Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoisä kommentoi lapsenlapsen pituutta, miten suhtautuisit?

Vierailija
15.10.2021 |

Tytär on pitkä eskarilainen. Tyttö kertoi, että ukki oli sanonut, että mahtaako tyttö 16-vuotiaana mahtua ovesta sisään, kun on nyt jo niin pitkä. Tämä tuli ilmi, kun tyttö oli pitkään pohtinut, käykö hänelle niin, ettei mahdu ovesta. Myös muuta pituuden kommentointia on ollut. Tyttö kasvaa +1,5 käyrällä eli on pitkä. Miten toimisitte? Kyseessä appiukko.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin papalle, että pelottaako kun tytöstä tulee sinua paljon pidempi. Sitten kertoisin tytölle kuinka mahtavaa on olla pitkä. Olen itse pitkä, ja aina ollut siitä ylpeä, koska mua on lapsena kehuttu. Mulla on itselläni myös pitkät tytöt, jotka kantavat itsensä ylpeänä. Sinä sen lapsesi itsetunnon rakennat ja kun sen teet hyvin, ei tuollaiset urpojen kommentit kiinnosta.

Vierailija
2/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin tytölle, että isoisän juttua ei tarvitse ottaa niin vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että vaari vain hassutteli. Tyttö ilmeisesti vielä niin pieni, ettei sitä itse ymmärrä. 

Vierailija
4/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt on ongelma? Ukki vähän hassutteli ja sinulle tuli paha mieli. 

Vierailija
5/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että papalla on hieman hahmotusvaikeuksia oven korkeuden suhteen.

Vierailija
6/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaimoni ei ole noin tosikko.

M36

Vierailija
7/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Ensin pidetään mekkalaa viimeiset 20 vuotta että tyttöjä on kohdeltava kuin poikia, ja sitten kun kohdellaan, sekin on väärin.

Pituudesta huomauttelu on arkipäivää pitkille pojille ja miehille LÄPI ELÄMÄN. Ja se alkaa siitä kun ovat pitkiä jo eskarissa.

Vierailija
8/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun korvaan kommentti ei kuulostanut kummoiselta, mutta koska tyttö ilmeisesti otti sen raskaasti, ehdottomasti keskustelette tytön ja myös isoisän kanssa. Toisen ulkonäön kommentointi on turhaa, etenkin asioista joille henkilö itse ei voi mitään.

Vierailija
9/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totinen torvensoittaja ilmoittautui. Ei sovi vitsailla, elämän on vakava asia. Naama peruslukemille, heti! Täällä ei papat huumoria heittele.

Vierailija
10/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaisin

Vierailija
11/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia huulenheittoa meidän lähipiirissä tuollainen.

Vierailija
12/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kivaa hassuttelua ukilta, oma appiukkoni ei ikinä kommentoinut kenenkään ulkonäköä eikä muutenkaan arvostellut, oli ihana ukki ja paras appi, mitä kuvitella voi.

Vierailija
13/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, vaari vähän hassutteli ja sinä märehdit asiaa kuolemanvakava nettipalstalla. Olet todella ankea ihminen. Lasta tässä käy sääliksi, tollanen vanhempi lannistaa elämänilon aika äkkiä.

Vierailija
14/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Meillä on mökillä yksi niin matala ovi, että minunkin on kumarruttava mahtuakseni sisään. Olen 176cm. 

Vierailija
15/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tytölle että vaari on jo seniili eikä ymmärrä mitä puhuu ja kertoisin myös ettei ole sopivaa kommentoida toisten ominaisuuksia noin.

Vierailija
16/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kivaa hassuttelua ukilta, oma appiukkoni ei ikinä kommentoinut kenenkään ulkonäköä eikä muutenkaan arvostellut, oli ihana ukki ja paras appi, mitä kuvitella voi.

No voi hellantuutelis! Kylläpä nyt on lumihiutaleet herkkinä :D

Vierailija
17/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Ensin pidetään mekkalaa viimeiset 20 vuotta että tyttöjä on kohdeltava kuin poikia, ja sitten kun kohdellaan, sekin on väärin.

Pituudesta huomauttelu on arkipäivää pitkille pojille ja miehille LÄPI ELÄMÄN. Ja se alkaa siitä kun ovat pitkiä jo eskarissa.

Voi kuule, kyllä pitkille ja pätkille on huomauteltu aina, sukupuolesta riippumatta. Tilanne tajuttomasti tai ihan kivasti.

Vierailija
18/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin lapselle, että ukki hassutteli, vitsaili. Ja ukille että lopettaa lapsen pituuden kommentoimisen ikävään sävyyn. Meilläkin yksi tytöistä pitkä ja isovanhemmat kommentoi, mutta aina ihailevaan sävyyn, joten lapsi on itsekin vaan ylpeä pituudestaan.

Vierailija
19/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minun ukillani oli huumorintajua. Opin pienestä asti, ettei noin pienestä tarvitse pillastua. Eihän tuo edes ollut arvostelua. 

Vierailija
20/68 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla todella vähä-älyinen ukki jos kommentoi kenenkään ulkonäköä "hassutellakseen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän