Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä isokokoiselle kauniita vaatteita?

Vierailija
13.12.2014 |

Näin tossa keskustelun jossa puhuttiin että mistä saa ylipainoisille merkkivaatteita. Ja oon jo kauan miettiny et mistä saisin kauniita muodikkaita vaatteita itselleni. ( ei siis mitää ylikalliita merkkivaatteita) Oon ylipainoinen ja aina tuntuu ettei mistään löydy sopivia ja istuvia vaatteita. Missä te
Muuut pullukat shoppailette :D?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:43"]Isokokoinen=läski.isoluinen=läski.kookas=läski.rehevä=läski.muodokas=läski.naisellinen=läski. Rakkaalla mätisäkillä on monta nimeä.
♥♡♥:-D
[/quote]
Käytöstavat ilmeisesti katoava luonnonvara.

Vierailija
42/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asos.com ja sieltä Curve-mallisto! :) Briteistä tulee eikä ole edes toimituskuluja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tuo synonyymi-sanakirja liittyi ap:n aiheeseen? Ei mitenkään:)

Vierailija
44/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no esim gina tricot ja vero moda on kauppoja joissa vaatteet on mitoitukseltaan tosi "teiniä". Mutta kyllöä 42-44 koossa löytyy vaatteita ihan normiketjuliikkeistä kuten H&M, Lindex, KappAhl, Seppälä. Ehkä sä vaan kokeilet vääriä kamoja tai uskottelet kokosi pienemmäksi mitä se todellisuudessa on.

Itse olen kokoa 46-48 ja ostan vaatteeni pääasiassa juuri ketjuliikkeistä ja esim Ellokselta jossa paljon valikoimaa myös kokoluokassa 40-50

Vierailija
45/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:31"]Tiedän ainakin yhden työkaverini, joka tuntui oikeasti suosivan hm:n mammavaatteita, vaikkei ollut raskaana. Itselläni oli sama t-paita kuin hänellä ja minä sentään olin raskaana. [/quote] Mrillä oli yläasteella monilla hoikillakin hm:n äitiyspaita, kun oli heistä hieno.

[/quote]

mullakin on yks hm mamma-paita kun oli niin ihanan värinen ja kaunis paita muuten, enkä ole raskaana, vain lievästi ylipainoinen

Vierailija
47/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllähän 160 kiloisenkin pitää pukeutua johonkin siihen asti kun vaikkapa laihtuu, mikä usein vie vuosikausia. Ei kai he voi alasti kävellä? Ja jos laihtuminen ei onnistu tai onnistuu 100 kiloiseksi, pitäähän silloinkin jostain pluskokoista kampetta päälle löytää.

Oma ongelmani on se että olen lyhyt ja olen isorintainen sekä leveälanteinen suhteessa hartioihin selkään ja vyötäröön. Ostan harvoin Suomesta mitään, yleensä tilaan Englannista. Siellä mitoitukset ovat tälle kropalle paremmat eli löydän jonkun verran normaalikokoisia vaatteita joissa on mielestäni hieman enemmän tilaa esim. rinnoille. Leikkaukset ovat usein kivempia, eli naisellisempia. Suomessa tuppaa vaatteet olemaan sitä suoraa putkea.

Jos asut Helsingissä, käy katselemassa esim. Sokoksen Marks et Spencer, heillä on useita alamerkkejä, joissa hieman eri mitoitukset kussakin ja eri tyylit, joten voisi löytyä sopivaa. Laatu on ilmeisesti kohtuullisen okei noihin hintoihin. En tiedä mitä kokoa etsit, ja onko Suomessa pluskokoja, mutta jos löydät jotain mieleistä, sittenhän voit tilata myös Englannista, koska siellä M&S:llä pluskokoja on.

Ja jos olet sekä rinnakas että ylipainoinen, voisi kokeilla brittiläisten verrkokauppojen pluskokoisia vaatteita. Suomeen toimittaa aika usea esim. Evans. Sitten on isot liikkeet, joissa on vaatetta moneen valmistajalta kuten Asos, House of Fraser, John Lewis, jne.

Pepperberry on vaatekauppa normaalihkokokoiselle isorintaiselle. Puolassa on useita verkkokauppaoja, jotka ovat vähän samantyylisiä.

Vierailija
48/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää Zizzi-kommentti oli saanu niin paljon alapeukkuja?

Vierailija
49/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurokankaalta saa metritavarana verhoja?

Vierailija
50/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä! Alan heti selailemaan nettisivuja :)
Ap

Vierailija
51/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussamallistot on H&M:llä, Kappahlilla,Lindexillä ja Seppälällä. Junarosea ja Zizziä myy myös verkkokaupat, esim. Boozt ja Ellos. Elloksella on myös omat plussakoon mallistonsa, esim. Taillissime. Asos.comilla on oma curve-mallisto, mutta vaatteiden palauttaminen on omakustanteista. Muiden hutiostoja Asokselta löytää usein huuto.netistä, kannattaa tsekata :)

Vierailija
52/52 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita vaatteita ei pitäisi valmistaa ylipainoisille. Siinäkin olisi yksi syy lisää laihduttaa. Ei vain yrittää laihduttaa, vaan _laihduttaa_. Minä laihdutin, kun tarpeeksi minulle asiasta sanottiin, ja olen siitä kiitollínen teille, jotka jaksoitte -ttuilla täällä palstalla asiasta. Nyt on kaupat pullollaan vaatteita, jotka mahtuvat ylleni. Olin lihavana mestari keksimään tekosyitä, etten voisi laihduttaa. Marmatin, ettei löydy kauniita isoja vaatteita. No eihän ne voikaan olla kauniita, kun ne ovat niin hervottoman kokoisia telttoja.

Jokainen ihminen on yhtä arvokas, vaikka olisikin ylipainoinen, mutta silti sanon, että Nyt ylipainoiset muijat alatte laihduttaa; se on terveysteko!