Teini aikoo tatuoittaa toisen kätensä olkaapäästä sormen päihin!
Teini ilmoitti, että ottaa vasempaan käteensä tatuoinnin olkapäästä sormenpäihin. Tatuoittaa kätensä robotin käden näköiseksi...Olen yrittänyt puhua järkeä, mutta jääräpäänä ei suostu kompromisseihin. Hirvittää! Mitä tässä voi tehdä?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:32"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:31"]
Teini ilmoitti, että ottaa vasempaan käteensä tatuoinnin olkapäästä sormenpäihin. Tatuoittaa kätensä robotin käden näköiseksi...Olen yrittänyt puhua järkeä, mutta jääräpäänä ei suostu kompromisseihin. Hirvittää! Mitä tässä voi tehdä?
[/quote]
No tasan yhta vammasta laakita hairitsevaa luonteenpiirreta kuin laakita fyysisia ominaisuuksia, kuten esim. skelioosia? Kyl mua ainakin vituttaa kun en saa trehdyksi asiota kun on niin saamaton ja kestaa ja kestaa, eika jaksa keskittyy, huonot sosiaaliset taidot vaikka haluais olla ihmisten kanssa enemmankin. Ei tallasta kukaan halua, siin elaa elamansa puolteholla jos ollenkaan. Ennemmin syon laakkeita kuin olen sellainen mita en halua olla. Voinhan ma toki olla oma itteni, mut tuskin kauan jaksaisin elaa silla tavalla. Onhan se luonteenpiirretta jos haluaa hirttaa ittensa.
[/quote]
Tasan ei käy onnen lahjat suomen maa perällä jos ei muuallakaan pohjolassa. aikanaan nukkuivat nuoret navetassa suomessakin ainakin länsirannikolla kuten muualla pohjolassa jotta saivat viettää aikaa ilman valvovaa silmää. Varsinkin kesä aikaan. Kevä talvella olikin synnytys sesonki niin kotieläimilä kuin ihmis lapsilla. se oli sitä aikaa.
Mitä tämä tarkoittaa? Aloitus on tosi. ap
Jaa, jos omakseen kokee, niin eikai sille voi mitään. Sitten kun, jos ei jo ole, on aikuinen päättää ja maksaa itse.
No sitten kun itse maksaa ja ikää on se 18v. niin saa tatuoida vaikka olkapäästä alapäähän. Etpä sinä voi siihen paljoa vaikuttaa.
Miten se saa mahtumaan sormenpäihin koko käden olkapäistä?
Tatuoiko ne alaikäisiä? Jos on jo 18 niin et voi estää, voit vaan hyväksyä. Jos hän sitä katuu, niin hänen on elämändä ja katumuksensakin. Ehkä voit yrittää pitkittää ottamista (jollain porkkanalla? Matka?), vuoden päästä ei ehkä halua sitä kuvaa enää.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:46"]
Tatuoiko ne alaikäisiä? Jos on jo 18 niin et voi estää, voit vaan hyväksyä. Jos hän sitä katuu, niin hänen on elämändä ja katumuksensakin. Ehkä voit yrittää pitkittää ottamista (jollain porkkanalla? Matka?), vuoden päästä ei ehkä halua sitä kuvaa enää.
[/quote]
"Tee niinkuin minä haluan, niin saat matkan"? Eletään siis akselilla "uhkailu-lahjonta-kiristys"?
Tuossahan voi ottaa matkan ja matkan jälkeen tatuoinnin.
Mä oon aina kelannut tän niin, että jos en pysty handlaamaan itseni katsomista pelistä/hyväksymään sitä mitä siellä peilistä näkyy, niin sitten mun ei kannata tatuoida mitään, jos en oo sen vertaa sujut itseni kanssa.
Kuten jo sanoin, olen yrittänyt puhua järkeä, mutta laihoin tuloksin. Neiti ei suostu muuttamaan mieltään. Naamaansa ottaa lisää lävistyksiä, vaikka korvat ja nenä jo pursuu jo. Useita tatuointeja ympäri kehoa ja kaulassakin isohko, huh. Kauppakorkeaan aikoo pyrkiä lukion jälkeen, niin pelottaa mitkä on tulevaisuuden työnäkymät sen näköisenä...ap
Häiriintynyt nuori varmasti. Ottaa kohta varmaan sivukaljunkin..
Jos sillä on ennestään ja näkyvällä paikalla, niin mitä väliä enää, peli jo menetetty.
Ei se mihinkään jakkupukuduuneihin halua, kauppakorkea vaihtuu amikseen.
Minun mielestä tuon "ajan pelaaminen" on hyvä vinkki..olkoonkin lahjontaa. Jokainen saa koristaa vartaloaan niinkuin haluaa, sitä ei voi kieltää. Mutta pysyvää asiaa kannattaa miettiä hyvin hartaasti..ja nuoret ovat usein impulsiivisia (keskimäärin..kyllähän näitä löytyy joka ikäryhmästä ja osa nuorista on hyvin harkitsevaisia), jolloin ei ehkä ajatella ihan hirveän kauas..yksi nuoruuden tyyppipiirteistä on semmoinen "hetkessä eläminen". Mutta jos saisit ostettua aikaa, niin vuodessa huono ajatus kyllä unohtuu..mutta todellinen halu jää.
Jos sillä nuorella on aina ollut todella huono itsetunto, lähinnä pitänyt itseään liian... ömm isona. Sitten kun se taituoinnin jälkeen tuijottaa peiliin ja katsoo vikojaan niin suhtautuu niihin jotenkin aivan eri tavalla. Ne on osa sitä ja tekee siitä sen nuoren joka se on eikä sen tarvi koittaa olla mitään muuta. Silloin se ymmärtää että se on sellaisenaan kelpaava noinniinkun ylipäänsä.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:53"]
Häiriintynyt nuori varmasti. Ottaa kohta varmaan sivukaljunkin..
[/quote]
Sivukalju on jo, miten voikaan sattua, että tuon mainitsit. Keskellä sellainen punainen heltta. Hiukset ei minua sillä lailla haittaa, ne kun on helppo muokata uudelleen. Raskasta on...ap
Jos on jo täysi-ikäinen, niin kokeile lahjontaa. Esim. maksat hänelle ulkomaanmatkan haluamaansa paikkaan, jos lupaa, ettei viiteen vuoteen ota tatuointia. Ja usko pois, viiden vuoden kuluttua tyttäresi on ikuisesti kiitollinen, että estit tämän virheellisen ylilyönnin toteutumisen. Joidenkin arvostelukyky on aikuisen tasolla 18-vuotiaana, mutta monen ei, ja vanhempien tehtävä on nämä tunnistaa ja parhaansa mukaan estää peruuttamattomat virheet.
Nimim. Luojan kiitos en saanut alaikäisenä ottaa 16-vuotiaana suunnittelemaani tatuointia, ja luojan kiitos täysi-ikäistyttyä ei ollut moneen vuoteen varaa. Se olisi nimittäin saatanan nolo, aivan kuten tuollainen robottikäsi.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:56"]
[/quote]
Lukiossa on ja keskiarvo lähellä kymppiä. Tuskin tuosta ammattikouluun vaihtaa. ap
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:51"]
Kuten jo sanoin, olen yrittänyt puhua järkeä, mutta laihoin tuloksin. Neiti ei suostu muuttamaan mieltään. Naamaansa ottaa lisää lävistyksiä, vaikka korvat ja nenä jo pursuu jo. Useita tatuointeja ympäri kehoa ja kaulassakin isohko, huh. Kauppakorkeaan aikoo pyrkiä lukion jälkeen, niin pelottaa mitkä on tulevaisuuden työnäkymät sen näköisenä...ap
[/quote]
Aikoinaan äidit itkivät, miten heidän lyhyt hiuksiset, housuja käyttävät tyttärensä koskaan pääsevät töihin, saatika sitten naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 02:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:56"]
[/quote]
Lukiossa on ja keskiarvo lähellä kymppiä. Tuskin tuosta ammattikouluun vaihtaa. ap
[/quote]
Etkö luota, että tyttäresi pärjää elämässä, jos hän ei täytä tiettyjä ulkonäkökriteerejä?
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 01:31"]
[/quote]
No tasan yhta vammasta laakita hairitsevaa luonteenpiirreta kuin laakita fyysisia ominaisuuksia, kuten esim. skelioosia? Kyl mua ainakin vituttaa kun en saa trehdyksi asiota kun on niin saamaton ja kestaa ja kestaa, eika jaksa keskittyy, huonot sosiaaliset taidot vaikka haluais olla ihmisten kanssa enemmankin. Ei tallasta kukaan halua, siin elaa elamansa puolteholla jos ollenkaan. Ennemmin syon laakkeita kuin olen sellainen mita en halua olla. Voinhan ma toki olla oma itteni, mut tuskin kauan jaksaisin elaa silla tavalla. Onhan se luonteenpiirretta jos haluaa hirttaa ittensa.