Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioita siitä miksi hoikka ja kunnollinen mies ei kiinnosta naisia?

Vierailija
16.10.2021 |

Perus asiat siis kunnossa: halu kouluttautua jonkin ajan kuluttua, oma asunto, pitää lemmikeistä, seurallinen muutenkin. Ei alkoholia/tupakka. Aktiivinen omalla kiinnostus alueellaan.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä, väritön, aloitekyvytön, passiivinen, vetäytyvä, ahdistuva, uhriutuva. Kannattaa miettiä, mitä sinä voit tuoda lisää naisen jo ennestäänkin mielenkiintoiseen elämään.

Vielä en ole tavannut naista jolla olisi mielenkiintoinen elämä.

-eri

Onneksi riittää, että se elämä on heidän omasta mielestään mielenkiintoinen, ei sinun mielestäsi.

Sehän se kun nämä naiset itsekin häpeävät ja itkevät tylsää elämäänsä, mutteivät siltikään tee mitään muuttaakseen sitä. Tai no, odottavat, että tulee joku mies joka tuo sitä mielenkiintoa ja vie häntä eri paikkoihin, viihdyttää ja järjestää kaikkea hienoa.

Miksi?

Vierailija
42/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen ei myös tykkää, jos mies käyttää alkoa liikaa tai polttaa tupakkaa, mutta jotenkin miehet silti luulevat, että se on joku ulkonäköön liittyvä juttu miksi nainen ei halua seurustella jonkun miehen kanssa.

Naiset on erilaisia ja tykkää eri miehistä. Ei kaikki naiset tykkää samasta miehestä kuin muut naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et maininnut mitään naisille tärkeimmistä asioista eli naama/pituus/jännyys.

Nykypäivänä naisten pinnallisuus on ihan ennätyskorkeuksissa. Sulta täytyy löytyä top10% naama, top10% pituus, top10% jännä läpänheittotaito ja pilkesilmäkulmacharmi jotta voit saada suomalaisia 6-7/10 naisia.

Ei kaikilla. Miehen täytyy tehdä aloite ja myös hyvä käytös tekee vaikutuksen naisiin, ei pelkkä ulkonäkö.

Eikä ulkonäössä ole mitään yksittäistä kriteeriä esim. 170 cm pitkät miehet on kaikki erinäköisiä esim. kasvot on erinäköiset, jotkut vetoaa naisiin jotkut ei. Naisilla on myös erilainen miesmaku, minkä näköinen sitten on hyvännäköinen mies?

Tämä.

Ei ole oikeastaan väliä minkä tasoinen mies olet, kunhan teet aloitteen.

Itse olen kelvannut todella hyvännäköisillekin ja aivan erilaisille naisille ihan vain siksi, kun olen tehnyt aloitteen. Ei naisille ole väliä sillä millainen mies olet oikeasti, kunhan osaat esittää itsevarmaa ja juuri hänestä kiinnostunutta. Jotkut näistä naisista ovat halunneet vakavaakin suhdetta kanssani, vaikkei meillä ole ollut mitään yhteistä ja tulevaisuuden suunnitelmatkin ovat ollet eri planeetoilta.

Monilla naisilla on vain uskomattoman huono itsetunto. Hyvännäköisilläkin.

Komppaan tätä. Olen tällä hetkellä varovaisen kiinnostunut useammastakin miehestä (pitkistä ja lyhyistä) ja jos, joku näistä pitäisi mua niin kiinnostavana niin olisin heti valmis lähtemään mukaan. Huonojen kokemusten takia en uskalla itse tehdä aloitteita (kiusattu koko ikä ulkonäöstä ja kaikesta).

N40

Sama ikä, sama tilanne. Olen nätti ja ilmeisen suosittu miesten keskuudessa, mutta yksikään heistä ei saa aikaiseksi aloitetta. Lähden sen ensimmäisen mukaan, joka saa sen tehtyä.

Vierailija
44/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa nallekarhumiehen jotta itse näyttäisivät pieneltä.

Vierailija
45/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. liian hyvässä tikissä: nainen ahdistuu omasta saamattomuudestaan ja alkaa veetuilu

2. liian kiinnostava elämä: jänniä harrastuksia, jännä työ jne. Nainen ahdistuu ja alkaa veetuilu

3. liian sivistynyt ja kunnollinen: nainen ahdistuu omasta junttiudestaan ja alkaa veetuilu

4. liian huonot veetuilutaidot: nainen ahdistuu ja alkaa itse täyttämään päässään kehittelemäänsä "valtatyhjiötä"

Vierailija
46/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihat miehet vastaavat hierarkiassa lihavia naisia mutta luulenpa, että lihavat naiset eivät jostain syystä laihoille miehille kelpaa.

Laihat miehet vastaavat laihoja naisia.

Ei. Kelpaan vain lihaville naisille.

T: laiha mies

Vierailija
47/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsä, väritön, aloitekyvytön, passiivinen, vetäytyvä, ahdistuva, uhriutuva. Kannattaa miettiä, mitä sinä voit tuoda lisää naisen jo ennestäänkin mielenkiintoiseen elämään.

-eri

Onneksi riittää, että se elämä on heidän omasta mielestään mielenkiintoinen, ei sinun mielestäsi.

Sehän se kun nämä naiset itsekin häpeävät ja itkevät tylsää elämäänsä, mutteivät siltikään tee mitään muuttaakseen sitä. Tai no, odottavat, että tulee joku mies joka tuo sitä mielenkiintoa ja vie häntä eri paikkoihin, viihdyttää ja järjestää kaikkea hienoa.

Miksi?

En osaa sanoa, koska en juurikaan tunne tuollaisia ihmisiä. Varmasti on tylsämielisiä ihmisiä, joilla ei mitkään resurssit ja mielenkiinto riitä kehittämään mielekästä elämää itselleen. Se tuskin on sukupuolisidonnaista.

Vierailija
48/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mukava ihminen? Vai sellainen joka kirjoittelee vauvapalstalla miten ei ole koskaan tavannut naista jolla olisi mielenkiintoinen elämä, haukkuu lihavia, h*uorittelee naisia jne.

Vierailija
49/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Miksi?

Äläpä nyt viitsi. Kuinka moni mies tälläkin palstalla itkee päivittäin sitä, että elämä ei ole elämisen arvoista kun pesää ei tipu. Siinä se oman elämän sisältö ja mielenkiinto myös monilla miehillä.

Vierailija
50/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä naisten pinnallisuus on ihan ennätyskorkeuksissa. Sulta täytyy löytyä top10% naama, top10% pituus, top10% jännä läpänheittotaito ja pilkesilmäkulmacharmi jotta voit saada suomalaisia 6-7/10 naisia.

Ei kaikilla. Miehen täytyy tehdä aloite ja myös hyvä käytös tekee vaikutuksen naisiin, ei pelkkä ulkonäkö.

Eikä ulkonäössä ole mitään yksittäistä kriteeriä esim. 170 cm pitkät miehet on kaikki erinäköisiä esim. kasvot on erinäköiset, jotkut vetoaa naisiin jotkut ei. Naisilla on myös erilainen miesmaku, minkä näköinen sitten on hyvännäköinen mies?

Tämä.

Itse olen kelvannut todella hyvännäköisillekin ja aivan erilaisille naisille ihan vain siksi, kun olen tehnyt aloitteen. Ei naisille ole väliä sillä millainen mies olet oikeasti, kunhan osaat esittää itsevarmaa ja juuri hänestä kiinnostunutta. Jotkut näistä naisista ovat halunneet vakavaakin suhdetta kanssani, vaikkei meillä ole ollut mitään yhteistä ja tulevaisuuden suunnitelmatkin ovat ollet eri planeetoilta.

Komppaan tätä. Olen tällä hetkellä varovaisen kiinnostunut useammastakin miehestä (pitkistä ja lyhyistä) ja jos, joku näistä pitäisi mua niin kiinnostavana niin olisin heti valmis lähtemään mukaan. Huonojen kokemusten takia en uskalla itse tehdä aloitteita (kiusattu koko ikä ulkonäöstä ja kaikesta).

N40

Sama ikä, sama tilanne. Olen nätti ja ilmeisen suosittu miesten keskuudessa, mutta yksikään heistä ei saa aikaiseksi aloitetta. Lähden sen ensimmäisen mukaan, joka saa sen tehtyä.

Samoin.

Kolme pitkähköä parisuhdetta ja jokaisen aloitteen tein minä, nainen. Ja jokainen näistä päättyi miehen lopahtaneeseen mielenkiintoon.

Mies ottaa sen minkä haluaa ja jos ei halua niin ei sitten halua. En enää neljättä kertaa laita itseäni tilanteeseen joka ei vie eteenpäin.

Vierailija
51/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen ei myös tykkää, jos mies käyttää alkoa liikaa tai polttaa tupakkaa, mutta jotenkin miehet silti luulevat, että se on joku ulkonäköön liittyvä juttu miksi nainen ei halua seurustella jonkun miehen kanssa.

Naiset on erilaisia ja tykkää eri miehistä. Ei kaikki naiset tykkää samasta miehestä kuin muut naiset.

Tähän muuten sellainen huomio että yllättävän monet naiset tykkää siitä, että kunnollinen mies ottaa sopivasti alkoa tai tupakkaa. On sanottu usein ihan suoraan makuuhuoneessakin, vaikka toinen on selvinpäin tai ei itse polta. Joku jännyysjuttu siihen varmaan liittyy.

Vierailija
52/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mukavan näköiset miehet, jotka eivät saa naisia, ovat luonteeltaan tappavan tylsiä. Siinä syy, mutta eivät sitä itse ymmärrä, eivätkä hyväksy.

Vierailija
53/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

N40

Suostutko lähteä kenen tahansa aloitteen tekevän miehen mukaan vai suoritatko silti vielä jonkinlaista karsintaa?

Vierailija
54/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se sitten voi olla ulkonäköön liittyvä juttu? Kaikki tuntemani ikisinkkumiehet ovat selvästi keskitasoa rumempia ja tämä on ainoa piirre mikä heille on yhteistä. 

Vierailija
55/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

N40

Samoin.

Kolme pitkähköä parisuhdetta ja jokaisen aloitteen tein minä, nainen. Ja jokainen näistä päättyi miehen lopahtaneeseen mielenkiintoon.

Mies ottaa sen minkä haluaa ja jos ei halua niin ei sitten halua. En enää neljättä kertaa laita itseäni tilanteeseen joka ei vie eteenpäin.

Jep. Mun viimeisin suhde päättyi siihen, etten päässyt yli siitä ajatuksesta, että en ollut miehelle se ykkösvaihtoehto. Oltiin jo tapailtu ja säädetty hetki, kun tämä (jännä) ykkösnainen vapautuikin edellisestä suhteestaan ja mies halusikin tieytysti olla hänen kanssaan. Kun homma ei toiminutkaan, mies "suostui" mun kanssa parisuhteeseen. Jälkikäteen ajateltuna olin kyllä täysi idiootti, mutta niin hullaantunut, että tyydyin niihin rippeisiin mitä sain :( Ei enää ikinä.

Vierailija
56/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mukavan näköiset miehet, jotka eivät saa naisia, ovat luonteeltaan tappavan tylsiä. Siinä syy, mutta eivät sitä itse ymmärrä, eivätkä hyväksy.

Millainen on luonteeltaan tappavan tylsä ja mitä asialle voisi tehdä? 

Vierailija
57/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen on siinä mielessä turhauttavaa ja toisaalta ihanaa, että mikään tietty ominaisuuskimppu ei takaa sen onnistumista tai epäonnistumista. On mitä epätodennäköisimpiä pareja ja toisaalta epätodennäköisimpiä sinkkuja. Sehän siitä kai niin erityistä tekee. Mitään ei voi pitää itsestäänselvyytenä.

Vierailija
58/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihat miehet vastaavat hierarkiassa lihavia naisia mutta luulenpa, että lihavat naiset eivät jostain syystä laihoille miehille kelpaa.

Laihat miehet vastaavat laihoja naisia.

Näinhän sen pitäisi olla, mutta ei ole, koska eri standardit.

Laiha nainen haluaa raamikkaan miehen, koska sellaisen hän saa. Lihava nainen kelpuuttaa laihan miehen, koska sellaisen hän saa eikä itsekään halua lihavaa miestä ja sopusuhtaiset tai raamikkaat miehet eivät kelpuuta häntä. Sopusuhtainen nainen haluaa sopusuhtaisen tai mieluummin raamikkaan miehen, koska sellaisen hän saa.

Laiha mies haluaa sopusuhtaisen naisen ja laihakin kelpaisi paremman puutteessa, mutta laihan miehen halulla ei ole väliä. Se on joko kelpuutettava lihava nainen tai oltava ilman.

Vierailija
59/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis pitää olla jossain määrin renttu?

Vierailija
60/121 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan meiningin perusteella tylsyyteen riittää esim. se, että jutut ei ole alapäätä koskevia höhöttelyitä eikä roikuta naispuolisissa kollegoissa kiinni letistä vetäen kuin poikaviikari ala-asteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän