Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisin joululahjaksi varakkaalle, merkkitietoiselle miehelle,

Vierailija
14.12.2014 |

jolla on jo kaikkea? Itselläni ei ole paljoa rahaa. Kyseessä suht tuore miesystävä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:43"]

partavesi on aina helppo, kalvosinnapit, kravaatti tai kauluspaita. Noi nyt ei aivan älyttömiä maksa

En kyllä tajua miksi joku alapeukutti tuota sun kysymystä.

[/quote]

Hyviä ideoita. Mikä partavesi, onko nyt tullut jotain hyviä uutuuksia? ap
[/quote]En hankkisi partavettä, jos uusi tuttavuus enkä olisi ihan varma hänen mieltymyksistään. Jää vain käyttämättä jos tuoksu ei miellytä. Katso mieluummin mitä merkkiä käyttää nyt ja hanki samaa jos vanha pullo näyttää olevan vähissä.

Vierailija
22/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkisiä kravatteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippu, teatterilippu tai konserttilippu, riippuen mistä pitää. Itsesi tietty aveciksi.

Vierailija
24/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaklipsi, hopeisen saa noin satasella, teräksinen on edullisempi. Voi vaikka kaiverruttaa nimikirjaimet jos haluaa. Joku tyylikäs taskumatti. Laadukkaat nahkahanskat ja/tai kaulaliina. Luottokorttikukkaro. Nahkainen älypuhelinkotelo...

Vierailija
25/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:50"]

Silkkisiä kravatteja. 

[/quote]

Näitä hänellä on jo paljon. ap

Vierailija
26/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 12:53"]

Rahaklipsi, hopeisen saa noin satasella, teräksinen on edullisempi. Voi vaikka kaiverruttaa nimikirjaimet jos haluaa. Joku tyylikäs taskumatti. Laadukkaat nahkahanskat ja/tai kaulaliina. Luottokorttikukkaro. Nahkainen älypuhelinkotelo...

[/quote]

Näitäkin kaikkia jo on. Ei ole helppo lahjan kohde tämä mies. ap

Vierailija
27/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietäen miten noi tehdään niin katsele hänen vaatemerkkejään ja osta samaa brändiä. Haistele toki ensin itse. Se mitä tarkoitan niin noiden tuotanto on oikeasti aika bulkkia eli ne ainoastaan brändätään ja myydään eteenpäin. Eli sitten vain maun mukaan Boss jne. Jos kundi on maskuliini niin Boss menee aina

Hyviä ideoita. Mikä partavesi, onko nyt tullut jotain hyviä uutuuksia? ap

[/quote]

Vierailija
28/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajuun sen negapeukun täysin; varakas ja merkkitietoinen. Älä osta mitään. Vie se riemuretkelle leipäjonoa katsomaan. Jos saat siivunkin pois pinnallisuudesta, on se suurempi lahja, kuin yksikään tavara.

Vierailija
29/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

just joo, jos on varakas, ei tarvi välittää eikö niin? Toisen luokan kansalainen, voi v.ttu tätä kateuden määrää

Vierailija
30/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:02"]Mä tajuun sen negapeukun täysin; varakas ja merkkitietoinen. Älä osta mitään. Vie se riemuretkelle leipäjonoa katsomaan. Jos saat siivunkin pois pinnallisuudesta, on se suurempi lahja, kuin yksikään tavara.
[/quote] Totta! :)

Vierailija
31/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:02"]

Mä tajuun sen negapeukun täysin; varakas ja merkkitietoinen. Älä osta mitään. Vie se riemuretkelle leipäjonoa katsomaan. Jos saat siivunkin pois pinnallisuudesta, on se suurempi lahja, kuin yksikään tavara.

[/quote]

En ajatellut alkaa saarnaamaan millainen tulisi olla, vaan ostaa ihmiselle lahjan. Voi ehdottaa myös aineettomia lahjoja ja minusta nuo leffaliputkaan eivät olleet huono ajatus. ap

Vierailija
32/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo jotain hyväksi arvosteltua punaviiniä tai Bombay sapphire giniä, Finlandiavoittajakirja ja lahjakortti intialaiseen päähierontaan jossain day spassa

Vierailija
33/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:02"]

[/quote]

En ajatellut alkaa saarnaamaan millainen tulisi olla, vaan ostaa ihmiselle lahjan. Voi ehdottaa myös aineettomia lahjoja ja minusta nuo leffaliputkaan eivät olleet huono ajatus. ap

[/quote]

Ei aineettomia lahjoja! Minusta sellaisen voi antaa vain silloin, jos lahjan saaja sellaista on nimenomaan toivonut. 

Vierailija
34/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaus hierojalle.

Vierailija
35/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:10"]

Pullo jotain hyväksi arvosteltua punaviiniä tai Bombay sapphire giniä, Finlandiavoittajakirja ja lahjakortti intialaiseen päähierontaan jossain day spassa

[/quote]

Nää on todella hyviä, kiitos :) ap

Vierailija
36/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö jonoon niin pysyy aineettomana. Olin ihan tosissani. Toivon teille kaikkea hyvää!

Antakaa rakkautta toisillenne ja auttakaa naapurin mummoa. Tulee sikahyvä fiilis

Vierailija
37/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia perunoita ja vihanneksia. Pihvilihaa. Kokkaatte/kokkaat sitten hyvän ruuan itsellenne.

Vierailija
38/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 13:13"]

Älkää menkö jonoon niin pysyy aineettomana. Olin ihan tosissani. Toivon teille kaikkea hyvää!

Antakaa rakkautta toisillenne ja auttakaa naapurin mummoa. Tulee sikahyvä fiilis

[/quote]

Äh, menikö tää nyt tämmöiseen. Kyseessä on hyvä ja kunnollinen ihminen, joka kohtelee muita kauniisti ja auttaa läheisiään pyytämättä. Tykkää ostaa laatutavaraa, silloin kun jotain ostaa, mutta mielestäni se ei tee hänestä pinnallista. Luultavasti hän ostaa minulle jonkun ihanan lahjan ja jollain tavalla haluaisin häntäkin ilahduttaa. ap

Vierailija
39/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti, minulla on sama tilanne ja olen se "varakas osapuoli". Kyllä tiedän mihin puolisolla on varaa ja mihin ei. Ei se ole niin tärkeää miten paljon se maksaa, enemmän se on tärkeää miten huomioit hänen makunsa. Ja liian kallis alkaa ottamaan päähän koska tiedän ne mahdollisuudet. Sen takia ehdotin noita "halvempia" merkkituotteita kuten partavettä. Hinnalla ei ole väliä vaan ajatuksella, jos hän diggaa nyt vaikka Bossista niin osta jotain pientä Boss tuotetta. Olet silloin näyttänyt että olet huomioinut asian ja arvostat sitä. Kuten sanoin, se miten paljon se oikeasti maksaa, sillä ei ole mitään väliä vaan ajatuksella.

Vierailija
40/43 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa, jos yrität löytää mieleisen lahjan, mutta jos totta puhutaan, en ehkä koskaan ymmärrä, miksi vähävarainen yrittää ostaa lahjoja rikkaamman maun mukaan. Onko sinulla toivoa, että olet myöhemmin itse varakkaampi, vai tuleeko tämä tilanne jatkumaan tulevaisuuteen? 

En siis lainkaan ole sanomassa, ettetkö saisi seurustella kyseisen henkilön kanssa, mutta pidä huolta, ettet tunne huonommuutta vähäarvoisista lahjoistasi, tai maksa summia, joita sinulla ei oikeasti olisi varaa maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi