Milloin olet viimeksi nauranut kumppanisi kanssa niin että kyyneleet valuu silmistä?
Kommentit (13)
Naurettiin ihan just äsken!! :D
Yhessä 23 vuotta, naimisissa 21 vuotta ja edelleenkin ihan yhtä hauskaa kuin aina. :)
Mekin juuri äsken naurettiin ja tilannekomiikkajuttu oli.
Mies tuli töistä ja oli iloinen, kun alkoi vapaat.
Sillekin voisi tietysti jo vedet silmissä nauraa🤣
Vierailija kirjoitti:
Mekin juuri äsken naurettiin ja tilannekomiikkajuttu oli.
Mies tuli töistä ja oli iloinen, kun alkoi vapaat.
Sillekin voisi tietysti jo vedet silmissä nauraa🤣
Jatkan, 17vuotta yhdessä.
En muista koska olisin viimeksi ollut parisuhteessa.
Mekin naurettiin just äsken, kun pelleiltiin sohvalla jotain tyhmää ”sirkusta”. Yhdessä 14v ja ikä lähemmäs 40.
Ap
En ole ollut parisuhteessa reiluun 15 vuoteen, mutta oli taas melkoista tajuta etten ole ikinä nauranut yhdenkään seurustelukumppanin kanssa tuolla tavoin. Ja siis olen oikeasti huumorintajuinen ihminen joka viimeksi eilen nauroi vedet silmissä ihan yksinäänkin..
Joo. Ei taas ihmetytä yhtään että omat parisuhteet on olleet pelkkää pskaa. Miten sitä onnistuikin nuorena päätymään yhteen moisien tyyppien kanssa? Ei sitten ollut ilmeisesti rimaa lainkaan..
En muista koskaan nauraneeni niin ollessani parisuhteessa. Sinkkuna sitäkin enemmän.
Tänään herättyämme. Mies näki netissä hauskan kuvan jolle nauroi katketakseen, näytti kuvan mulle ja minua alkoi naurattaa. Siinä sitten taidettiin lopulta nauraa jo sille, että kumpaakin nauratti se kuva niin paljon. Ollaan oltu yhdessä tänään tasan 11kk.
Ei meidän äijän kanssa voi nauraa, se on puupökkelö ja tyhmä!
Tänään aamulla. Ikää meillä reilu 30 ja yhdessä 13 vuotta.
14.2.22. tulee 12 vuotta erosta.Itketin ja naauretiin yhdessä se.
päästin tujukan pierun. mua nauratti ja vaimon silmiä kirveli niin että tuli kyyneleet lasketaanko se?
Viikko ennen eroa, kaksi vuotta.