Ootko tänä jouluna töissä?
Kommentit (22)
En, mutta töissä ma ja pe, ei traumoja.
En. Jään lomalle edellisellä viikolla ja palaan töihin vuoden vaihteen jälkeen. Toki 24.-26.12. en ole kyllä ole ollut ikinä töissä.
Töissä 23.12., sen jälkeen vapaalla 3.1. asti. Ihan kivan pituinen loma. En ole koskaan ollut aattoa töissä.
Olen, tykkään. Mitä sitä yksin kotona istuisi, töissä ihania vanhoja ihmisiä jotka kertovat entisistä ajoista jne. Mukavaa seurustelua ja kahvistelua. Minä pidän työstäni todella paljon.
Joka joulu olen töissä.
Saan tuplapalkan.
En ole kun tuli lomautus loppuvuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen, tykkään. Mitä sitä yksin kotona istuisi, töissä ihania vanhoja ihmisiä jotka kertovat entisistä ajoista jne. Mukavaa seurustelua ja kahvistelua. Minä pidän työstäni todella paljon.
Tosi kiva että tykkäät.
Minulla on sellainen työ, jota ei tarvitse tehdä jouluna. Joten en ole töissä jouluna. Tykkään.
Kiva että niin moni viihtyy töissä jouluna!
En. Meillä ei ole julkista liikennettä aattona eikä joulupäivänä.
Ei ole töitä enää. Olin joskus töissä joulun aikaan ja tykkäsin kovasti.
Enpä ole! Viimeinen työpäivä huomenna, jään työttömäksi. Viime vuonna olin töissä sekä aattona että joulupäivänä. Kysyttiin jo tuuraamaan kohta entiseen työpaikkaani. Kerroin jättäväni väliin.
Ahnehduin joskus kaikki viikonloput ja pyhät vain jotka sain. Mutta ei kannata olla työn sankari, sillä on aina seurauksena tekijälle.
Aatto, joulupäivä ja tapani töitä. Niinkuin aina. Toisaalta tykkään, mut henkilökunta minimissään joten huhkimaan joutuu.
Olen töissä. Kuuluu välillä asiaan vuorotyössä.
En, tykkään.