Puolisosi paras puoli ja huonoin puoli?
Mä tykkään mun miehen pituudesta ja leveistä hartioista, on 181cm pitkä. 😍
Huonoin puoli on saamattomuus kotitöissä ja omien jälkien siivoamisessa.
Kommentit (18)
Paras puoli on loputon kärsivällisyys ja rauhallisuus tilanteessa kuin tilanteessa.
Huono puoli on loppumaton siivousvimma joka saa välillä koomisiakin mittasuhteita. Toisaalta en valita, en ole itse siivonnut enää vuosiin kun en ehdi ensin.
Parasta miehessä: lempeys, hauskuus, luotettavuus, se kuinka hyvä isä on lapsellemme
Huonointa miehessä: seksin pihtaaminen, jälkien siivoamatta jättäminen, ärsyyntyminen jostain joka ei liity minuun ja kuitenkin möksöttävän asenteen kohdistaminen tällöin minuun
Parhaita: huumorintaju, jolla saa minut nauramaan ihan arkisissakin asioissa. Hän rauhoittaa koko olemuksellaan hieman häsäävää mielenlaatuani ja pidän itsestäni hänen seurassaan (harvinaista minulle). Ja noh, hyvin yksiin menevät seksitoiveet.
Huonointa: hieman huono katsomaan silmiin. Minä olen vähän tuijotteluun taipuvainen.
Aloitin aina huonosta: joko seksihakujen lopullinen väheneminen ssri-lääkityksen myötä tai vitsailu kun en ole vastaanottavainen halvalle huumorille
Paras: Taitaa rakastaa yhtä paljon kuin minä ellei enemmän
Parasta; älykäs, lähtee mukaan kaikkeen, viihdytään yhdessä, antaa minulle mitä tarvitsen, perhe-elämä ja kodinhoito yhdessä, katsoo minua päivittäin rakastavasti, hyvät tulot
Huonointa: vähän kimakka ääni mieheksi, aivastaa ärsyttävällä tavalla
Paras puoli se että on huomaavainen ja huonoin puoli se että on huono keskustelemaan
Täydellinen treenattu kroppa, isot rinnat ja älykäs vaaleaverikkö, mutta aina menossa.
Paras puoli pituus: 149cm
Huonoin puoli: ei yleensä jaksa vastata mitään kysyttäessä
Maailman huolehtivaisin ihminen / maailman verkkaisin ihminen
Haluaa liikakansoittaa, ei ole minua fiksumpi
Huono logiikassa / myöntää ettei pärjäisi taloudellisesti ilman minua
Hei, onko minun vaimo tehnyt Vauva.fi keskustelupalstalle ketjun?