Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako kynsilakkaa omistat?

Vierailija
13.12.2014 |

Pientä kyselyä kehiin.... Eli montakos kynsilakkaa teiltä löytyy?

Itsellä määrä huitelee 450-500 välissä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 10-15 ja niitä tuntuu silti olevan liikaa... 

Vierailija
2/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

105 kun viimeksi laskin. Ostan vähintään 4 uutta lakkaa kuukaudessa, mut kokoelma ei paljoa pääse kasvamaan kun vanhat lakat kuivuu tai loppuu. Vielä puuttuu joitain kiinnostavia sävyjä. Veikkaan että alle 150 lakalla kumminkin tuun pärjäämään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi taitaa löytyä.

Vierailija
4/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 4 kpl taitaa olla.

Olen huomannut että kynsilakat on naisille niitä pahimpia heräteostoksia, pieniä, ei niin kalliita ja kivoja omistaa. Joten anti mennä, kansantalous kiittää. :)

Vierailija
5/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:25"]

105 kun viimeksi laskin. Ostan vähintään 4 uutta lakkaa kuukaudessa, mut kokoelma ei paljoa pääse kasvamaan kun vanhat lakat kuivuu tai loppuu. Vielä puuttuu joitain kiinnostavia sävyjä. Veikkaan että alle 150 lakalla kumminkin tuun pärjäämään 

[/quote]

Ostappa ensi kerralla kynsilakan ohentajaa, niin ei pääse kuivumaan. Pari tippaa jankkiintuneeseen lakkaan ja on kuin uusi :) Esim. Seche Restore. Miten säilytät omiasi? Mulla on meinaan monta vuotta vanhoja lakkoja, eikä oo miksikään mennyt. Pois auringonvalosta ja korkki kunnolla kiinni.

-ap

Vierailija
6/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-50 varmaan :)

Vierailija
7/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkiä löytyy eniten? Itsellä taitaa olla valtaosa O.P.I:a ja Color Clubia...lisäksi erimerkkisiä indieitä alkaa olla mukava kasa ;)

En kyllä uskalla edes laskea, paljonko noihin on vuosien aikana mennyt rahaa:D

Vierailija
8/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeeksi kun laskin niin oli 47

Vierailija
9/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on 400:sta kynsilakasta?

Vierailija
10/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

250-300
China glaze on oma suosikki. Opia ja essietä myös paljon.
osa vuosia vanhoja eikä mene miksikään

Vierailija
11/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:25"]

[/quote]

Ostappa ensi kerralla kynsilakan ohentajaa, niin ei pääse kuivumaan. Pari tippaa jankkiintuneeseen lakkaan ja on kuin uusi :) Esim. Seche Restore. Miten säilytät omiasi? Mulla on meinaan monta vuotta vanhoja lakkoja, eikä oo miksikään mennyt. Pois auringonvalosta ja korkki kunnolla kiinni.

-ap

[/quote]

Säilytän lakkoja hyvin. Semmoset missä on vähän jäljellä menee semmoseks liisteriksi että oon vaan heittänyt pois kun ei ole tullut siistiä lakkausta, vanhimmat lakat mulla n. 4v vanhoja

Vierailija
12/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15

Vierailija
13/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään.

Vierailija
14/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui mitä määriä joillain on. Mulla alkaa lähenteleen sataa ja alkaa jo kauhistuttaa, kun en kuitenkaan niitäkään ehdi käyttään... Merkkeinä lähinnä OPI, Essie ja Nails Inc. Nyt halajan niitä Alexa Chungin lakkoja.

Vierailija
15/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtäkään. Yksi kirkas olisi tarkoitus ostaa, kun muistaisi sen vielä kaupassa.

Vierailija
16/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä. Heitän lakat usein puolessavälissä pulloa pois koska olen niin kömpelö etten saa pohjista tarpeeksi väriä pensseliin. Hyvä syy ostaa uusia!  :D

Tykkään kokeilla, joten usein ostan halpisteinikauppojen hauskuuksia. Olen nelikymppinen (töissä) jakkupukuinen ihminen, kynsilakka on sellainen pieni juttu joka on persoonallinen ja jossa voi olla vitsikäs kun muu olemus on pakosta tärkätty.  :)

Epäonnistuneita värejä voi muuten sekoittaa keskenään joko kertaluontoisesti kaatamalla muovisen floorarasian kannen päälle, tai pysyvämmin suoraan pullosta pulloon. Samoin jos väri on hyvä mutta pensseli ei, kaada hyväpensseliseen pulloon. 

Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää. Enää tarttis oppia eyelinerin käyttäminen ilman katastrofeja  :)

Vierailija
17/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohentaminen hoituu mainiosti tipauttamalla tippa tai pari kynsilakanpoistoainetta pulloon. Turha maksaa erikseen kynsilakanohentajasta. Nuukana naisena mukava kuulla että muillakin on tämmöinen heikko kohta ihanille värisävyille:)

Vierailija
18/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 kpl. Käytän lähinnä mustaa ja punaisen erilaisia sävyjä.

Vierailija
19/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

125, viimeksi kun tein inventaarion ja heitin huonoja/en tule koskaan käyttämään pois.

Itse suosittelen Malavan kynsilakanohentajaa, löytyy ihan tavan Prisman valikoimista. :)

Vierailija
20/23 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan eri värsistä niin ehkä 15 kpl, ja noilla pärjään hyvin. Suurin osa on suht neutraaleja (työssäni haluan olla klassisen näköinen, siksi hillitymmät kynsilakat) muutama räväkämpi jotka sopivat kesällä ruskettuneeseen ihoon hyvn, ja muutama ns. spesiaalilakka joissa on jokin juju, ja jotka vain harvoin käytössä esim. pikkujouluissa.