Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsyneen koronahoitajan toive: "Ottakaa rokotteet, ilman niitä ei koronasta päästä eroon hetkeen"

Vierailija
15.10.2021 |

LÄhde: Yle uutiset. Mutta ei koronadenialistit välitä tästä. Yhden mielestä koronaa ei ole, toisen mielestä se on vapaamuurarien tai Cia:n salaliitto, kolmannen mielestä rokote on tehoton ja neljäs pitää rokotetta rahastuksena. Viides on muutoin vaan auktoriteettivastainen.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hoitajaa. Minunkin äitini kuoli, kun ei päässyt sydänoperaatioon rokottamattomien koronapotilaiden viedessä sairaalan resurssit. Ei näitä rokottamattomia kusipää-sikoja voi ymmärtää millään tasolla.

Vierailija
22/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieran Morrisey on työskennellyt sairaalassa viimeiset 22 vuotta. Kieran alkoi tekemään tutkimuksiaan rokotteiden haittavaikutuksista, jonka seurauksena hän löysi koronaplandemian jatkosuunnitelman. Koronaplandemian jatko suunnitelma on sellainen, missä koronarokotteiden haittavaikutusten kuten verenvuoto, veritulpat, verisairaudet jne. sanotaan olevan jonkin uuden viruksen aiheuttamia (Marburg, Nibah, Ebola tai jokin muu), vaikka kyseessä on koronarokotteiden haittavaikutukset. Monet lääketieteen ammattilaiset, jotka vastustavat koronarokotetta ovat sanoneet, että koronarokotteiden suurimmat haitat tulevat näkyville myöhemmin ja varsinkin erilaiset verisairaudet. Tämä voisi täsmätä siihen, että koronarokotteen haittavaikutuksia käytetään hyväksi uuden viruksen ja pandemian luomiseen, jolloin kenties tarvitaan vieläkin vaarallisempi rokote. Aika tulee näyttämään onko jotakin tämänkaltaista tulossa. Sen jälkeen kun Kieran oli puhunut julkisesti Marburg pandemiasta ja siihen liittyvästä petoksesta, niin hänen pihaansa tunkeuduttiin ja hänen autoansa rikottiin, ikkuna lyötiin rikki ja ovea yritettiin hajottaa. Hyökkäyksessä Kieran uhattiin tappaa. Ilmeisesti Kieran osui lähelle vapaamuurari illuminaattien suunnitelman paljastamista, koska heti välittömästi hän joutuu hyökkäyksen ja uhkailun kohteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuokaan hoitaja sen vertaa tiedä, ettei tästä päästä rokotuksillakaan? Just eilen oli uutinen kuinka rokotteita on tilattu jo vuodelle 2023 ja THL kertoi kuinka koronaviruspandemia ei ole katoamassa mihinkään.

No jos rokote suojaa vakavalta tautimuodolta niin onhan sekin jotain?

Vierailija
24/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako piikkiä riittää?

Aion ottaa niin monta kuin suositellaan.

Eikö tunnu yhtään järjettömältä?

Ei, miksi tuntuisi? Otan myön influenssarokotteen vuosittain, olen uusinut jäykkäkouristusrokotteen tarvittaessa, ja punkkirokotteenkin aion pitää voimassa.

Kerran vuodessa ja 3x vuodessa on aikalailla eri asia. Jäykkäkouristusrokote on voimassa 10v. Mutta hyvä, kun olet sinut asian kanssa, eikä yhtään ihmetytä miksi tehokkaaksi väitetyn lääkkeen teho hiipuu niin nopeasti.

Vierailija
25/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat nyt väsyy heti, jos pitää kahvihuoneesta poistua.

Vierailija
26/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari ottaisi mutta EI SAA.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008330354.html

Mä saisin mutta EN OTA.

Vierailija
27/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako piikkiä riittää?

Aion ottaa niin monta kuin suositellaan.

Eikö tunnu yhtään järjettömältä?

Ei, miksi tuntuisi? Otan myön influenssarokotteen vuosittain, olen uusinut jäykkäkouristusrokotteen tarvittaessa, ja punkkirokotteenkin aion pitää voimassa.

Kerran vuodessa ja 3x vuodessa on aikalailla eri asia. Jäykkäkouristusrokote on voimassa 10v. Mutta hyvä, kun olet sinut asian kanssa, eikä yhtään ihmetytä miksi tehokkaaksi väitetyn lääkkeen teho hiipuu niin nopeasti.

No otan myös joka aamu lääkärin määräämät lääkkeetkin ja käyn useamman kerran vuodessa verikokeessa niiden vuoksi. Ei tuo piikki sen kummempi asia ole.

Vierailija
28/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hoitajaa. Minunkin äitini kuoli, kun ei päässyt sydänoperaatioon rokottamattomien koronapotilaiden viedessä sairaalan resurssit. Ei näitä rokottamattomia kusipää-sikoja voi ymmärtää millään tasolla.

Kuitenkin paskonut sydämensä tupakilla, alkoholilla ja huonolla ravinnolla, ei tuu empatiaa.

Vierailija
29/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin paskonut sydämensä tupakilla, alkoholilla ja huonolla ravinnolla, ei tuu empatiaa.

Eihän sika osaakaan tuntea empatiaa, koska sitä kiinnostaa vain oma kärsä ja se, että milloin saa lätissään seuraavan kerran kaukalon täyteen mättöä.

Vierailija
30/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella pahoillani :(  Valitettavasti näitä tapauksia tulee varmasti lisää. Itse saan tuskin polveani kuntoon, jonka tapaturmaisesti teloin. Se tarkoittaa, että minulta menee työkyky. Rokottamattomien itsekkyyttä on todella vaikea ymmärtää.

Vierailija
31/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koronapandemian jäljityksen painopistettä muokataan Pirkanmaalla. Jatkossa sitä suunnataan pitkäkestoisiin altistumisiin. Koronalle altistuneista henkilöistä määrätään karanteeniin lähtökohtaisesti vain rokottamattomat samassa taloudessa asuvat tai muut pitkäkestoiset ja tiiviit lähikontaktit."

https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/4331564

Vierailija
32/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat on aina väsyneitä. Sori.

Sängyssäkin? :(

Vierailija
33/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hänellä surullinen katse :(

https://yle.fi/uutiset/3-12142584

Vierailija
34/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella pahoillani :(  Valitettavasti näitä tapauksia tulee varmasti lisää. Itse saan tuskin polveani kuntoon, jonka tapaturmaisesti teloin. Se tarkoittaa, että minulta menee työkyky. Rokottamattomien itsekkyyttä on todella vaikea ymmärtää.

Harmi, mutta tuo kantokyky on ollut heikoilla semmoset 14 vuotta tuolla erikoissairaanhoidossa.

Keitä ootte äänestäneet?

Vierailija
35/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten eri tilanne etelässä kun täällä Oulussa. Onneksi täällä rauha.

Vierailija
36/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa kyllä terveydenhuolloin kantokyky kun nyt jo paukkuu. Yllättävän huono Suomessa. Ja varsinkin jos jo 70% rokotettuja ja silti paukkuu. Mitä sitten kun rokotteen teho häviää?

Vierailija
37/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja enkä ole väsynyt. Päin vastoin olen elämäni kunnossa. Etiikkani on kunnossa, voin hoitaa kaikkia vaikka itseaiheutettua olisikin. Elämä ei ole yksinkertaista eikä mustavalkoista.

Vierailija
38/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, mutta tuo kantokyky on ollut heikoilla semmoset 14 vuotta tuolla erikoissairaanhoidossa.

Keitä ootte äänestäneet?

Kantokyky on pelkkä poliittinen päätös. Jos tahtoa olisi, kantokykyäkin voisi helposti lisätä.

Palkataan vähän paremmalla palkalla lisää hoitajia ja rakennetaan yksi sairaala lisää jos paikoista on pulaa. Valmiiksi koulutettuja hoitajiakin on reservissä vaikka kuinka. Paremmalla palkalla ja työolosuhteilla voisi houkutella töihin.

Vierailija
39/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun itsekkyytesi ihmetyttää enemmän. 

Vierailija
40/47 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa kyllä terveydenhuolloin kantokyky kun nyt jo paukkuu. Yllättävän huono Suomessa. Ja varsinkin jos jo 70% rokotettuja ja silti paukkuu. Mitä sitten kun rokotteen teho häviää?

Vaasan sh-piirissä on jo puolet teholla olevista koronapotilaista tuplarokotettuja vaikka tämän rokotteen piti suojata paremmin kuin hyvin vakavalta tautimuodolta.