Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tilannut kirjoja Adlibris.com:sta?

Vierailija
14.12.2014 |

Minulla aika huono kokemus: tilaamani kirjat laitettiin postiin vasta 8 vrk tilauksesta, vaikka lupaus on 3-5.

Lisäksi ihmettelen: maksoin kirjat verkkopankkimaksulla. Siellä näkyi tililläni kirjojen hinta varauksena jonkun aikaa. Ja yhtäkkiä se varaus oli poistunutkin, eikä kirjoja kuitenkaan oltu veloitettu tililtäni. Soitin asiakaspalveluun, sieltä sanottiin vaan, että kaikki ok, ja kirjat postitetaan minulle ihan heti.

Postin kautta katsoin tunnuksilla, missä vaiheessa kirjat ovat tulossa. Siellä mm. viesti, ettei  postiennakkomaksua.

Siis mitä? Tälle firmalle ei kelpaa verkkopankkimaksu eikä edes postiennakko. Onkohan siellä paketissa lasku, jos minä joskus edes saan ne kirjat?

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kauppa, usein edullisimmat hinnat ja yli 10€ tilauksista taisi olla ilmaiset postit.

Lisäksi Bonuswayn kautta bonusta tilauksista.

Vierailija
22/115 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen maili tuli CDONilta, Adlibriksen kanssa sama kirjakauppa osio.

20 % alennusta kaikista kirjoista - poikkeuksetta »

Koskee kaikkia kirjoja, poikkeuksetta – kurssikirjoja, uutuuksia, klassikoita sekä jo alennettuja kirjoja. Tarjous koskee yli 10 € ostoja ja on voimassa 2.10.2017 saakka. Ilmoita alla oleva koodi kassalla.

Koodi: KIRJAT20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adlibrikseltä koodilla -10%

Haluamme toivottaa hyvää itsenäisyyspäivää ja juhlistaa 100-vuotiasta Suomea tarjoamalla -10 % alennuksen koko valikoimasta tiistain ja keskiviikon ajan!

Saat alennuksen täyttämällä koodin JUHLA10 kassalla kohdassa "Käytä alennuskoodia ". Koodi tulee käyttää 5.-6.12. aikana eikä sitä voi lisätä jälkikäteen

Vierailija
24/115 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hitaampaa oli postitus kuin ajattelin, muttei haitannut. Tilaus tuli kahdessa erässä, kirjat yhdessä ja muu sälä toisessa.

Vierailija
25/115 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menny hyvin, mutta olenkin omituinen eli en suostu kertomaan sosiaalitunnusta, maksan nettipankilla ja nouto ärrästä. Eli aina 2 kirjaa samalla että 15e ja siten ilmainen lähetys :p

Vierailija
26/115 |
06.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko minulla vain huono tuuri, mutta joka ikinen kirjatilaukseni tuolta on lähetetty silppuna, eli jokainen kirja eri paketissa. Kolmekin kirjaa saattaa lähteä samana päivänä tunnin-parin välein, ja jokainen tulee omassa paketissaan omalla saapumisilmoituksellaan. Ärsyttävää. Ikinä ei ole kirjoja myöskään lähetetty luvatussa ajassa, mutta se ei minua ole erityisemmin haitannut.

Vierailija
27/115 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin monta kertaa adlibriksesta kirjoja tilanneena olen sitä mieltä, että toiminnan laatu on laskenut vuosien mittaan. Luvatut toimitusajat eivät ole sinne päinkään, tilaukset tulevat useammassa osassa ja väliaikatiedot viivästyksistä tulevat jos tulevat.

Jos vain kirjoja on muuta kautta saatavissa niin nykyään ne myös toisaalta tilaan, vaikka jokunen euro kalliimpia sitten olisivatkin.

Vierailija
28/115 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan kirjat saattavat tulla monessa erässä, mutta yleensä jos näin käy, jälkimmäinen erä on tuotu minulle postiluukkuun veloituksetta. Täydellinen verkkokauppa.

Vierailija
29/115 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useammankin kerran, vain hyviä kokemuksia.

Vierailija
30/115 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut kymmeniä kertoja kirjoja ja leluja Adlibrikseltä ja minulla pelkästään hyviä kokemuksia. Suosittelen! :)

Vierailija
31/115 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja on vaan hyviä kokemuksia. Ovat myös postiennakolla toimittaneet. Kerran tuli ihan väärä kirja, mitä en ollut tilannut, ilmoitin siitä ja lähetin väärän takaisin ja tilaamani kirja tuli parin päivän päästä.

Vierailija
32/115 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt täälläkin ostokset. Kirjoja ja toimistotarvikkeita hankittu. 

tällaisilla firmoillahan ei tavarat ole missään yhdessä varastossa, joten samaan pakettiin kerääminen on sula mahdottomuus. Ja joskus jonkun  kirjan tuleminen perille saattaa kestää kauemmin. 

Vierailija
33/115 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkea ja huonoa asiakaspalvelua. Useamman kirjan tilaukset tulevat jokainen erikseen milloin sattuu.

Vierailija
34/115 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liekö ikinä saan noita kirjoja, ja miten ne lie maksan.

Saanenko ikinä noita kirjoja ja miten ne maksanen.

Vierailija
35/115 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa tilannut. Ei ongelmia.

Vierailija
36/115 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kannattaa muistaa, että palautusoikeutta ei välttämättä ole kuten suomalaisiin yrityksiin.

Vierailija
37/115 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyviä kokemuksia. Kirjat ovat tulleet nopeasti ja yleensä on vähän edullisempi, kuin muut verkkokirjakaupat.

Vierailija
38/115 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisinaan kirjat saattavat tulla monessa erässä, mutta yleensä jos näin käy, jälkimmäinen erä on tuotu minulle postiluukkuun veloituksetta. Täydellinen verkkokauppa.

Oho! Minulle ne lähettävät AINA jokaisen kirjan eri paketissa, yleensä peräkkäisinä päivinä, ja kaikki menevät Postiin, mistä saan sitten hakea ison kassillisen ärsyttäviä pahvipaketteja. Ei tietysti postimaksua mene jokaisesta erikseen, mutta onhan se ärsyttävää, ja pakkausjätettä tulee kauheat määrät. Tuhlausta. Itse odottaisin mieluummin tilausta pidempään ja ottaisin kaiken samassa paketissa.

Vierailija
39/115 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monesti, viimeksi nyt jouluna.

Niillähän on ilmainen toimitus yksityishenkilöille. Otan aina sen ja maksan laskulla. Vain jos on kiire, niin maksan toimituksesta. Kirjat on tulleet useammassa erässä, mutta koska ne tulevat sitten suoraan postilaatikkoon niin ei haittaa. Lasku tulee sähköpostiin kun kirja on lähtenyt ja maksuaikaa on 14 vrk. Otan verkkokaupoissa muutenkin aina laskun mielummin kuin maksan heti. Palautusten kanssa ei tarvitse kytätä pankkitiliä ja hyvityksiä jne.

Just tilasin esim. Finlandiavoittajan äidilleni joululahjaksi. Tuli muutamassa päivässä (ilmainen toimitus) ja maksoi 2 € vähemmän kuin Suomalaisen myymälässä.

Vierailija
40/115 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kirjan olen tilannut, eikä ollut mitään ongelmia. Toimitusajasta en muista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme