Väsyneen koronahoitajan toive: "Ottakaa rokotteet, ilman niitä ei koronasta päästä eroon hetkeen"
LÄhde: Yle uutiset. Mutta ei koronadenialistit välitä tästä. Yhden mielestä koronaa ei ole, toisen mielestä se on vapaamuurarien tai Cia:n salaliitto, kolmannen mielestä rokote on tehoton ja neljäs pitää rokotetta rahastuksena. Viides on muutoin vaan auktoriteettivastainen.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Montako piikkiä riittää?
Tähän alkuun se kaks että suurinosa teistä saataisiin pidettyä pois sieltä teholta tai ylipäätään terveydenhuollon piiristä ja pärjäisitte taudin iskiessä kotona buranan voimin.
Otan heti rokotteet, kun rokotehaitoista puhutaan julkisesti, sensuroimatta!
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuokaan hoitaja sen vertaa tiedä, ettei tästä päästä rokotuksillakaan? Just eilen oli uutinen kuinka rokotteita on tilattu jo vuodelle 2023 ja THL kertoi kuinka koronaviruspandemia ei ole katoamassa mihinkään.
Varmaan se sen tietää mutta se ei jaksa enää hoitaa niitä sairaalaan joutuneita ja toivoo että sairastuneet pärjäis kotona buranan ja levon voimin.
Vaasan ja Turun teho-osastot ovat nyt täynnä.
Minä ottaisin sen rokotteen heti jos pystyisin, mutta espoossa rokotuksia saa vain isosta omenasta ja minulla ei ole varaa tuhlata kolmen päivän ruokarahoja busseihin.
Vierailija kirjoitti:
Otan heti rokotteet, kun rokotehaitoista puhutaan julkisesti, sensuroimatta!
Minä en mutta se olisi hyvä alku luottamuksen palauttamiseen. Menee vuosia vaikka tekisivät parhaansa ja oikeasti muuttaisivat tapansa.
Ymmärätkö että näillä horinoilla tuhoat viimeisenkin uskottavuuden rippeen itseltäsi?