minitopit
Mul ei oo hirvee isot rinnat/tissit mut mä haluissin minitopin ku aika monel munki luokkalaisen sellane o. Kerro mitä mä teen?
1. Kerron äitille iha rohkeest.
2. Meen salaa ostaa (H&M, Seppälä, Lindex)
3. Otan siskoltani
Kerroppa miälipitees ja perustele ja jos otat 1. Kerro mittem mä sanon? T.10wee tytsy
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:55"]Ota siskoltas
[/quote] eiei
1. Kerro äidillesi: "Haluan minitopin, koska kaikilla muillakin on!"
Joskus mietin mistä lähtien pikkutytöt on alkanu pukeutumaan kuin huorat.
Mä tein näin: Laitoin päiväkirjan pöydälle jossa luki jotain et haluun minitoppei isolla luki et äiti näkis. Sit seuraavana päivänä äiti koputti mun huoneen ovelle ja kun avasin oven näin et äitillä oli käsissään 4 rintsikat ja 2 minitopit. Sama menkkojen kans. Olin sillo 11
Nyt 12
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:56"]1. Kerro äidillesi: "Haluan minitopin, koska kaikilla muillakin on!"
[/quote] JUURI NÄIN! :)
Mikä on minitoppi?? Napapaita? Bandeau-toppi?
Mistä lähtien 11veet on ollu av palstalla?
Ite menin vaa joku kerta äidin kaa shoppailemaan siis kun olin jtn 11 v (nyt 14v) nii mentiin johki osastolle ja näin ne siin vieres ja kerroin vaa et mun luokkalaisil on minitoppei nii mä haluisin kans nii onneks mun äiti ymmärs ja ostettiin si niitä. Sä voit kokeilla kans tai no joku muu koska toi viesti on vuosia vanha. Varmasti sulla on jo tyylii rintsikoitaki jo.
Jos luokkalaisillasi olisi esim. syfilis, pitäisikö sinullakin olla? Ole itsenäinen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien 11veet on ollu av palstalla?
Ei mistään lähtien, aloitrajahan on tyttönä esiintyvä mies. Huvinsa kullakin.
Ota siskoltas