Arvioita siitä miksi hoikka ja kunnollinen mies ei kiinnosta naisia?
Perus asiat siis kunnossa: halu kouluttautua jonkin ajan kuluttua, oma asunto, pitää lemmikeistä, seurallinen muutenkin. Ei alkoholia/tupakka. Aktiivinen omalla kiinnostus alueellaan.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mukavan näköiset miehet, jotka eivät saa naisia, ovat luonteeltaan tappavan tylsiä. Siinä syy, mutta eivät sitä itse ymmärrä, eivätkä hyväksy.
Millainen on luonteeltaan tappavan tylsä ja mitä asialle voisi tehdä?
Kts. EA-Miika. En tiedä mitä asialle voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
1. liian hyvässä tikissä: nainen ahdistuu omasta saamattomuudestaan ja alkaa veetuilu
2. liian kiinnostava elämä: jänniä harrastuksia, jännä työ jne. Nainen ahdistuu ja alkaa veetuilu
3. liian sivistynyt ja kunnollinen: nainen ahdistuu omasta junttiudestaan ja alkaa veetuilu
4. liian huonot veetuilutaidot: nainen ahdistuu ja alkaa itse täyttämään päässään kehittelemäänsä "valtatyhjiötä"
Voi hyvä luoja näitä vastauksia!
Jänniä harrastuksia? Ai niin kuin bändissä soittelu, juokseminen, kalastus ja metsästys? Ihan rehellisesti voin sanoa, etten ole elämäni aikana tavannut kertaakaan sellaista ihmistä, jonka harrastukset olisivat aiheuttaneet wow-efektin. "Jännät harrastukset" saattaa viedä kaiken ajan parisuhteelta (ja myöhemmin perhe-elämästä) eikä harrastusajasta välttämättä voi edes keskustella.
Liian sivistynyt? Ap mainitsi, että jossain vaiheessa aikeissa opiskelu. Tämä ei vielä kerro, että hänellä olisi mitään sivistystä tai edes realistisia mahdollisuuksia opiskella. Opiskelu voi tarkoittaa mitä tahansa nettikurssista tohtoriopintoihin eli aika monta vaihtoehtoa tuohon väliin mahtuu.
Ylipäänsä viestistäsi tulee sellainen vaikutelma, että lähipiirisi on täynnä ylipainoisia, kouluttamattomia ja saamattomia "veetuilijoita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mukavan näköiset miehet, jotka eivät saa naisia, ovat luonteeltaan tappavan tylsiä. Siinä syy, mutta eivät sitä itse ymmärrä, eivätkä hyväksy.
Eli siis pitää olla jossain määrin renttu?
Ei. Pitää olla leikkisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihat miehet vastaavat hierarkiassa lihavia naisia mutta luulenpa, että lihavat naiset eivät jostain syystä laihoille miehille kelpaa.
Laihat miehet vastaavat laihoja naisia.
Näinhän sen pitäisi olla, mutta ei ole, koska eri standardit.
Laiha nainen haluaa raamikkaan miehen, koska sellaisen hän saa. Lihava nainen kelpuuttaa laihan miehen, koska sellaisen hän saa eikä itsekään halua lihavaa miestä ja sopusuhtaiset tai raamikkaat miehet eivät kelpuuta häntä. Sopusuhtainen nainen haluaa sopusuhtaisen tai mieluummin raamikkaan miehen, koska sellaisen hän saa.
Laiha mies haluaa sopusuhtaisen naisen ja laihakin kelpaisi paremman puutteessa, mutta laihan miehen halulla ei ole väliä. Se on joko kelpuutettava lihava nainen tai oltava ilman.
Mitä lihava mies saa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihat miehet vastaavat hierarkiassa lihavia naisia mutta luulenpa, että lihavat naiset eivät jostain syystä laihoille miehille kelpaa.
Laiha nainen haluaa raamikkaan miehen, koska sellaisen hän saa. Lihava nainen kelpuuttaa laihan miehen, koska sellaisen hän saa eikä itsekään halua lihavaa miestä ja sopusuhtaiset tai raamikkaat miehet eivät kelpuuta häntä. Sopusuhtainen nainen haluaa sopusuhtaisen tai mieluummin raamikkaan miehen, koska sellaisen hän saa.
Laiha mies haluaa sopusuhtaisen naisen ja laihakin kelpaisi paremman puutteessa, mutta laihan miehen halulla ei ole väliä. Se on joko kelpuutettava lihava nainen tai oltava ilman.
Ihminen on enemmän kuin kilonsa, useimpien ihmisten mielestä. Suuri valtaosa ihmisistä löytää kumppanin elämänsä aikana useitakin kertoja ja luoja tietää että meitä on täällä hyvinkin erikokoisia, sekä miehiä että naisia.
Raivoraittiit on yleensä aika ikäviä ihmisiä. Lisäksi toimettomuus on aika luotaantyöntävää. Kyllä miehen kuuluu töissä käydä tai ainakin opiskella.
Vierailija kirjoitti:
Tai mustasukkaisia ja kontrolloivia. Pari orastavaa suhdetta on päättynyt siihen, kun itseään mukavana ja kunnollisena pitävä mies on muutaman viikon tapailun jälkeen alkanut kiukuttelemaan siitä, jos esim. tapaan ystäviä tai perhettä, käyn lenkillä ilman häntä, pukeudun ”liian nätisti” (eli normaalit siistit työvaatteet), katson jotain tv-sarjaa, jossa on hyvännäköisiä näyttelijöitä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) Naiset ei yleensä tykkää hoikista miehistä
b) Omaa hoikuuttaan ihannoiva mies on vielä isompi turn off
c) Yhdyssanat on yhdyssanoja
d) Minäkin haluan olla rikas joku päivä ts. aikeet opiskeluun ei tarkoita mitään ja on turn off. Opiskele, älä aio!
e) Harva on raitis, yleensä toivotaan alkoholin kohtuukäyttäjää
f) Autistinen kiinnostus "omasta alasta" ei myöskään ole plussaa vaan turn offNo johan. Naisena sanon, että olipa negatiivinen ja yleistävä kommentti. Minulle käy hoikka ja raitis mies, joka tekee yhdyssanavirheitä ja on superkiinnostunut omasta alastaan. Älä anna AP näiden nipottajien lannistaa sinua.
Sitten varmaan osaat kertoa, miksi ap ei löydä naista? Olisiko kuitenkin niin, että näille ominaisuuksille ei ole juurikaan kysyntää, vaikka ei ole mahdotonta löytää samoja asioita arvostavaa naista?
Saan ap:n kuvauksesta mielikuvan omiin asioihin ja ulkonäköön fiksautuneesta anorektikosta, joka etsii ihailijaa.
Ilman lisätietoja ap vain kuulostaa tappavan tylsältä omaan napaan tuijottajalta.
Olen seurustellut miehen kanssa, joka projisoi kaikki vaikeudet omaan kehoon ja sen pieniin virheisiin. Hän ei saanut opiskeltua, etsittyä kunnollista työtä, perustettua perhettä tai muutakaan, kun kaikki aika pyöri sen sisäisen maailman ympärillä ja oman ulkonäön keksittyjen epäkohtien. Mies oli muuten miellyttävä ja fiksu, että edellytyksiä parempaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä, väritön, aloitekyvytön, passiivinen, vetäytyvä, ahdistuva, uhriutuva. Kannattaa miettiä, mitä sinä voit tuoda lisää naisen jo ennestäänkin mielenkiintoiseen elämään.
Vielä en ole tavannut naista jolla olisi mielenkiintoinen elämä.
-eri
Onneksi riittää, että se elämä on heidän omasta mielestään mielenkiintoinen, ei sinun mielestäsi.
Sehän se kun nämä naiset itsekin häpeävät ja itkevät tylsää elämäänsä, mutteivät siltikään tee mitään muuttaakseen sitä. Tai no, odottavat, että tulee joku mies joka tuo sitä mielenkiintoa ja vie häntä eri paikkoihin, viihdyttää ja järjestää kaikkea hienoa.
Miksi?
Äläpä nyt viitsi. Kuinka moni mies tälläkin palstalla itkee päivittäin sitä, että elämä ei ole elämisen arvoista kun pesää ei tipu. Siinä se oman elämän sisältö ja mielenkiinto myös monilla miehillä.
Miksi tuo äläpä viitsi? Eihän tuossa ollut kyse siitä, etteikö miehissäkin olisi tätä samaa. Kuitenkin komppaat viestiäni, että myös naisissa on tätä samaa. Siksi kuulostaa typerältä tuo äläpä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lihava kuin hoikka mies.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä, väritön, aloitekyvytön, passiivinen, vetäytyvä, ahdistuva, uhriutuva. Kannattaa miettiä, mitä sinä voit tuoda lisää naisen jo ennestäänkin mielenkiintoiseen elämään.
Vielä en ole tavannut naista jolla olisi mielenkiintoinen elämä.
-eri
Onneksi riittää, että se elämä on heidän omasta mielestään mielenkiintoinen, ei sinun mielestäsi.
Sehän se kun nämä naiset itsekin häpeävät ja itkevät tylsää elämäänsä, mutteivät siltikään tee mitään muuttaakseen sitä. Tai no, odottavat, että tulee joku mies joka tuo sitä mielenkiintoa ja vie häntä eri paikkoihin, viihdyttää ja järjestää kaikkea hienoa.
Miksi?
Äläpä nyt viitsi. Kuinka moni mies tälläkin palstalla itkee päivittäin sitä, että elämä ei ole elämisen arvoista kun pesää ei tipu. Siinä se oman elämän sisältö ja mielenkiinto myös monilla miehillä.
Miksi tuo äläpä viitsi? Eihän tuossa ollut kyse siitä, etteikö miehissäkin olisi tätä samaa. Kuitenkin komppaat viestiäni, että myös naisissa on tätä samaa. Siksi kuulostaa typerältä tuo äläpä viitsi.
Ja minusta kuulosti typerältä se, että et ole tavannutYHTÄÄN naista jolla olisi sinun mielestäsi mielenkiintoinen elämä. Ketä sinun mielenkiintoisen elämän kriteeriesi edes pitäisi kiinnostaa? .Että olemme typeryyden suhteen siis tasoissa.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä. Kirjoittajalle kelpaa Kuka Tahansa Nainen. Ihan sama mikä nainen, kunhan ei ole ihan kauheita vikoja. Sitten kirjoittaja ihmettelee miksei naisille kelpaa Kuka Tahansa Mies, kun siinä mies-tuotteessa ei ole kauheita vikoja. Mikä näissä nais-tuotteissa on vikana?! Pakko olla jokin täysin epärealistinen vaatimuslista, kun muutenhan heille pitäisi tämä ei-viallinen tuote kelvata, ihan niin kuin se kelpaa heillekin - kunhan on nainen.
No justiinsa tämä. Kaikkein ehdottomin kriteeri itselleni miehessä on se, että hän ajattelee juuri minun olevan todella spesiaali tyyppi, jonka kanssa on hauska olla. Vaikka en olekaan mikään missi, vaan ihan tavallinen tallaaja. Olen ollut vain muutamassa suhteessa jotka ovat kaikki olleet melko pitkiä, ja jokainen on alkanut siitä, että ollaan miehen kanssa tutustuttu esim. harrastusporukoissa ja meillä on ollut samanlainen huumorintaju ja mielenkiinnon kohteet.
Nykyisen kanssa ollaan oltu yhdessä yli 5 vuotta, ja vaikka tiedän että hän pitää minua myös kuumana, niin minusta kauneinta oli kun hän joskus sanoi minulle, että hän kokee olevansa mun kanssani paras versio itsestään. Itse koen ihan samoin. Jos mieheni kuolisi, se olisi elämäni pahin tragedia, koska hän on minulle se täydellinen vastakappale jonka kanssa kaikesta elämässä saa enemmän irti kuin kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et maininnut mitään naisille tärkeimmistä asioista eli naama/pituus/jännyys.
Nykypäivänä naisten pinnallisuus on ihan ennätyskorkeuksissa. Sulta täytyy löytyä top10% naama, top10% pituus, top10% jännä läpänheittotaito ja pilkesilmäkulmacharmi jotta voit saada suomalaisia 6-7/10 naisia.
Ei kaikilla. Miehen täytyy tehdä aloite ja myös hyvä käytös tekee vaikutuksen naisiin, ei pelkkä ulkonäkö.
Eikä ulkonäössä ole mitään yksittäistä kriteeriä esim. 170 cm pitkät miehet on kaikki erinäköisiä esim. kasvot on erinäköiset, jotkut vetoaa naisiin jotkut ei. Naisilla on myös erilainen miesmaku, minkä näköinen sitten on hyvännäköinen mies?
Tämä.
Ei ole oikeastaan väliä minkä tasoinen mies olet, kunhan teet aloitteen.
Itse olen kelvannut todella hyvännäköisillekin ja aivan erilaisille naisille ihan vain siksi, kun olen tehnyt aloitteen. Ei naisille ole väliä sillä millainen mies olet oikeasti, kunhan osaat esittää itsevarmaa ja juuri hänestä kiinnostunutta. Jotkut näistä naisista ovat halunneet vakavaakin suhdetta kanssani, vaikkei meillä ole ollut mitään yhteistä ja tulevaisuuden suunnitelmatkin ovat ollet eri planeetoilta.
Monilla naisilla on vain uskomattoman huono itsetunto. Hyvännäköisilläkin.
Komppaan tätä. Olen tällä hetkellä varovaisen kiinnostunut useammastakin miehestä (pitkistä ja lyhyistä) ja jos, joku näistä pitäisi mua niin kiinnostavana niin olisin heti valmis lähtemään mukaan. Huonojen kokemusten takia en uskalla itse tehdä aloitteita (kiusattu koko ikä ulkonäöstä ja kaikesta).
N40
Sama ikä, sama tilanne. Olen nätti ja ilmeisen suosittu miesten keskuudessa, mutta yksikään heistä ei saa aikaiseksi aloitetta. Lähden sen ensimmäisen mukaan, joka saa sen tehtyä.
Samoin.
Kolme pitkähköä parisuhdetta ja jokaisen aloitteen tein minä, nainen. Ja jokainen näistä päättyi miehen lopahtaneeseen mielenkiintoon.
Mies ottaa sen minkä haluaa ja jos ei halua niin ei sitten halua. En enää neljättä kertaa laita itseäni tilanteeseen joka ei vie eteenpäin.
Se on kyllä jännä miten nainen on mieluummin suhteessa sellaisen miehen kanssa joka tekee aloitteen, kuin sellaisen josta on itse kiinnostunut. Ja nämä saavat yläpeukut ja ymmärrykset toisilta naisilta.
Vie pohjan naisten kommenteilta miten sellainen ja sellainen mies ei kelpaa ja kuinka eivät kelpuuta mitään muuta kuin täydellisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on luonteeltaan tappavan tylsä ja mitä asialle voisi tehdä?
Ei ole mielipiteitä mistään. Kaikki on ihan sama tai samaa mieltä kuin kumppani.
Ei ole mitään mielenkiinnon kohteita tai enintään jotain omaan työhön liittyvää. Esim tekee töitä it-alalla ja harrastaa koodaamista. Tekee ihmisestä hyvin yksipuolisen ja lattean jos hänellä on vain yksi tai ei mitään mielenkiinnon kohdetta.
Ei ikinä ehdota mitään tekemistä saatika itse suunnittelisi sitä. Jos kumppani ei tee aloitetta, kaikki vapaa-aika vaan möllötetään kotona.
Mikään ei aiheuta tunnereaktiota. Hyvät jutut on "ok kiva 😐" ja huonot jutut on "ok harmi 😐". Kuulostaa siltä että nämäkin sanotaan vain koska niin kuuluu sanoa, mutta todellisuudessa kaikki on vaan ihan sama.
Sellainen hajuton ja mauton tyyppi, jolla ei juuri ole mitään persoonaa kun kaikki on ihan sama eikä mikään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a) Naiset ei yleensä tykkää hoikista miehistä
b) Omaa hoikuuttaan ihannoiva mies on vielä isompi turn off
c) Yhdyssanat on yhdyssanoja
d) Minäkin haluan olla rikas joku päivä ts. aikeet opiskeluun ei tarkoita mitään ja on turn off. Opiskele, älä aio!
e) Harva on raitis, yleensä toivotaan alkoholin kohtuukäyttäjää
f) Autistinen kiinnostus "omasta alasta" ei myöskään ole plussaa vaan turn offNo johan. Naisena sanon, että olipa negatiivinen ja yleistävä kommentti. Minulle käy hoikka ja raitis mies, joka tekee yhdyssanavirheitä ja on superkiinnostunut omasta alastaan. Älä anna AP näiden nipottajien lannistaa sinua.
Sitten varmaan osaat kertoa, miksi ap ei löydä naista? Olisiko kuitenkin niin, että näille ominaisuuksille ei ole juurikaan kysyntää, vaikka ei ole mahdotonta löytää samoja asioita arvostavaa naista?
Saan ap:n kuvauksesta mielikuvan omiin asioihin ja ulkonäköön fiksautuneesta anorektikosta, joka etsii ihailijaa.
Ilman lisätietoja ap vain kuulostaa tappavan tylsältä omaan napaan tuijottajalta.
Olen seurustellut miehen kanssa, joka projisoi kaikki vaikeudet omaan kehoon ja sen pieniin virheisiin. Hän ei saanut opiskeltua, etsittyä kunnollista työtä, perustettua perhettä tai muutakaan, kun kaikki aika pyöri sen sisäisen maailman ympärillä ja oman ulkonäön keksittyjen epäkohtien. Mies oli muuten miellyttävä ja fiksu, että edellytyksiä parempaan oli.
Minä en lähde arvioimaan miehen pariutumisongelmia lyhyen viestin perusteella. Mutta sanoinpa vain, että nuo esittämäsi kriteerit eivät universaalisti pidä lainkaan paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jämät.
Lihakset puuttuu? Eikö täällä juuri eilen puhuttu tukimuksesta että jopa lihaksikas ja vatsakas kiinnostaa tutkimusten mukaan naisia enemmän kuin hoikka ilman ollenkaan treenattuja lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä. Kirjoittajalle kelpaa Kuka Tahansa Nainen. Ihan sama mikä nainen, kunhan ei ole ihan kauheita vikoja. Sitten kirjoittaja ihmettelee miksei naisille kelpaa Kuka Tahansa Mies, kun siinä mies-tuotteessa ei ole kauheita vikoja. Mikä näissä nais-tuotteissa on vikana?! Pakko olla jokin täysin epärealistinen vaatimuslista, kun muutenhan heille pitäisi tämä ei-viallinen tuote kelvata, ihan niin kuin se kelpaa heillekin - kunhan on nainen.
No justiinsa tämä. Kaikkein ehdottomin kriteeri itselleni miehessä on se, että hän ajattelee juuri minun olevan todella spesiaali tyyppi, jonka kanssa on hauska olla. Vaikka en olekaan mikään missi, vaan ihan tavallinen tallaaja.
Ei, kyllä tärkein kriteeri on että mies tekee aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et maininnut mitään naisille tärkeimmistä asioista eli naama/pituus/jännyys.
Nykypäivänä naisten pinnallisuus on ihan ennätyskorkeuksissa. Sulta täytyy löytyä top10% naama, top10% pituus, top10% jännä läpänheittotaito ja pilkesilmäkulmacharmi jotta voit saada suomalaisia 6-7/10 naisia.
Ei kaikilla. Miehen täytyy tehdä aloite ja myös hyvä käytös tekee vaikutuksen naisiin, ei pelkkä ulkonäkö.
Eikä ulkonäössä ole mitään yksittäistä kriteeriä esim. 170 cm pitkät miehet on kaikki erinäköisiä esim. kasvot on erinäköiset, jotkut vetoaa naisiin jotkut ei. Naisilla on myös erilainen miesmaku, minkä näköinen sitten on hyvännäköinen mies?
Tämä.
Ei ole oikeastaan väliä minkä tasoinen mies olet, kunhan teet aloitteen.
Itse olen kelvannut todella hyvännäköisillekin ja aivan erilaisille naisille ihan vain siksi, kun olen tehnyt aloitteen. Ei naisille ole väliä sillä millainen mies olet oikeasti, kunhan osaat esittää itsevarmaa ja juuri hänestä kiinnostunutta. Jotkut näistä naisista ovat halunneet vakavaakin suhdetta kanssani, vaikkei meillä ole ollut mitään yhteistä ja tulevaisuuden suunnitelmatkin ovat ollet eri planeetoilta.
Monilla naisilla on vain uskomattoman huono itsetunto. Hyvännäköisilläkin.
Komppaan tätä. Olen tällä hetkellä varovaisen kiinnostunut useammastakin miehestä (pitkistä ja lyhyistä) ja jos, joku näistä pitäisi mua niin kiinnostavana niin olisin heti valmis lähtemään mukaan. Huonojen kokemusten takia en uskalla itse tehdä aloitteita (kiusattu koko ikä ulkonäöstä ja kaikesta).
N40
Sama ikä, sama tilanne. Olen nätti ja ilmeisen suosittu miesten keskuudessa, mutta yksikään heistä ei saa aikaiseksi aloitetta. Lähden sen ensimmäisen mukaan, joka saa sen tehtyä.
Samoin.
Kolme pitkähköä parisuhdetta ja jokaisen aloitteen tein minä, nainen. Ja jokainen näistä päättyi miehen lopahtaneeseen mielenkiintoon.
Mies ottaa sen minkä haluaa ja jos ei halua niin ei sitten halua. En enää neljättä kertaa laita itseäni tilanteeseen joka ei vie eteenpäin.Se on kyllä jännä miten nainen on mieluummin suhteessa sellaisen miehen kanssa joka tekee aloitteen, kuin sellaisen josta on itse kiinnostunut. Ja nämä saavat yläpeukut ja ymmärrykset toisilta naisilta.
Vie pohjan naisten kommenteilta miten sellainen ja sellainen mies ei kelpaa ja kuinka eivät kelpuuta mitään muuta kuin täydellisen miehen.
Mitä se oma kiinnostus auttaa jos sitä miestä ei kiinnosta? Kirjoittajathan ovat antaneet esimerkkejäkin kuinka itse miehen "iskemällä" voi kyllä saada sen mielenkiinnon kohteen hetkeksi, mutta kun se MIES ei ollut itse kiinnostunut, niin hän vain käyttää naista varaseurana. Kukaan nainen ei halua olla varaseuraa. Jos mies on kiinnostunut, hän kyllä tekee aloitteen!
Eli kääntäen, jos nainen joutuu tekemään aloitteen, hän joko saa pakit (koska miestä ei kiinnosta) tai saa hetkeksi miehen jolla ei ole parempaakaan kiikarissa ja joka lähtee sen paremman mukaan heti kun sellainen ilmestyy (koska miestä ei kiinnosta). Lose-lose naiselle siis aloitteen teko.
Kyllä minä sen ymmärrän. Saan tosin naisia lyhkäisiin suhteisiin ulkonäölläni, mutta tylsyyteni paljastuu ajan mittaan.