Mistä isokokoiselle kauniita vaatteita?
Näin tossa keskustelun jossa puhuttiin että mistä saa ylipainoisille merkkivaatteita. Ja oon jo kauan miettiny et mistä saisin kauniita muodikkaita vaatteita itselleni. ( ei siis mitää ylikalliita merkkivaatteita) Oon ylipainoinen ja aina tuntuu ettei mistään löydy sopivia ja istuvia vaatteita. Missä te
Muuut pullukat shoppailette :D?
Kommentit (52)
Päädyin teettämään vaatteeni. Tilaan kankaat Briteistä nettikaupasta josta löytyy laatutavaraa ja annan ompelijan tehdä muutaman hameen ja puseron sekä kaksi mekkoa. Samaan satsiin tilasin takkikankaankin ja tilaus maksoi kuljetuksineen 600€ plus verot. Sainpahan ainakin mieluista ja persoonallista päälleni.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:34"]Mikset voi laihduttaa?
[/quote]
:Ddd arvasin että jonkun piti tulla toi sanomaan. Ja vastaus on että kokoajan yritän :)
Ap
Hyvä että laihdutat koska lihavien on sama pitää jätesäkkiä koska ei mikään vaate saa näyttämään hyvältä.
Mä tykkään Gudrun Sjödenin vaatteista. Ei kyllä ihan halvimmasta päästä, mutta mitkäpä isojen vaatteet olis.
H&M, Lindex, Seppälä ja Kappahl. Kannattaa kierrellä noita aina välillä, joskus saattaa löytyä ihan kivoja. Junarosen vaatteet, löytyy mm.Stockalta, Zalandolta ja Booztilta. Muista nettikaupoista esim.NewLook
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:44"]
No pipsan lookki ei oo ihan mun makuun :( Ap
[/quote]En mä meinannu et samaten pukeutusit mut sielt mist pipsa tilaa ni kai sielt sulle löytyis jotain omaa
Mitä jos on parikymppinen ja 160 kg eikä katso tarpeelisksi laihduttaa. Mistä jotain päälle?
Mitä hittoa nyt taas? Kysytään vaatevinkkejä ni kehotetaan laihduttamaan? Eiköhän jokanen ylipainonen (ja täällä myös normaalipainoset) ole kuullut siitä jo. Jos vaikka keskittyisitte niihin vaatteisiin.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:32"]
Missä te Muuut pullukat shoppailette :D?
Ruokakaupassa? Jätesäkki käy iljettäville lihaville parhaiten. Tietysti olisi lihavankin soveliasta ajatella muitakin kuin itseään ja liikkua ainostaan pimeällä.
[/quote]
Määrittele pullukka. Joillekin se tarkoittaa kokoa 42, toisille kokoa 58.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:32"]
Missä te Muuut pullukat shoppailette :D?
Ruokakaupassa? Jätesäkki käy iljettäville lihaville parhaiten. Tietysti olisi lihavankin soveliasta ajatella muitakin kuin itseään ja liikkua ainostaan pimeällä.
[/quote]
[/quote]
Niin no se että toinen painaa enemmän kuin sinä ei tarkota, että toinen ois jotenki huonompi ihminen. Hoikkuus ei tee kenestäkään etuoikeutettua yli-ihmistä. Ehkä teillä haukkujilla on jotain omia traumoja asian suhteen, mut koittakaa nyt hyvät ihmiset kasvaa aikusiksi. Ja kyllä, itse olen normaalipainoinen eli kyse ei ole mistään "älkää haukkuko mua" -meiningistä vaan siitä, että en voi ymmärtää käytöstänne.
Mikset voi laihduttaa?