Taas yksi varattu mies
koitti saada salasuhdetta aikaiseksi kanssani. Annoin lähdöt. Että mua oksettaa.. en todellakaan halua tuhlata aikaani ja enegiaani johonkin varattuun perheelliseen enkä ala olemaan jonkun hupipano. Sen verran arvostan itteeni ja niitä vaimoja ja heidän perheitään.
Kommentit (4)
Onneks löysämoraalisia hutsuja on kaupunki puolillaan joita ei pieni sivuäksöni pistä huimaamaan vaan osaavat nauttia tilanteesta.
Onhan niitä. Joskus olisi ihan mielenkiintoista vähän enemmän kysellä tällaiselta mieheltä miksi hän on sellaisessa tilanteessa ja miksi ei muuta tilannetta mieleisekseen, miten meinaa jatkossa toimia ja onko edes ajatellut asiaa kunnolla yms. Kysymyksiä olisi paljon.
Se on harmillista, että vaikka mies olisi tutumpikin niin sinkkunainen ei voi käräyttää miestä minkään ehdottelujen perusteella ellei ole jotain hyvin konkreettista näytettäväksi. Ei kukaan usko ulkopuolista naista, mies tietysti kieltäisi ja siinä saisi itse vaimon/kumppanin vihat niskaansa :/ Ja tällä tavalla tuon tason miehet voivat jatkaa rauhassa toimintaansa.
Minuakin ärsyttää. Toisaalta näin sinkkuna tuntuu loukkaavalta nämä ukkomiesten yritykset kun itse haluaisi löytää vakituisen kumppanin ja perustaa perheen. Tuntuu ettei kelpaa kun jonkun ilmaiseksi ilolinnuksi. Surullista. Miksi ukkomiehet eivät voi arvostaa toista ihmistä ja hänen elämäänsä edes sen verran etteivät tule tyrkyttämään itseään ja jopa valehtelemaan päin naamaa.