Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tilannut kirjoja Adlibris.com:sta?

Vierailija
14.12.2014 |

Minulla aika huono kokemus: tilaamani kirjat laitettiin postiin vasta 8 vrk tilauksesta, vaikka lupaus on 3-5.

Lisäksi ihmettelen: maksoin kirjat verkkopankkimaksulla. Siellä näkyi tililläni kirjojen hinta varauksena jonkun aikaa. Ja yhtäkkiä se varaus oli poistunutkin, eikä kirjoja kuitenkaan oltu veloitettu tililtäni. Soitin asiakaspalveluun, sieltä sanottiin vaan, että kaikki ok, ja kirjat postitetaan minulle ihan heti.

Postin kautta katsoin tunnuksilla, missä vaiheessa kirjat ovat tulossa. Siellä mm. viesti, ettei  postiennakkomaksua.

Siis mitä? Tälle firmalle ei kelpaa verkkopankkimaksu eikä edes postiennakko. Onkohan siellä paketissa lasku, jos minä joskus edes saan ne kirjat?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan 99% kirjoistani adlibrikselta. Laaja valikoima, halvat hinnat, kirjat yleensä noin viikossa perillä.

Vierailija
62/115 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tilaa enää ikinä Adlibrikselta.

Aikaisemmin kaikki sujunut hyvin, mutta nyt....

Tilasin kirjan 12.8 ja nyt on 27.8. Mitään ei ole kuulunut, olen lähettänyt 5 sähköpostia johon ei ole vastattu, ja kaiken lisäksi kaverini joka tilasi minun jälkeeni saman kirjan, on tilauksensa jo saanut.

Tästä lähtien suosin Suomalaista kirjakauppaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahaa sanaa täältäkään. Kerran lähettivät kirjat niin, että paketista puuttui yksi kirja, jonka myyntierä heille oli myöhässä. Lähettivät erikseen sähköpostia kirjan liikkeistä, pahoittelivat kovasti ja ilmoittivat sen kulujen menevän heidän piikkiin (sain siis aina viestin, kun kirjalle tehtiin jotain "on käsitelty, on lähetetty"). Kirja oli siis pari pvää myöhässä siitä luvatusta 3-5 päivästä, mutta palvelu oli niin hyvää, ettei haitannut :)

Vierailija
64/115 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut. Viikon päästä verkkomakdusta sain ilmoituksen että tuote on lähetetty. Kun oli kulunut melkein kaksi viikkoa viestin saamisesta, yritin soittaa, mutta adlibriksessä omi nauhoite, että eivät vastaa puheluihin nykyään. Laitoin sitten sähköpostia ja kysyin, missä kirja mahtaa olla. Sain parin päivän päästä vastauksen , että heillä ei ole seurantaa ja eivät tiedä missä kirja on. Siitä meni viikko ja sain kotiin lapun jossa ilmoitettiin kirjan olevan noudettavissa postissa KAHDEN VIIKON AJAN ja viimeinen noutopöivä oli lapun saapumista seuraava päivä. Onneksi en ollut missään mökillä käymässä.

Vierailija
65/115 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekkin tilannut lukemattomia kirjoja Adlibrikselta,mutta nyt taitaa kauppa vaihtua. Olen jo elokuussa tilannut yhden kirjan sieltä,mutta ei sitä ole näkynyt eikä kuulunut. Laitoin sähköpostia kyselläkseni missä kirja,ei mitään vastausta. Ja sen jälkeen en ole päässyt enään Tilaukseni sivuille mistä voisin perua tilauksen! Nyt on laitettu uudelleen sähköpostia,eikä mitään vastausta,ei mitään ole kuulunut! Luulis asiansa osaavan ja asiakasystävällisen kaupan nyt jotain vastaavan. Itselläni mennyt täysin maku kyseiseen lafkaan,saa niitä kirjoja onneksi muualtakin. Joten en voi suositella Adlibrista kenellekään. Jos yhtään ystävällistä palvelua haluatte,tai että ylipäätään saatte kirjan,välttäkää tätä kauppaa.

T: Todella pettynyt ENTINEN adlibris käyttäjä

Vierailija
66/115 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä toimii, välillä ei. Booky on ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
67/115 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä jo vuosia, sekä oppikirjoja että lankoja. Joka kerta tullut nopeasti, ja maksun kanssa ei ole ollut ongelmia. Yleensä tilaan Klarnan laskun kautta koska siitä ei tule ylimääräistä maksua.

Vierailija
68/115 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis hieman parempaa asiakaspalvelun olevan,tosiaan olen sieltä niin paljon kirjoja ostanut. Nyt vähän pottumainen tilanne kun en viitsi vielä muualta kirjaa tilata,jos se yhtäkkiä tuolta sitten tuleekin. Olen kyllä niin pettynyt tohon kauppaan etten sieltä enää mitään tilaa vaikka toi kirja tulisikin.  Toi Booky voisi olla hyvä vaihtoehto. Pitääpä vähän kattella mitä kaikkia kauppoja noita löytyy.

Vierailija
69/115 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla Adlibris siis toimii ja osalla ei. Itse olen aiemmin, vuosia sitten tilannut sieltä useita kirjoja ja toimitus on ollut moitteetonta. Nyt viikko sitten tilasin ensimmäisen kerran lankoja, joissa oli normaali toimitusaika. Tähän mennessä en ole saanut viestiä, että niitä olisi edes postitettu vielä! Vähän kyllä harmittaa, kun tulevan viikonlopun olin ajatellut viettää neuloen ja olisin saanut langat (en ihan juuri noita värejä, jonka takia haksahdin Adlibrikseen) myös kaupasta. Koska aiemmista tilauksistani on niin kauan, en hoksannut rekisteröityä/kirjautua tuonne tilausta tehdessäni, joten en pääse edes katsomaan mikä tilaukseni tilanne on. Laitoin tänään sinne sähköpostia, mutta arvatenkaan he eivät siihen ole vastanneet.

Vierailija
70/115 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle:

Minulla meni 20 päivää ennen kuin sain tilaukseni viimeksi. Olen aika usein sieltä tilannut. Jostain syystä viime aikoina (viimeisten kuukausien aikana) ovat toimituksen hidastuneet todella paljon.

Vierailija
71/115 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti saada kirja nopeasti, no laittoivat sen postiin 3 päivää maksun jälkeen

Vierailija
72/115 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin odottelen edelleen kirjaa, jonka piti saapua 1-4 päivässä. No eihän sitä ole vielä edes lähetetty, saatika ilmeisesti saatu käsittelyyn. Aiemmin adlibrikseltä tullut suht nopeasti, nykyään siis joiltain osin hidastunut.

Vierailija
73/115 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin keskiviikkona kirjan. Matkalla minulle, seurannan mukaan perillä ensi maanantaina. Koskaan ei ongelmia. Huomattavasti edullisemmat hinnat kuin suomalaisessa kirjak.  Tilaamani kirja 26€ - suomalaisessa 34€. Maksuton toimitus, laskulla 14 pvä maksuaikaa.

Vierailija
74/115 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakioasiakas, vuosia tilannut, ei ikinä ongelmia.

Vierailija
75/115 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen tilannut, ei ole ongelmia ollut. Kerran oli yhdessä kirjan sivussa reikä (tai sellainen repeämä repsotti keskellä sivua, ei mikään iso), hyvittivät puolet kirjan hinnasta takaisin. Toki sen olisi voinut vaihtaa ehjäänkin, mutta helpommalla pääsi noin kun ei se reikä siinä haitannut muuten onneksi.

Vierailija
76/115 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vähän miinusta, etteivät toimita paketteja automaatteihin. Tosin sama juttu koskee muitakin verkkokauppoja joilla ei jostain syystä ole tätä mahdollisuutta.

Vierailija
77/115 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain oon tilannut, ei valittamista. Hyvää settiä.

Vierailija
78/115 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut varmaan 20 kertaa kirjoja, leluja ym. Oon todella tyytyväinen. Tilaan tänäkin vuonna ison osan joululahjoja Adlibriksesta.

Vierailija
79/115 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se hyvin toimii, mutta en tilaa silloin jos kiire saada. Nyt siellä on jotain ruuhkaa ollut, mulle tuli meili että pidemmät toimitusajat.

Vierailija
80/115 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin toimi hyvin. Viime aikoina toiminta on muuttunut surkeaksi, mitä on tapahtunut? Konkurssikypsä yritys? Toimitusajat eivät pidä, ”asiakaspalvelu” saattaa vastata jopa viikon sisällä! En uskalla enää tilata rahojen menettämisen pelossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä