Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä isokokoiselle kauniita vaatteita?

Vierailija
13.12.2014 |

Näin tossa keskustelun jossa puhuttiin että mistä saa ylipainoisille merkkivaatteita. Ja oon jo kauan miettiny et mistä saisin kauniita muodikkaita vaatteita itselleni. ( ei siis mitää ylikalliita merkkivaatteita) Oon ylipainoinen ja aina tuntuu ettei mistään löydy sopivia ja istuvia vaatteita. Missä te
Muuut pullukat shoppailette :D?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta hm:n mama vaatteita.

Vierailija
22/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:16"]Määrittele pullukka. Joillekin se tarkoittaa kokoa 42, toisille kokoa 58.
[/quote]
Kokoa 42 olevan ei tarvitse erikseen etsiä sen kokosia vaatteita: kuuluvat ihan perusmallistoon, ei tarvitse edes plussamallistoon siirtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:32"] Missä te Muuut pullukat shoppailette :D?   Ruokakaupassa? Jätesäkki käy iljettäville lihaville parhaiten. Tietysti olisi lihavankin soveliasta ajatella muitakin kuin itseään ja liikkua ainostaan pimeällä. [/quote] [/quote] Niin no se että toinen painaa enemmän kuin sinä ei tarkota, että toinen ois jotenki huonompi ihminen. Hoikkuus ei tee kenestäkään etuoikeutettua yli-ihmistä. Ehkä teillä haukkujilla on jotain omia traumoja asian suhteen, mut koittakaa nyt hyvät ihmiset kasvaa aikusiksi. Ja kyllä, itse olen normaalipainoinen eli kyse ei ole mistään "älkää haukkuko mua" -meiningistä vaan siitä, että en voi ymmärtää käytöstänne.

[/quote]

Ei tee huonompaa, mutta ruman näköistä se on ja itseaiheutettua, joten pieni toisten huomioon ottaminen on paikallaan. Eihän ole suotavaa kulkea arvokkaissa tilaisuuksissakaan törkeän näköisenä, joten miksei se pätisi arkenakin.

Vierailija
24/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä esim 160 pitkä nainen joka käyttää 42/xl vaatteita on pullukka, kun itselläkin ylipainoa reilut 10 kg, ja käytän 42/L ja olen kuitenkin 177 cm pitkä.

Vierailija
25/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi jos kertoisit minkä tyyppisistä vaatteista tykkäät. Linkkaa vaikka kuvia?

Vierailija
26/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:45"]

Käy Zizzissä!

[/quote]

Tekokuitua tekokuidun päälle koko heidän tuotantonsa vaikuttaa olevan.

Vierailija
27/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:32"] Missä te Muuut pullukat shoppailette :D?   Ruokakaupassa? Jätesäkki käy iljettäville lihaville parhaiten. Tietysti olisi lihavankin soveliasta ajatella muitakin kuin itseään ja liikkua ainostaan pimeällä. [/quote] [/quote] Niin no se että toinen painaa enemmän kuin sinä ei tarkota, että toinen ois jotenki huonompi ihminen. Hoikkuus ei tee kenestäkään etuoikeutettua yli-ihmistä. Ehkä teillä haukkujilla on jotain omia traumoja asian suhteen, mut koittakaa nyt hyvät ihmiset kasvaa aikusiksi. Ja kyllä, itse olen normaalipainoinen eli kyse ei ole mistään "älkää haukkuko mua" -meiningistä vaan siitä, että en voi ymmärtää käytöstänne.

[/quote]

Ei tee huonompaa, mutta ruman näköistä se on ja itseaiheutettua, joten pieni toisten huomioon ottaminen on paikallaan. Eihän ole suotavaa kulkea arvokkaissa tilaisuuksissakaan törkeän näköisenä, joten miksei se pätisi arkenakin.
[/quote]
Ei ole pakko katsoa, jos on niin rajoittunut. Jokainen huolehtikoon itsestään ja jättäköön muille heidän ulkonäöstään huolehtimisen. Aina voi myös jäädä kotiin, jos ei muita ihmisiä kestä kattella. Ps ylipaino ei aina edes ole itseaiheutettua. Päälle päin kukaan ei näe, onko takana jokin sairaus vai ei.

Vierailija
29/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minkä tyylisiä vaatteita sä haluaisit ap? Ja tosiaan mikä kokoluokka? Vähän helpompi antaa vinkkejä jos nämä tietäis..

Vierailija
30/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:01"]

Mistä nettikaupasta saa hyviä kankaita?

[/quote]

myfabrics.co.uk

Vierailija
31/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:24"]No kyllä esim 160 pitkä nainen joka käyttää 42/xl vaatteita on pullukka, kun itselläkin ylipainoa reilut 10 kg, ja käytän 42/L ja olen kuitenkin 177 cm pitkä.
[/quote]
Ai sää oot vakuuttunu kaikkien olevan saman mallisia yms. Käytän koon 42 mekkoa 173 cm/55 kg -mitoissa. Sattuu olemaan isot rinnat ja leveä lantio.

Vierailija
32/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin yhden työkaverini, joka tuntui oikeasti suosivan hm:n mammavaatteita, vaikkei ollut raskaana. Itselläni oli sama t-paita kuin hänellä ja minä sentään olin raskaana.

Vierailija
33/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussablogeista omasta mielestäni kivoja vaatteita on esimerkiksi näissä:

http://xlelamaa.blogspot.fi 

http://tyyliametsastamassa.refashion.fi

Vierailija
34/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:08"]Mitä hittoa nyt taas? Kysytään vaatevinkkejä ni kehotetaan laihduttamaan? Eiköhän jokanen ylipainonen (ja täällä myös normaalipainoset) ole kuullut siitä jo. Jos vaikka keskittyisitte niihin vaatteisiin.
[/quote]

Kiitos!
Ap

Vierailija
35/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:31"]Tiedän ainakin yhden työkaverini, joka tuntui oikeasti suosivan hm:n mammavaatteita, vaikkei ollut raskaana. Itselläni oli sama t-paita kuin hänellä ja minä sentään olin raskaana.
[/quote]
Mrillä oli yläasteella monilla hoikillakin hm:n äitiyspaita, kun oli heistä hieno.

Vierailija
36/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietin just että mistä linkkaisin teille semmosia vaatteita joista pidän.
Olen kokoa 42-44 eli l-xxl riippuu vähän mistä ostaa.
Pidän tyylikkäästä pukeutumisesta. Tykkään käyttää korkeavyötäröisiä hameita, jakkuja yms. Ehkä ongelmani osittain on myös se että kun etsin kivoja paitoja mikään ei istu tai rinnoista puristaa. Monesti oikeen masentaa ku menee ihan perus gina tricot, hm, seppälä, vero moda yms kauppoihin väillä paita ei mene edes päälle :(
Ap

Vierailija
38/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:39"]No mietin just että mistä linkkaisin teille semmosia vaatteita joista pidän.
Olen kokoa 42-44 eli l-xxl riippuu vähän mistä ostaa.
Pidän tyylikkäästä pukeutumisesta. Tykkään käyttää korkeavyötäröisiä hameita, jakkuja yms. Ehkä ongelmani osittain on myös se että kun etsin kivoja paitoja mikään ei istu tai rinnoista puristaa. Monesti oikeen masentaa ku menee ihan perus gina tricot, hm, seppälä, vero moda yms kauppoihin väillä paita ei mene edes päälle :(
Ap
[/quote]
Seppälän great girls

Vierailija
40/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokokoinen=läski.isoluinen=läski.kookas=läski.rehevä=läski.muodokas=läski.naisellinen=läski. Rakkaalla mätisäkillä on monta nimeä.
♥♡♥:-D