Teini aikoo tatuoittaa toisen kätensä olkaapäästä sormen päihin!
Teini ilmoitti, että ottaa vasempaan käteensä tatuoinnin olkapäästä sormenpäihin. Tatuoittaa kätensä robotin käden näköiseksi...Olen yrittänyt puhua järkeä, mutta jääräpäänä ei suostu kompromisseihin. Hirvittää! Mitä tässä voi tehdä?
Kommentit (34)
Auts, googletin robot hand tattoo ja aika karmealta näyttää.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:04"]Auts, googletin robot hand tattoo ja aika karmealta näyttää.
[/quote]
mä kans, pahoja oli
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:04"]
Auts, googletin robot hand tattoo ja aika karmealta näyttää.
[/quote]
Sieltä se tytärkin on mallia ottanut. Sanoi että: "vitun siistii".
Mikset hyväksy tytärtäsi sellaisena kuin hän on? Hän tahtoo olla lävistetty, kummallisella tukalla varustettu ja tatuoitu.
Kerran ku kattelin noita robotteja niin tuntu ihan että se en olis enää minä. Ihan saman näkönen ja kaikkee mutta se ei vaan tuntunu samalta henkilöltä. Sen jälkeen ei oo ollu mitään hirveetä hinkua mennä tatuointeja ottamaan. Muilla samaa fiilistä?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:56"]
Ei se mihinkään jakkupukuduuneihin halua, kauppakorkea vaihtuu amikseen.
[/quote]
Lukiossa on ja keskiarvo lähellä kymppiä. Tuskin tuosta ammattikouluun vaihtaa. ap
[/quote]
Etkö luota, että tyttäresi pärjää elämässä, jos hän ei täytä tiettyjä ulkonäkökriteerejä?
[/quote]
Voisin tähän sanoa, että en luota. Kaupallisella alalla herättää melko varmasti kummastusta ulkonäöllään ja noinkin suuret tatuoinninit voivat estää pahimmillaan työnsaannin tai etenemisen uralla. Miettikää nyt, kauttaaltaan tatuoitu ja lävistetty ekonomi. Huhuhuh. ap
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:10"]
Kerran ku kattelin noita robotteja niin tuntu ihan että se en olis enää minä. Ihan saman näkönen ja kaikkee mutta se ei vaan tuntunu samalta henkilöltä. Sen jälkeen ei oo ollu mitään hirveetä hinkua mennä tatuointeja ottamaan. Muilla samaa fiilistä?
[/quote]
Sellaselta se on alkanu pikkihiljaa tuntumaan. Valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:10"]
[/quote]
Sellaselta se on alkanu pikkihiljaa tuntumaan. Valitettavasti.
[/quote]
Onhan se aika harvinaista, mutta kyllä sitä tuntuu silti melkein jatkuvasti liikkuvan kuten kaikkea muutakin. Kuten PG jo aiemmin sanoikin: Riittää kun tuntee oikeat henkilöt. Sillä pienet on piirit..
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:09"]
Mikset hyväksy tytärtäsi sellaisena kuin hän on? Hän tahtoo olla lävistetty, kummallisella tukalla varustettu ja tatuoitu.
[/quote]
Kaikkea ei todellakaan pidä hyväksyä.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:51"]
Kuten jo sanoin, olen yrittänyt puhua järkeä, mutta laihoin tuloksin. Neiti ei suostu muuttamaan mieltään. Naamaansa ottaa lisää lävistyksiä, vaikka korvat ja nenä jo pursuu jo. Useita tatuointeja ympäri kehoa ja kaulassakin isohko, huh. Kauppakorkeaan aikoo pyrkiä lukion jälkeen, niin pelottaa mitkä on tulevaisuuden työnäkymät sen näköisenä...ap
[/quote]
Siis onko se alaikäinen? Miten ihmeessä alaikäisellä voi olla tatuointeja? Melkonen wt-monsteri olet itsekin, jos olet alaikäisen kersasi antanut tatuointeja ottaa.
Luojan kiitos tulin itse järkiini, kun parikymppisenä suunnittelin isoa tatuointia käsivarteeni kun ajattelin, miltä se näyttää nelikymppisenä. Vaikka se niin asiaankuuluvaa "itseilmaisua" olisi tuolloin ollutkin. Kummityttöni suunnitteli taannoin tatuointia kaulaansa, mutta kun kuvailin tällaisen perustylsän nelikymppisen arkea pukeutumistyyleineen ja eri elämäntilanteineen niin sain onneksi tytön järkiinsä. Se, mikä on cool parikymppisenä ei todellakaan suurimmalle osalle ole sitä kunhan aikuistuvat - ja sitten kaduttaa. Lävitykset saa aina pois joten siitä vaan, tatuointeja ei ja ne näyttävät ihan kamalilta kun vuodet vierivät, iho veltostuu ja muste haalistuu.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:23"]
Kuten jo sanoin, olen yrittänyt puhua järkeä, mutta laihoin tuloksin. Neiti ei suostu muuttamaan mieltään. Naamaansa ottaa lisää lävistyksiä, vaikka korvat ja nenä jo pursuu jo. Useita tatuointeja ympäri kehoa ja kaulassakin isohko, huh. Kauppakorkeaan aikoo pyrkiä lukion jälkeen, niin pelottaa mitkä on tulevaisuuden työnäkymät sen näköisenä...ap
[/quote]
Siis onko se alaikäinen? Miten ihmeessä alaikäisellä voi olla tatuointeja? Melkonen wt-monsteri olet itsekin, jos olet alaikäisen kersasi antanut tatuointeja ottaa.
[/quote]
Täysi-ikäinen on. Alaikäisenä sai lahjaksi yhden pienen tatuoinnin, mutta nyt on viimeisen puolen vuoden aikana upottanut säästönsä, autokoulurahansa ja kesätyörahansa noihin tatuointeihin ja lävistyksiin. Uutta laitattaa koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:23"]
[/quote]
[/quote]
Ymmärrän että se on ehkä hankalaa eikä jaksa, mutta siksi näitä topikkeja on. Helpompaahan se on kysyä aina uudestaan...
Mutta ihanana vastaan tähän silti, KYLLÄ!
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:59"]
Jos on jo täysi-ikäinen, niin kokeile lahjontaa. Esim. maksat hänelle ulkomaanmatkan haluamaansa paikkaan, jos lupaa, ettei viiteen vuoteen ota tatuointia. Ja usko pois, viiden vuoden kuluttua tyttäresi on ikuisesti kiitollinen, että estit tämän virheellisen ylilyönnin toteutumisen. Joidenkin arvostelukyky on aikuisen tasolla 18-vuotiaana, mutta monen ei, ja vanhempien tehtävä on nämä tunnistaa ja parhaansa mukaan estää peruuttamattomat virheet. Nimim. Luojan kiitos en saanut alaikäisenä ottaa 16-vuotiaana suunnittelemaani tatuointia, ja luojan kiitos täysi-ikäistyttyä ei ollut moneen vuoteen varaa. Se olisi nimittäin saatanan nolo, aivan kuten tuollainen robottikäsi.
[/quote]
Tottahan toki sitä voi näyttää rumalta, mutta osa menee tarkentuneen näkökyvyn piikkiin ja osa hallusinaatioiden/visuaalien piikkiin. Sanoisin, että loppujen lopuksi pidän omasta näöstäni tripeillä, sillä näytän jotenkin joltain alkukantaiselta olennolta. Hieman eläimelliseltä, mutta ylväältä. Aivain kuin silmistäni katsoisi muinainen tietoisuus ajan takaa.