Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko lapsenne tyttö/poikaystävälle joululahjaa?

Vierailija
14.12.2014 |

Mun vanhemmat osti mun poikaystävälle kauluspaidan. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan yksi isompi yhteinen lahja josta molemmat hyötyy. Esim. ihan viime vuonna hommattiin astianpesukone, tänä vuonna matkalahjakortti. Vähän tylsää ehkä mutta on olleet pidettyjä lahjoja :) plus tietty yleensä ostetaan heille myös ruokaa, herkkukoria ja vastaavaa.

Vierailija
2/6 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä on ranskalainen poikaystävä ja hänelle lähetimme (taas) suomalaisia herkkuja, kirjoja yms. ja aina on tykännyt ihan valtavasti! Pitää suomalaisuutta vieläkin kovin eksoottisena ja hän pyytää aina ennen siellä vierailuamme, voisimmeko tuoda hänelle maksua vastaan lisää Suomi-kirjoja jne. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 03:05"]

Tyttärellä on ranskalainen poikaystävä ja hänelle lähetimme (taas) suomalaisia herkkuja, kirjoja yms. ja aina on tykännyt ihan valtavasti! Pitää suomalaisuutta vieläkin kovin eksoottisena ja hän pyytää aina ennen siellä vierailuamme, voisimmeko tuoda hänelle maksua vastaan lisää Suomi-kirjoja jne. :D

[/quote]

En tiedä voitko ymmärtää jos et itse pysty ajattelemaan asiaa samalta kantilta.

Vierailija
4/6 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni 18v poikaystävälle college-housut kun hänellä lähes kaikki lahkeista rikki :D muuten olisin antanut parikymppiä lahjaksi, mutta tytär itse ehdotti housuja.

Vierailija
5/6 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapseni seurustelisi, niin toki ostaisin jotain pientä seurustelukumppanillekin.

Vierailija
6/6 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhempani ovat ensimmäisestä joulusta alkaen ostaneet mullekin jotain pientä, kirjan tjsp; yhteenmuuton (ja myöhemmin naimisiinmenon) jälkeen lahjat ovat olleet vähän yleishyödyllisempiä, kuten lakanoita ja pyyhkeitä. Sama mun vanhempani ovat aina antaneet miehelle lahjan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan