Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioita siitä miksi hoikka ja kunnollinen mies ei kiinnosta naisia?

Vierailija
16.10.2021 |

Perus asiat siis kunnossa: halu kouluttautua jonkin ajan kuluttua, oma asunto, pitää lemmikeistä, seurallinen muutenkin. Ei alkoholia/tupakka. Aktiivinen omalla kiinnostus alueellaan.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et maininnut mitään naisille tärkeimmistä asioista eli naama/pituus/jännyys.

Nykypäivänä naisten pinnallisuus on ihan ennätyskorkeuksissa. Sulta täytyy löytyä top10% naama, top10% pituus, top10% jännä läpänheittotaito ja pilkesilmäkulmacharmi jotta voit saada suomalaisia 6-7/10 naisia.

Tyyppi joka pisteyttää ihmisiä ulkonäön mukaan joutaakin jäädä yksin.

Vierailija
102/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä naisten pinnallisuus on ihan ennätyskorkeuksissa. Sulta täytyy löytyä top10% naama, top10% pituus, top10% jännä läpänheittotaito ja pilkesilmäkulmacharmi jotta voit saada suomalaisia 6-7/10 naisia.

Ei kaikilla. Miehen täytyy tehdä aloite ja myös hyvä käytös tekee vaikutuksen naisiin, ei pelkkä ulkonäkö.

Eikä ulkonäössä ole mitään yksittäistä kriteeriä esim. 170 cm pitkät miehet on kaikki erinäköisiä esim. kasvot on erinäköiset, jotkut vetoaa naisiin jotkut ei. Naisilla on myös erilainen miesmaku, minkä näköinen sitten on hyvännäköinen mies?

Tämä.

Ei ole oikeastaan väliä minkä tasoinen mies olet, kunhan teet aloitteen.

Itse olen kelvannut todella hyvännäköisillekin ja aivan erilaisille naisille ihan vain siksi, kun olen tehnyt aloitteen. Ei naisille ole väliä sillä millainen mies olet oikeasti, kunhan osaat esittää itsevarmaa ja juuri hänestä kiinnostunutta. Jotkut näistä naisista ovat halunneet vakavaakin suhdetta kanssani, vaikkei meillä ole ollut mitään yhteistä ja tulevaisuuden suunnitelmatkin ovat ollet eri planeetoilta.

Monilla naisilla on vain uskomattoman huono itsetunto. Hyvännäköisilläkin.

Komppaan tätä. Olen tällä hetkellä varovaisen kiinnostunut useammastakin miehestä (pitkistä ja lyhyistä) ja jos, joku näistä pitäisi mua niin kiinnostavana niin olisin heti valmis lähtemään mukaan. Huonojen kokemusten takia en uskalla itse tehdä aloitteita (kiusattu koko ikä ulkonäöstä ja kaikesta).

N40

Sama ikä, sama tilanne. Olen nätti ja ilmeisen suosittu miesten keskuudessa, mutta yksikään heistä ei saa aikaiseksi aloitetta. Lähden sen ensimmäisen mukaan, joka saa sen tehtyä.

Samoin.

Kolme pitkähköä parisuhdetta ja jokaisen aloitteen tein minä, nainen. Ja jokainen näistä päättyi miehen lopahtaneeseen mielenkiintoon.

Mies ottaa sen minkä haluaa ja jos ei halua niin ei sitten halua. En enää neljättä kertaa laita itseäni tilanteeseen joka ei vie eteenpäin.

Sama kokemus. Enkä enää tee aloitetta, ei olisi koskaan pitänyt tehdä. Kyllä se niin menee, että miehen pitää tehdä aloite. Vasta sitten voi olla varma, että mies on oikeasti kiinnostunut. Toki pitää silti vielä selvittää asioita miehestä, mutta tärkeintä on että mies on se joka "vie" kuten tanssissakin. Muuten mies ei arvosta naistaan. Seksisuhteissa nainenkin voi olla aloitteellinen, mutta parisuhteessa asia on eri.

Minä teen aloitteita vain naisille joiden pakit eivät tuntuisi musertavalta. Et todellakaan voi olla varma, että aloitteen tehnyt mies on oikeasti kiinnostunut. Me miehet olemme sellaisia pelkureita, että jos joku nainen kiinnostaa oikeasti, sitä ei hänelle näytetä vahingossakaan, ainakaan niin, että sen voisi tulkita aloitteeksi.

Olet siis väärässä ja tulet päätymään tyytymissuhteisiin miehen puolelta.

Jos aloitteen tekemällä saisi kaltaisesi pelkurin, ei sekään mikään voitto ole. Mieluummin ilman.

Ja ei tietenkään jokainen aloitteen tekevä mies ole "lottovoitto". Mutta yksikään tekemätön ei sitä ole varmuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi joka pisteyttää ihmisiä ulkonäön mukaan joutaakin jäädä yksin.

Jep, ei tuolla ainakaan omaa viehättävyyttä lisätä vastakkaisen sukupuolen silmissä.

Vierailija
104/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Olen tällä hetkellä varovaisen kiinnostunut useammastakin miehestä (pitkistä ja lyhyistä) ja jos joku _näistä_ pitäisi mua niin kiinnostavana, että tekisi aloitteen, olisin heti valmis lähtemään mukaan.-

N40

Minkä sinä lasket aloitteeksi? Mietin vain, että oletko mitenkään yrittänyt eleillä ja olemuksilla viestittää, että olet kiinnostunut. Useimminhan tämä tapahtuu ihan tahtomattakin, sitä saattaa puhua vähän erilaisella äänellä tai hymyillä enemmän, kun on ihastuksensa/kiinnostuksen kohteensa lähellä. 

Jäin tätä aloiteasiaa miettimään, kun itse koen olleeni monestikin aloitteellinen tai ainakin aktiivinen siihen malliin, että olen tehnyt itseäni tykö. Ja jälkeenpäin voi olla vaikea sanoa kumpi teki aloitteen vai lähennyttiinkö siinä pikku hiljaa ilman sen suurempaa muodollista aloitetta kummankaan puolelta. 

Vierailija
105/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihat miehet vastaavat hierarkiassa lihavia naisia mutta luulenpa, että lihavat naiset eivät jostain syystä laihoille miehille kelpaa.

Hyvin harva nainen pystyy kiinnostumaan laihasta miehestä. Ap:n kannattaisi hankkia massaa, lihasta ensisijaisesti muttei kohtuullinen rasvakaan haittaa. Tästä oli juuri tutkimuskin, eli ei ole perusteeton yleistys. Toinen iso ongelma on kouluttamattomuus, heti opiskelemaan! 

Vierailija
106/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihat miehet vastaavat hierarkiassa lihavia naisia mutta luulenpa, että lihavat naiset eivät jostain syystä laihoille miehille kelpaa.

Hyvin harva nainen pystyy kiinnostumaan laihasta miehestä. Ap:n kannattaisi hankkia massaa, lihasta ensisijaisesti muttei kohtuullinen rasvakaan haittaa. Tästä oli juuri tutkimuskin, eli ei ole perusteeton yleistys. Toinen iso ongelma on kouluttamattomuus, heti opiskelemaan! 

Tylsä mies on tylsä mies. Kaveri on naimisissa paperilla kunnollisen oloisen miehen kanssa. Käy salilla, on asiallinen ja tienaa. Eipä juuri muuta. Ainoa mikä pitää noita kahta yhdessä on raha (kaveri myönsi)

Voit alkaa tienaamaan ja käymään salilla, mutta jos mieheltä ei löydy mitään muuta "annettavaa" kuin rahat sekä lihakset päädyt hyvin nopeasti kulissiliittoon.

Ja anteeksi, jos käytin karua kieltä. Näin se vaan on. Ihmisellä pitää olla muutakin kuin työ!

Vierailija
107/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Monilla naisilla on vain uskomattoman huono itsetunto. Hyvännäköisilläkin."

Suomalaisilla miehillä se heikko itsetunto vasta onkin...

Molemmilla. Huomattu on. Etenkin naisilla.

Miten tämä sopii yhteen sen taajaan viljellyn väitteen kanssa, että naiset nostavat itsensä jalustalle (?!), ovat tavattoman nirsoja ja pitävät miehille hirmuista kriteerilistaa ja rimaa korkealla?

Vierailija
108/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin omalta osaltani heti vastata, että itselleni hoikkuus on turn off (oli jo silloin, kun itse olin hoikka). En myöskään seurustelisi enää absolutistin kanssa.

Olennainen kysymys olisi kuitenkin, että mikä hänestä tekisi minun silmissäni kiinnostavan. Miksi kiinnostuisin hänestä, mikä hänet erottaisi positiivisesti muista ihmisistä niin, että kiinnostukseni heräisi.

Miksi tämä? Tai pikemminkin, mitä tarkoitat absolutistilla? 

Onko ongelma, jos ihminen ei ole kiinnostunut alkoholista eikä siksi juo, mutta häntä ei kuitenkaan haittaa kohtuukäyttö? Vai onko ongelma vain silloin, jos suhtautuminen alkoholiin on jyrkkää ja tuomitsevaa?

Itse olen nuorena ollut absolutisti ja yhden kesän muistan käyttäneeni alkoholia enemmän, mutta sitten se jäi vähemmälle. Nykyisin minulla on lääkitys jonka kanssa alkoholi ei sovi ja se vähäinenkin käyttö on loppunut, jos ei nyt jotain satunnaisia 0,5% saunaoluita lasketa. Silloinkin nuorena kun olin absolutisti, olin kuitenkin täysin rinnoin mukana teekkareiden riennoissa ja lauloin juomalaulutkin tunteella, vaikka en itse juonutkaan. Se on myönnettävä, että minusta oli noloa ja amatöörimäistä, kun poikaystäväni oksensi juotuaan alkoholia liian vauhdilla, tai mistä lie johtuikin. Mutta ei siinäkään ollut se alkoholi ongelmana, vaan se, ettei osannut juoda taidolla, niin kuin teekkareiden pitäisi. Taidolla juomiseen ei kuulu oksentelu.

Vierailija
109/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmilla. Huomattu on. Etenkin naisilla.

Miten tämä sopii yhteen sen taajaan viljellyn väitteen kanssa, että naiset nostavat itsensä jalustalle (?!), ovat tavattoman nirsoja ja pitävät miehille hirmuista kriteerilistaa ja rimaa korkealla?

Samat miehet yrittää pokata omaksi sugarbeibiä/stripparia. Mitäpä luulet?

Vierailija
110/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin omalta osaltani heti vastata, että itselleni hoikkuus on turn off (oli jo silloin, kun itse olin hoikka). En myöskään seurustelisi enää absolutistin kanssa.

Olennainen kysymys olisi kuitenkin, että mikä hänestä tekisi minun silmissäni kiinnostavan. Miksi kiinnostuisin hänestä, mikä hänet erottaisi positiivisesti muista ihmisistä niin, että kiinnostukseni heräisi.

Miksi tämä? Tai pikemminkin, mitä tarkoitat absolutistilla? 

Onko ongelma, jos ihminen ei ole kiinnostunut alkoholista eikä siksi juo, mutta häntä ei kuitenkaan haittaa kohtuukäyttö? Vai onko ongelma vain silloin, jos suhtautuminen alkoholiin on jyrkkää ja tuomitsevaa?

Itse olen nuorena ollut absolutisti ja yhden kesän muistan käyttäneeni alkoholia enemmän, mutta sitten se jäi vähemmälle. Nykyisin minulla on lääkitys jonka kanssa alkoholi ei sovi ja se vähäinenkin käyttö on loppunut, jos ei nyt jotain satunnaisia 0,5% saunaoluita lasketa. Silloinkin nuorena kun olin absolutisti, olin kuitenkin täysin rinnoin mukana teekkareiden riennoissa ja lauloin juomalaulutkin tunteella, vaikka en itse juonutkaan. Se on myönnettävä, että minusta oli noloa ja amatöörimäistä, kun poikaystäväni oksensi juotuaan alkoholia liian vauhdilla, tai mistä lie johtuikin. Mutta ei siinäkään ollut se alkoholi ongelmana, vaan se, ettei osannut juoda taidolla, niin kuin teekkareiden pitäisi. Taidolla juomiseen ei kuulu oksentelu.

Minulla on takana reilun neljän vuoden suhde absolutistin kanssa ja vasta jälkeen päin tajusin, kuinka paljosta jäin paitsi niinä vuosina. Hänen kanssaan ei voinut käydä edes Tallinnassa, koska hän jaksoi jupista muiden ihmisten juomisesta, saati että olisimme voineet mennä johonkin pubiin kuuntelemaan musiikkia. Omaan työhöni kuului tilaisuuksia, joissa oli myös alkoholitarjoilua ja niissä kävin yksin, mutta hänen seurassaan elämää joutui kaventamaan. Enää en sellaiseen suostuisi. Enkä halua edes kuvitella, miten hän olisi reagoinut, jos olisin ehdottanut että minä haen itselleni punkkupullon viikonlopuksi.

Minusta on kiva jakaa se punkkupullo puolison kanssa ihan kuten hyvä ruoka tai joku harrastuskin. Tai mennä kesälomalla terassille oluelle. Ei se ole sama asia, jos vain toinen juo oluen. Kyllä minä aika ajoin haluan juoda ihan hiprakkaan asti ja silloin on kiva, kun voi olla hiprakassa pelkäämättä, että toinen tuomitsee.

Vierailija
111/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä. Kirjoittajalle kelpaa Kuka Tahansa Nainen. Ihan sama mikä nainen, kunhan ei ole ihan kauheita vikoja. Sitten kirjoittaja ihmettelee miksei naisille kelpaa Kuka Tahansa Mies, kun siinä mies-tuotteessa ei ole kauheita vikoja. Mikä näissä nais-tuotteissa on vikana?! Pakko olla jokin täysin epärealistinen vaatimuslista, kun muutenhan heille pitäisi tämä ei-viallinen tuote kelvata, ihan niin kuin se kelpaa heillekin - kunhan on nainen.

No justiinsa tämä. Kaikkein ehdottomin kriteeri itselleni miehessä on se, että hän ajattelee juuri minun olevan todella spesiaali tyyppi, jonka kanssa on hauska olla. Vaikka en olekaan mikään missi, vaan ihan tavallinen tallaaja.

Ei, kyllä tärkein kriteeri on että mies tekee aloitteen.

Olet väärässä. Itse pyysin nykyisen mieheni treffeille :) Hän on sen verran ujo noissa asioissa, että muuten ei olis homma edennyt mihinkään.

Vierailija
112/121 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nuo aloituksessa mainitut piirteet kerro että millainen henkilö on kumppanina. Kerro lisää arvoista, maailmankatsomuksesta, mielenkiinnon kohteista, keskustelutaidoista, empatiakyvystä ja muiden huomioonottamisesta jne.

Aloitus kertoo ainakin minulle ihan tarpeeksi, nimittäin sen että lukeutuu niihin jotka kierrän kaukaa...

Vierailija
113/121 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko outo, mutta en ole koskaan käsittänyt mikä vika muka olisi huono itsetunto. Sellaiset ihmiset ovat sympaattisia.

Vierailija
114/121 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa ei ketään tulla hakemaan eli onko mainittu mies saatavilla? Naiset harvemmin lähestyvät miehiä, joten lähestyykö mainittu mies naisia? Omaako mies fiksut käytöstavat vai aloittaako klassisella alatyylin pokausreplalla? 

Vierailija
115/121 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu?

Vierailija
116/121 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihat miehet vastaavat laihoja naisia.

Näinhän sen pitäisi olla, mutta ei ole, koska eri standardit.

Laiha nainen haluaa raamikkaan miehen, koska sellaisen hän saa. Lihava nainen kelpuuttaa laihan miehen, koska sellaisen hän saa eikä itsekään halua lihavaa miestä ja sopusuhtaiset tai raamikkaat miehet eivät kelpuuta häntä. Sopusuhtainen nainen haluaa sopusuhtaisen tai mieluummin raamikkaan miehen, koska sellaisen hän saa.

Laiha mies haluaa sopusuhtaisen naisen ja laihakin kelpaisi paremman puutteessa, mutta laihan miehen halulla ei ole väliä. Se on joko kelpuutettava lihava nainen tai oltava ilman.

Mitä lihava mies saa :D

Mieluummin lihava kuin hoikka mies.

Eri

Eeei nyt kuitenkaan päde kaikkiin! Minä pidän hoikista miehistä. Olen pitkä ja hoikka itsekin. Kyllä naisia on monenlaisia, me tykätään eri asioista

Vierailija
117/121 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kiinnosta naisia kollektiivina, mutta kyllä sinullekin löytyy nainen yksikössä, joka on kiinnostunut parisuhteesta kanssasi.

Vierailija
118/121 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe Puolaan.

Vierailija
119/121 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko outo, mutta en ole koskaan käsittänyt mikä vika muka olisi huono itsetunto. Sellaiset ihmiset ovat sympaattisia.

Esim jos huono itsetunto näkyy muiden mollaamisena, tai ihmisten välttelynä, tai itsensä jatkuvana vähättelynä tms.

Vierailija
120/121 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei kukaan kelpaa enää kenellekkään kun palstaa selailee. Joka päivä näkee näitä samoja aiheita. Miksi silti näen julkisilla paikoilla paljon pariskuntia? Ehkä vika on teissä itsessänne kun vingutte miksi ette kelpaa ja se karkoittaa kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan