Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Clinique Almost Powder Makeup -meikkipuuteri. Kannattaako ostaa?

Vierailija
14.12.2014 |

Olen nyt käyttänyt Lumenen Touch of radiance matta meikkipuuteria ja se on kyllä ihan hyvä mutta osaako kukaan sanoa, onko tuo Cliniquen meikkipuuteri niin paljon parempi, että se kannattaa ostaa.

Mietin sitä sen takia, kun se ei ole mikään ihan superkallis. Älkää suositelko sellaisia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Clinique on paljon enemmän meikkivoidemainen tuohon Lumeneen verrattuna. Lumene on lähinnä vain puristettua puuteria mutta cliniquessa siis enemmän peittoa/pigmenttiä ja levittyy rasvaisuutensa ansiosta paremmin. Mutta tää oli vaa muistikuva, siitä on jo aikaa kun mulla on ollut tuo clinique... Tykkäsin siitä kyllä paljon.

Vierailija
2/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis koska clinique on pigmenttisempi niin värisävy kannattaa valita huolella, koska peittää ihon paremmin, jolloin väärä sävy ei näytä hyvälle. t:2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almost Powder ei nimenomaan ole rasvainen, vaan nimensä mukaisesti lähes puuteri, enemmän pigmenttejä vaan. Paras meikkipuuteri mitä itselläni on ollut, käytössä jo useamman vuoden. Miinuksena ruma rasia. Lumeneen en osaa verrata.

Vierailija
4/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös käytössä jo useamman vuoden ja on kyllä ehdottomasti paras mitä olen kokeillut!

Vierailija
5/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Suomalaiselle iholle sopivat sävytkin.

Vierailija
6/11 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/11 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se double face super powder-puuteri cliniquelta on hyvä! Peittää ainakin mun punasen ja couperosan runteleman naaman :D vuosia käyttänyt enkä yhtä hyvää muilta merkeiltä oo löytänyt.

Vierailija
8/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras meikkipuuteri, mitä olen koskaan käyttänyt. 4 rasiaa meni putkeen, mutta sitten kyllästyin rumaan rasiaan ja nyt olen testaillut paria eri merkkiä. Vielä ei ole löytynyt laadun puolesta haastajaa eli voi olla, että pitää palata sen ruman vihreän rasian pariin.

Tämä on muuten yksi kosmetiikkatuotteista, joka ehdottomasti kannattaa ostaa laivalta. Huomattavasti halvempaa kuin maissa.

Vierailija
9/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique oli ihan hyvää tavaraa, kunnes testasin Diorin Forever -meikkipuuteria. Dior on eka meikkipuuteri, joka ei saa kasvoja näyttämään jauhoisilta ja elottomilta. Mutta näitä kalliimpiahan ei saanut ehdottaa. No, Clinique on keskihintaisista tuotteista ihan hyvä. Lumenehan sitten on täysin käyttökelvotonta kuraa.

Vierailija
10/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tarvitse paljon mitään peittoa. Itselläni on aika paljon couperosa-punoitusta, ja tuo Almost Powder on ihan turha tuote. Lisäksi se on kuivalle iholle aivan liian jauhemainen, korostaa kuivuutta ja tekee vanhan näköiseksi. 

Vierailija
11/11 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kokeillut sekä tätä että MACin meikkipuuteria? Miten näitä vertaisit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme