Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Nastja, 25 ja tulen Viipurista. Haluaisitko kysyä jotain?

Vierailija
14.12.2014 |

Eli Suomeen muutin 19 vuotiaana 37 vuotiaan suomalaisen miehen kanssa 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei huvita vastata kysymykseesi, koska sinä yleistät. Voin minäkin kysyä: "miksi suomalaiset tappavat muita?".

Ap

Vierailija
2/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 15:07"]

Minua ei huvita vastata kysymykseesi, koska sinä yleistät. Voin minäkin kysyä: "miksi suomalaiset tappavat muita?".

Ap

[/quote]

Eli et ole venäläinen. Taidat olla sama huijari kuin viimeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohtelias käytös kevyenliikenteen väylällä ja tappaminenhan ovat tietysti ihan sama asia.

Vierailija
4/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

slivotshnoje morozhennoje = kermajäätelö

Vierailija
5/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unohdin mainita että minä olen todella kaunis. Minä olen seksikkäämpi kuin lähes jokainen suomalainen nainen. Alkakaa tekin harrastaa liikuntaa ja meikata.

Vierailija
6/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiki lähtee Viipurista, oon kerran käyny ja helvetin siivotonta oli.

Vierailija
7/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläinen horo taas kirjoittelee paskaa,paljon maksoi poski hoito perryn baarin nurkalla?

miksi et muuta venäjälle takaisin?

onko putin sun mielestä umpi hullu?

menisitkö naimisiin putinin kanssa jos pääsisit?

juotko vodkaa ja syöt suolakurkkua?

tykkäätkö kaalikeitosta?

Vierailija
8/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten käy venäläisille huorille kun ruplan kurssi on nyt niin hyvä ja parempaan suuntaan menee?

viipurissa oli poskihoito 250 ruplaa ja kurssi 1€-67 ruplaa

diesel viime yönä 34.7 r/l

Vierailija
9/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut suomen kansalaisuuden, jolloin voit olla pysyvästi suomessa ilman miestä. Kysymys johtuu siintä, että itse olen saanut paljon (8) suoria kyselyitä hauaisinko suhteeseen venäläisen naisen kanssa, kysymysten samankaltaisuudesta päätellen kyseessä on joku välittäjä, naiset ovat kyllä olemassa siellä venäjällä, eivätkä ole ilotyttöjä. Onko naisen asema venäjällä noin huono.

Vierailija
10/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisi tapahtunut, jos etninen katujengi olisi hakannut suomalaisia, venäläisiä ja virolaisia lapsia Viipurin kujilla ja puistoissa?

Vierailija
11/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 15:44"]

Oletko saanut suomen kansalaisuuden, jolloin voit olla pysyvästi suomessa ilman miestä. Kysymys johtuu siintä, että itse olen saanut paljon (8) suoria kyselyitä hauaisinko suhteeseen venäläisen naisen kanssa, kysymysten samankaltaisuudesta päätellen kyseessä on joku välittäjä, naiset ovat kyllä olemassa siellä venäjällä, eivätkä ole ilotyttöjä. Onko naisen asema venäjällä noin huono.

[/quote]

On huono.

Vierailija
12/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Viipurissa suhtaudutaan siihen, että kaupunki oli alunperin Suomea? Onko siellä paljon suomensukuisia asukkaita?

Vierailija
13/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa suikkuli ja pano ? Anna esim sähköposti os, otan mieluusti koeajon.

Vierailija
14/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, luettelepa Viipurilaisia poliitikkoja ? Minkänimisiä ravintoloita on Viipurissa ? 

Vierailija
15/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 14:51"]

Olen Nastja, 25 ja tulen Viipurista. Haluaisitko kysyä jotain?

[/quote]

Ei ole mitään kysyttävää, koska oikeasti olet Pertti Pohjanmaalta

Vierailija
16/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 16:01"]

Kuinka Viipurissa suhtaudutaan siihen, että kaupunki oli alunperin Suomea? Onko siellä paljon suomensukuisia asukkaita?

[/quote]

Nyt on kirjoittajalla historian tietämys pahasti hakusessa. Viipuri oli alunperi Ruotsin kaupunki ja sitä se oli muutama satavuotta, kunnes siitä tuli Suuren Pohjan sodan jälkeen 1710 osa Venäjää, jota se olikin parisensataavuotta, eli Suomen itsenäistymiseen asti. Osana Suomi nimistä valtiota se kerkisi olla vain noin 25 vuotta.

Vierailija
17/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kysymys: miksi luulet, että sulta haluttaisiin kysyä jotain?

Vierailija
18/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän itselleni venäläisen miehen? Täältä Suomesta siis.

Vierailija
19/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah,hah ,hah ...hyvä `Pertti` hyvä yritys sulta mutt vähän lyhkäseks jäi....Mutt´ei se mitään,sano Eemeli, kato sähän voit yrittää jonain uutena ´russki-friiduna´ jollai´ tai vaikk´ihan täll´ samall´ palstalla. Miten olis vaikk´ljudmil, Irina, Masha tai Olga? Ohan näitt´nimii kato... Ehän mäkään kato mikään ehta stadilainen oo´vaikk´tääll ´asunki. Bamlaan kyll  JA FATSIN VANHAT PLÄÄGÄT ON FUDUIS...

Vierailija
20/23 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä yhdessä sen miehen kanssa jonka mukana tulit Suomeen? Oletko ollut tyytyväinen täällä viettämääsi aikaan ja onko se vastannut odotuksiasi? Mikä on ollut negatiivisinta täällä mielestäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi