Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oli hirveän noloa olla tänää töissä naama aivan naarmuissa nimittäin kissa hyökkäsi eilen kimppuuni.

Vierailija
15.10.2021 |

En aavistanut mitään. Kissa nukkui kerällä ihan rauhallisena sohvalla ja menin tunkemaan naamani sen kylkeen ja suukottelin sitä.
Kissa alkoi päästellä outoja örähdyksiä. En todellakaan mitenkään kohdellut sitä huonosti. Sanoin sille vielä, että ihan kohta tämä loppuu, mutta ennen kuin ehdin huomatakkaan niin kissa roikkui kasvoistani valehtelematta joikaisella tasulla kynnet lävistivät ihoni kaikialta ja kissa puri minua päälaelle.
Melko pian se hellitti otteen ja juoksi pelästyneenä karkuun. Minä vain yritin päästä irti.
Menin katsomaan peiliin ja näin miten ympäri kaulaa ja kasvojani alkoi nousta ilkeitä punaisia naarmuja.
Arvatkaa kyselivätkö töissä, että mitäs minulle tapahtunut eilisen jälkeen!!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle!!!!!!!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
2/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaarallinen lemmikki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko pitänyt lopettaa ajoissa?

Vierailija
4/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen eikä osaa kissaa käsitellä. Kissa voi yllättävän nopeasti saada tarpeekseen ja sehän lähetti sinulle merkinkin!

Vierailija
5/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikytit sen, tai sillä on kipuja. Kissat näkevät välillä painajaisiakin.

Kai putsasit naarmut hyvin ja sivelit Bepanthenia? Hyvä olisi myös tarkistaa, onko Tetanus-rokotus voimassa.

Vierailija
6/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Olisi varmaan kannattanut miettiä ennen, kuin toimii. Vaikka tuo nolotus taitaa olla nyt ongelmista pienin...

Vierailija
7/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kävit lääkärissä ja putsasit haavat? Toiseksekseen jos sinulla kerran on kissa luulisi sinun tietävän, että kissa on aika arvaamaton. Siis se ei ole mutta ihmisen näkökulmasta se on. Kissa kyllä varoittaa ja ihmisen pitäisi tietää että kissa nauttii omasta reviiristä.

Vierailija
8/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tiikeri sulla on sielä?

Vierailija
9/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa pelästyi ja luuli että aloit syödä sitä. Kuinka tyhmä voit olla!!???

Vierailija
10/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kissasi ole pehmolelu. Jos haluat käyttää jotain pörröistä rentoutuaksesi, hanki lelukaupasta pehmolelu.

Kissalla EI ole mitään velvollisuutta sietää eikä edes ottaa vastaan häirintääsi ja se oli menossa hyväksikäytön puolelle.

Onko joku tehnyt sinulle saman? Miehesi? 

Sanooko miehesi sinulle "ihan kohta tämä loppuu..."? 

Kissa ei valehtele vaan on aito ja lyö jos häntä ei kunnioiteta. Kissalla on aikalalailla nollatoleranssi hyväksikäyttöön. 

Kissa olkoon opettajasi. Älä anna itseäsi käytettävän, äläkä enää käytä kissaa hyväksesi. 

Kissa kertoo AINA mikä on okei ja mikä ei. Eivät kissat ole edes arvaamattomia, on vain itsekkäitä ja epäkunnioittavia ihmisiä.

Kissat opettavat herkkyyttä nähdä ja tuntea, jos sitä ei ole entuudestaan.

Vierailija
11/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. Kiitos illan nauruista xDd

Vierailija
12/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kissa raapaisi aivan silmän viereen kun tein jotain tuon tapaista. Tosin olin silloin lapsi. Mutta elämä opettaa...

Vierailija
13/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kissan näkökulmasta: kissa on ehkä pääsi kokoinen, ja tungit sitä vastoin kissan tahtoa häntä päin, kissa varoitti sinua ja joutui puolustautumaan.

Ajattele jos joku sinun koko kehosi kokoinen ja 10-15 kertaa painoisesi olento hyökyisi päällesi? Veikkaan ettet tykkäisi ja ensin kiljuisit ja sitten puolustautuisit. Toivottavasti. 

Jos et, opettele kissalta taitoja, kissa opettaa sinuakin pitämään puolesi.

Vierailija
14/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä lennonjohdosta kärsii koko kroppa. Tällä kertaa isku kyllä taisi osua ihan oikeaan kohtaan tai oikealle alueelle.

Vierailija
15/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengiltä tollainen katti, hirveitä olentoja. Seuraavaksi sulta menee silmät, mitäs sitten?

Vierailija
16/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele kissan näkökulmasta: kissa on ehkä pääsi kokoinen, ja tungit sitä vastoin kissan tahtoa häntä päin, kissa varoitti sinua ja joutui puolustautumaan.

Ajattele jos joku sinun koko kehosi kokoinen ja 10-15 kertaa painoisesi olento hyökyisi päällesi? Veikkaan ettet tykkäisi ja ensin kiljuisit ja sitten puolustautuisit. Toivottavasti. 

Jos et, opettele kissalta taitoja, kissa opettaa sinuakin pitämään puolesi.

... siis omaa kehoasi 10 kertaa suurempi olento... jättiläinen siis...

Vierailija
17/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kissa olla jotenkin sairas? Kissa pyrkii yleensä peittämään heikkoutensa.

Vierailija
18/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli minulla olisi kissa, joka toimisi noin laskettaisiin sen elossaoloaika sekunneissa.

Vierailija
19/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli minulla olisi kissa, joka toimisi noin laskettaisiin sen elossaoloaika sekunneissa.

Jos minulla olisi tuollainen palvelija, niin laskettaisiin en elossaoloaika sekunneissa.

Mä lähden menee ny toiseen kotiin, eli jos en löydy, ei kannata etsiä, löysin uuden kodin tai menen löytöeläinkodin kautta.

terv miauskis

Kissa Miau

Vierailija
20/33 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sanoit töissä, että minut pahoinpideltiin, koska taas kerran menin tunkemaan itseäni väärään paikkaan?