laittaa rahaa, niin osta -kyselemättä- se glögipullo/konvehtirasia/ joulukukka johon rahat riittää.

Vierailija
8/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa muumimukit maksaa n. 12,50 elikkä ei ole kalliita.

Vierailija
9/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää tuossa oli, että alkaa minulle luettelemaan lahjatoiveitaan, vaikka tietää minun tienaavan vähemmän meidän perheessä. Minulle olisi voinut vastata vain "ei kiitos mitään". Harmittaa, ku anopilla on TAAS kauhea tarve nolata minut. Ap

Vierailija
10/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpahallissa myydään mukeja kympillä. Huutonetistä saa alle kympillä uusia, vielä tuotannossa olevia mukeja.

Vierailija
11/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt noin huonoon provoon menkö.

Vierailija
12/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:18"]Törkeää tuossa oli, että alkaa minulle luettelemaan lahjatoiveitaan, vaikka tietää minun tienaavan vähemmän meidän perheessä. Minulle olisi voinut vastata vain "ei kiitos mitään". Harmittaa, ku anopilla on TAAS kauhea tarve nolata minut. Ap
[/quote]

Provoksi kyllä jo paljastui.....mutta miksi edes toiveita kyselit?

Vierailija
13/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:18"]Törkeää tuossa oli, että alkaa minulle luettelemaan lahjatoiveitaan, vaikka tietää minun tienaavan vähemmän meidän perheessä. Minulle olisi voinut vastata vain "ei kiitos mitään". Harmittaa, ku anopilla on TAAS kauhea tarve nolata minut. Ap
[/quote]

Provoksi kyllä jo paljastui.....mutta miksi edes toiveita kyselit?
[/quote]
koska se on kohteliasta. Ap

Vierailija
14/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:18"]Törkeää tuossa oli, että alkaa minulle luettelemaan lahjatoiveitaan, vaikka tietää minun tienaavan vähemmän meidän perheessä. Minulle olisi voinut vastata vain "ei kiitos mitään". Harmittaa, ku anopilla on TAAS kauhea tarve nolata minut. Ap
[/quote]
No vittuako sitten kyselet mitä haluaa. Toivottavasti et saa anopilta mitään. Typerä provo.

Vierailija
15/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:18"]

Törkeää tuossa oli, että alkaa minulle luettelemaan lahjatoiveitaan, vaikka tietää minun tienaavan vähemmän meidän perheessä. Minulle olisi voinut vastata vain "ei kiitos mitään". Harmittaa, ku anopilla on TAAS kauhea tarve nolata minut. Ap

[/quote]

Oh grow a pair!!!

Vierailija
16/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:07"]

Kysyin tuossa vähän aikaa sitten anopin joululahjatoivetta. Vastasi, ettei mitään tarvitse, mutta jos jotain haluaa hankkia, niin keräilee muumimukeja. Minusta tuo on kyllä törkeää.  :/

[/quote]

Kuulostaa fiksulta anopilta joka vielä antoi edullisen lahjavinkin jos olet itse niin typerä ettet mitään keksi. Vanhemmilla ihmisillä on silmää asioille jotka ehkä sinäkin ymmärrät 20 vuoden päästä.

Vierailija
17/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:13"]

Muumimukit ovat älyttömän kalliita. Tosi typerää maksaa pienestä mukista monta kymppiä, ku halvemmalla saa isompia. :/ jos laitan miehen ostamaan jonkun muumijoulukortin, ni riittääkö se? En haluaisi anopin lahjaan tuhlata noin älyttömösti, ku pitää muutakin ostaa. Ap

[/quote]

Huono anoppiprovo, panes pikkusen enemmän yritystä!

Vierailija
18/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko niitä vinkkejä nyt? mitään kallista mukia en kyllä osta! Ap

Vierailija
19/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:40"]

[/quote]

Sitten et osta mitään, eihän anoppi mitään toivonutkaan. Helppoa.

Vierailija
20/20 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:40"]

[/quote]

HAHAH! Osta Uffilta sitten, tai askartele vessapaperirullasta joulutonttu, massapallo pääksi. Halpa vinkki ;).

Mitäs anopin pitää sinulle ostaa?