Oli hirveän noloa olla tänää töissä naama aivan naarmuissa nimittäin kissa hyökkäsi eilen kimppuuni.
En aavistanut mitään. Kissa nukkui kerällä ihan rauhallisena sohvalla ja menin tunkemaan naamani sen kylkeen ja suukottelin sitä.
Kissa alkoi päästellä outoja örähdyksiä. En todellakaan mitenkään kohdellut sitä huonosti. Sanoin sille vielä, että ihan kohta tämä loppuu, mutta ennen kuin ehdin huomatakkaan niin kissa roikkui kasvoistani valehtelematta joikaisella tasulla kynnet lävistivät ihoni kaikialta ja kissa puri minua päälaelle.
Melko pian se hellitti otteen ja juoksi pelästyneenä karkuun. Minä vain yritin päästä irti.
Menin katsomaan peiliin ja näin miten ympäri kaulaa ja kasvojani alkoi nousta ilkeitä punaisia naarmuja.
Arvatkaa kyselivätkö töissä, että mitäs minulle tapahtunut eilisen jälkeen!!
Kommentit (33)
Siis herran jumala toihan voi olla vaarallista. Kai jäykkäkouristus on voimassa.
olen työkseni kouluttanut koiria.SIIS PALVELU KOIRIA.KOROSTAN PALVELUA. PÄÄ VIKAISET KISSAT JA KOIRAT KANNATTAA AMPUA HETI. MISTÄ TILASIT KISSAN KOIRAN KUN MAILMAA PELASTIT.
Vierailija kirjoitti:
Kai sanoit töissä, että minut pahoinpideltiin, koska taas kerran menin tunkemaan itseäni väärään paikkaan?
😂
Vierailija kirjoitti:
Oisko pitänyt lopettaa ajoissa?
Olipa moniselitteinen kommentti.
Pidä maski naamalla niinkuin muutkin tekevät, niin kukaan ei huomaa mitään.
Kissa ei ole mikään sinun tarpeidesi tyydyttäjä. Sitä voi silittää yms jos se siitä tykkää. Tuo aloituksessa kuvaamasi käytös ei ole asiallista kissan kohtelua.
Vierailija kirjoitti:
Oisko pitänyt lopettaa ajoissa?
Olisi, mutta ehtiihän se piikille viekäkin.
Mitä järkeä ottaa eläin, jota ei saa paijata.
Kissa ei yleensä varoittamatta hyökkää, ellei tule täysin yllätetyksi. Varoitus kannattaa huomioida, sillä lempeinkin kissa voi iskeä kynttä ranteeseen, jos kissan varoitusta ei kuunnella. Kyse ei ole silloin kissan luonneviasta, niinkuin jotkut luulevat, vaan kissan normaalikäytöksestä.
Kaikki kissat ei siedä liikaa hellimistä, vaan ärsyyntyneenä ja näykkästä, puraista tai kynsästä.
Jos pusuttelit sitä niin käytit sitä seksuaalisesti hyväksi ja siksi suuttui.
Ja nyt vielä tunnustitkin rikoksesi. Sakkoja saisit jos kissoilla olisi jotain oikeuksia.
Ihmisillä on liikaa etuoikeuksia eläimiin vain siksi ettei ne ei ole niin vahvoilla eliö hierarkiassa.
Kissa parka :( Herää väkisinkin ajatus, että millä tavalla noin tyhmä omistaja pitää siitä huolta vai huolehtiiko siitä ollenkaan.