Onko täällä joku luopunut kokonaan alkoholin käytöstä?
Mistä syystä..? Kauan olet elänyt ns.tipattomana ja onko se muuttanut paljonkin elämänlaatuasi?
Kiitän vastauksista jo etukäteen. :)
Kommentit (46)
Kaksi vuotta ilman. Ei krapuloita, eikä morkkista. Rahaa säästynyt paljon!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:14"]Mistä syystä..? Kauan olet elänyt ns.tipattomana ja onko se muuttanut paljonkin elämänlaatuasi?
Kiitän vastauksista jo etukäteen. :)
[/quote]
En muista milloin lopetin alkoholin käytön... olen nyt 24v ja biletin paljon ja aika rankastikin 18-22v. Jotenkin alkoholi vaan alkoi tökkiä. Aina vaan harvemmin tuli käytyä baareissa, osaksi siksi että kaverit kaikkosi ja ei ollut ihmisiä joiden kanssa ryypätä. Tein myös typeryyksiä kännissä, kuten petin aviomiestä jne... monen asian summa. Pari viikkoa sitten olin itseäni nuorempien opiskelutovereiden kanssa baarissa. Olin selvinpäin ja taisin tanssia miljoona kertaa villimmin ja nolommin kuin ne humalaiset yhteensä :D osaan siis hullutella selvinpäinkin. Isälläni on ollut alkoholiongelma joten ihan hyvä että jätin viinan. Joskus kaipaan sitä "yhteisöllisyyttä": otetaan shotteja yhdessä, tarjotaan juomia toiselle, päässä heittää kivasti ja kikatellaan kun horjutaan toisiamme tukien kotiin... muille juomattomuuteni on ongelma. Tahdotaan väkisin tarjota jos saadaan tietää että lasissani on vettä.
Siis avomiestäni, auto correct... T. 26
3 vuosi "raittiina" ts. ilman alkoa. Alkoholinkäytön lopettamisen sen syy oli sairastuminen (ei alkoholista johtuva sairaus). Luulen etten aloita tai palaa enää sellaiseen elämään jossa juodaan.