Tilasin Alibabasta lentävän hybridimaton. Tarvitsenko jonkun lentoluvan ja miten kallista on pitää sitä esim Malmin kentällä?
Käyn parhaillaan myös taksikurssia, josko siitä saisi itselle ja perheelle elannon vai alepakon se nykyään onkin
Kommentit (22)
Dronen käyttö vaatii rekisteröitymisen
Tampereella Lentävänniemessä on maksuton parkkipaikka lentäville matoille.
Tiedoksesi, että Malmin kenttä on suljettu.
Jos kuljetat matkustajia niin tarvit liikennelentäjänlupakirjan. Taksilupa on maa-ajoneuvoille.
Onko kalliskin tuollainen matto ?
Olen myös harkinnut sellaista, kun mulla ei ole autoa.
Hoidoksi riittänee säännöllinen tamppaus/ imurointi...
Saako niitä muuten minikokoisena, sellaisena mukana kannettava versiona ?
Olis tosi kätevä, sujauttais vaan kainaloon kun lähtee esim. kauppaan.
Minulla on emännän kutoma vastaava matto. Aion kohta suorittaa koelennon parvekkeeltamme.
Heko-heko, heikkomielinen murjas typerän vitsin. Ketä naurattaa?
Vierailija kirjoitti:
Heko-heko, heikkomielinen murjas typerän vitsin. Ketä naurattaa?
Ei kaikkia naurata ne sinun kainalopierutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Saako niitä muuten minikokoisena, sellaisena mukana kannettava versiona ?
Olis tosi kätevä, sujauttais vaan kainaloon kun lähtee esim. kauppaan.
Eikö sen päälle pitäisi istua kun lähtee liikenteeseen?
Mäkistarttia jos mäenpäältä yrittää .
Intian gurut jättää maton maahan ja leijuu ilmassa ilman sitä tosin turbaani housuissa .
Ahmed kertoo miten laskeudutaan , jalka vai käsijarru.
Vierailija kirjoitti:
Onko kalliskin tuollainen matto ?
Olen myös harkinnut sellaista, kun mulla ei ole autoa.
Hoidoksi riittänee säännöllinen tamppaus/ imurointi...
EI saa tampata, aina pelkkä imurointi!! Kantsii valita sitten joku kirjava kuosi, tehot heikkenee kemiallisessakin pesussa joka kerta vähän. Tahrat ei riemunkirjavassa näy niin hyvin. Itse maksoin omastani 2500€, täyshintasena ois ollut 5500. Oon ollut tosi tyytyväinen, mullakaan ei ole autoa ja nyt pärjään ilman busseja :) Yli 25km matkoille valitsen kyllä junan tai bussin edelleen siis.
Matot on vapautettu luvista ja sitä voi säilyttää ihan vaikka kaapissa. Parvekkeelta voi lähteä lentämään eikä vaadi edes lupaa taloyhtiön hallitukselta. Pitää vain lähteä ja tulla parvekkeelleen niin ettei katsele vahingossakaan naapurille sisään tai voi saada syytteen salakatselusta. Ihan käteviä laitteita ja minulla on niitä jo kolme. Ainoa huono juttu on nämä Suomen säät kun vesisateella tuppaa matto kastumaan liikaa. E tehty vähän kuivempaan ilmastoon. Olen suunnitellut jos hommaisi lentävän porontaljan niin sopisi paremmin ilmastoomme mutta ovat vähän kalliimpia.
Eikö suklaakonvehti nimellä Aladdin ole Pandan suklaa. Seesam aukene lintujen herkkua halva. Kun hieroo taikalamppua tulee pullon henki kysymään mitä tahdot . Niitä tarvitaan missä ei ole sähköä.
Eikö sen päälle pitäisi istua kun lähtee liikenteeseen?[/quote]
Juu, tottakai.
Tarkoitin vaan sitä, että laittaa kainaloon siksi aikaa kun käy kaupassa tms.
Ei siellä marketissa viitsi liidellä...
Tosin näin lyhyehkönä sillä matolla vois sen verran liitää, että sais ylähyllyltä paremmin tavarat.
Helsingin kaupungin ja erityisesti Virhe iden suunnattoman tyhmyyden takia ei onnistu enää Malmilla.
Jos on pelkkä matto nini ei tarvi mitään lupaa eikä sitä tarvitse Malmilla säilyttää vaan kotona vaan.