Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tilannut kirjoja Adlibris.com:sta?

Vierailija
14.12.2014 |

Minulla aika huono kokemus: tilaamani kirjat laitettiin postiin vasta 8 vrk tilauksesta, vaikka lupaus on 3-5.

Lisäksi ihmettelen: maksoin kirjat verkkopankkimaksulla. Siellä näkyi tililläni kirjojen hinta varauksena jonkun aikaa. Ja yhtäkkiä se varaus oli poistunutkin, eikä kirjoja kuitenkaan oltu veloitettu tililtäni. Soitin asiakaspalveluun, sieltä sanottiin vaan, että kaikki ok, ja kirjat postitetaan minulle ihan heti.

Postin kautta katsoin tunnuksilla, missä vaiheessa kirjat ovat tulossa. Siellä mm. viesti, ettei  postiennakkomaksua.

Siis mitä? Tälle firmalle ei kelpaa verkkopankkimaksu eikä edes postiennakko. Onkohan siellä paketissa lasku, jos minä joskus edes saan ne kirjat?

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan hyviä kokemuksia, verkkopankki maksu kelvannut ja tuotteet tullut nopeasti.

Vierailija
2/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa hyvä kokemus, tuli kolmessa päivässä. Muistaakseni maksoin laskulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime jouluksi kirjan, kaikki sujui hyvin. Paketti tuli viikon sisällä kotiin. Verkkopankkia käytin ja maksu meni samantien, ei mitään ongelmaa.

Vierailija
4/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmia ole ollut minullakaan koskaan. Tosin en ole pariin vuoteen tilannut sieltä mitään , mutta ennen aika useinkin. 

Vierailija
5/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Teillä siis hyviä kokemuksia. Ymmärrän sen, että joidenkin kirjojen kohdalla tilausajat voivat pidentyä.

Mutta miten ihmeessä kirjoja ei ole veloitettu tililtäni? Maksoin ne verkkopankin kautta ja tililläni näkyi varaus ko. summalle. Yhtäkkiä varaus oli poistunut tililtäni, eikä kirjoja kuitenkaan ole veloitettu. Postin lähetystiedoissa on tieto, että kirjat on lähetetty, myös postin tieto, ettei postin ennakkomaksua.

Liekö ikinä saan noita kirjoja, ja miten ne lie maksan.

Vierailija
6/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ekaa kertaa viime viikonloppuna, maksoin verkkopankissa. Kaksi kirjaa olivat haettavissa postista jo keskiviikkona, kolmas perjantaina. Olen todella tyytyväinen! Paremmin meni kuin viime vuonna, jolloin tilasin lahjakirjat cdon.comista. Turussa asun ja Ahvenanmaalta ilmeisesti tulevat, joten se voi vaikuttaa tuohon nopeuteen.

Vierailija
7/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kaksi kirjaa ja toinen oli väärä, lähetyslistassa oli oikein.

Vierailija
8/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari viikkoa sitten, maksoin verkkopankissa. Tilaus oli ensin viikon "käsittelyssä", kunnes tuli sähköposti, että on lähtenyt varastolta. Nyt on ilmeisesti viikon tehnyt matkaa, mutta en ole missään vaiheessa saanut postin seurantakoodia.

Hieman ottaa hattuun, jos en saa kirjaa, kuitenkin yli 60e opus, mitä ei oikein muualta edes saa.

Vierailija
9/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin hyviä kokemuksia, laskulla tilasin. Kirjat tulivat nopeasti ja aion tilata toisenkin kerran.
Vika on varmaan verkkopankin toiminnassa ollut (tuskin yrityksen tai ainakaan sinun vikasi)

Vierailija
10/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin hyvää sanottavaa, kirjat tulevat tosi nopeasti (oudot ulkolaisetkin kahdessa päivässä!) ja verkkopankkimaksu mennyt niin kuin kuuluukin, en keksi mitää valitettavaa, päinvastoin, taidankin antaa palautetta hyvästä palvelusta oikein sähköpostitse!

Vierailija
11/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä kertoja olen tilannut ja hyviä kokemuksia. Joskus toimitusaika on kestänyt oletettua pidempään, mutta en ole kokenut sitä niin suureksi haitaksi, että tilaisin muualta etenkin kun adlibriksessa on yleensä halvempaa ja kirjavalikoima on suuri. Äidilläni tosin oli vuosia sitten jotain häikkää laskun kanssa, mutta en muista siitä sen tarkemmin. Muistan, että kirosi sitä miten vaikeaa oli saada asiakaspalveluun yhteyttä ja jotain kieliongelmia (puhuivat ruotsia?) siinä käsittääkseni oli tms.

Vierailija
12/115 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullakin on ollut aiemmin hyviä kokemuksia, mutta tänä syksynä kesti kuukauden saada tilaamani joulukirjat. Kaikki tuotteita, joita kaupassa on hyllyssä vaikka kuinka. Jouduinkin lopulta perumaan osan tilauksesta. Enpä kyllä enää heiltä tilaa!!!

Vierailija
13/115 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokatonta toimintaa! Kirjan tilaus sunnuntainta, lupaus: "käsittely… 1-2 päivää, toimitus 1 päivä". Eipä ihan toiminut näin. Ei kuulu, ei näy. Sähköpostia asiakaspalveluuun, ei vastausta. Tilaus edelleen tilassa "käsitellään". Tilauksen peruutus ja menen todellakin johonkin muualle! Ottaapa vaan päähän, kun kirja oli tarkoitus antaa lahjaksi. Kiertäkää kaukaa koko firma!

Vierailija
14/115 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta tilannut, useamman kerran, ei ongelmia eikä moitittavaa.

Vierailija
15/115 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tässä taannoin kirjan sieltä ja se tuli tasan viikon päästä, kuten lupailivatkin. Ei valittamista, hyvä maku jäi suuhun, vaikka ennen kirjan tilaamista kävin lukemassa netistä heistä kokemuksia ja vähän pelkäsin miten mun kirjan saannin suhteen käy.. Noh, onneks kävi hyvin. Yks hyvä kokemus siis kekoon lisää heille, tosin en ala väittämään, että ihmisten täällä ilmoittamat huonot kokemukset eivät olisi pitäneet paikkansa (mistä minä niistä voin tietää), harmillisia sellaiset kuitenkin.

Adlibris on vielä mukavan edullinen! Selvitin ennen kirjan tilausta mistä saisin sen halvimmalla, kävin eri liikkeissä kyselemässä ja vähän selailin nettikauppojakin, niin Adlibris voitti halvimmalla hinnalla.

Vierailija
16/115 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on pelittänyt, pari kertaa olen tilannut. Nopeasti on kirjat tulleet, hain Ärrältä viimeksi. Lasku tuli sähköpostiin.

Vierailija
17/115 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on sujunut hyvin. Palvelu ollut nopeaa, lasku netissä, eräpäivä niin että lähetys ehtii tulla ensin jne. Hinnat - valitettavasti - useimmiten edullisempia kuin meidän isoissa "oikeissa" kaupoissamme. Olen ollut pitkäänlaisen Suomalaisen kirjakaupan asiakas, nautin edelleen vierailuista kirjapöytien äärellä, mutta Adris on usein vaivaton ja nopea. Kun haluaa nauttia kunnon kirjakauppafiiliksistä ja asiantuntevista myyjistä, otan aikaa ja raahaan pinoni kaupasta! Molempi parempi.

Vierailija
18/115 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tuoreita kokemuksia? Voiko olla tosi että viisi työpäivää tilauksen jälkeen lähetysilmoitusta ei ole vieläkään tullut?

Asiakaspalvelussa sanotaan vaan että tilaus on voimassa ja tilaus käsittelyssä. En oo kyllä ikinä törmänny näin hitaaseen verkkokauppaan.

Vierailija
19/115 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa sitten tilasin. Sähköpostiin kyllä tuli ilmoitus että tilaus laitettu eteenpäin. Heidän antama postin seurantakoodi ei tosin ikinä näyttänyt koko pakettia mutta noin viikossa tuli tekstiviesti että paketti noudettavissa.

Vierailija
20/115 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut, eikä ole valittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi