Sari haluaisi koronapassin, mutta se tulisi hänelle kalliiksi – tällainen on väliinputoajien iso ryhmä
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastaisille rokotteesta kieltäytyjille kuuluu rokotteesta kieltäytyvän rangaistus ja kohtalo.
Onnellinen vai katkera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotevastaisille rokotteesta kieltäytyjille kuuluu rokotteesta kieltäytyvän rangaistus ja kohtalo.
Onnellinen vai katkera?
Kiitos kysymästä. Minulla on jo kolmas piikki ja passi joten olen jo turvassa koko taudilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen vai katkera?
Kiitos kysymästä. Minulla on jo kolmas piikki ja passi joten olen jo turvassa koko taudilta.
Juuri kalraiseltasi supertartuttajalta se korona juuri saadaan 👍
No jos syrjitään niin sitten kulut tänä-asiamiehelle valitus
Saa syyttää itseään, jos ei saa asioitaan hoidettua. Kulkutautimyönteinen idiootti.
Onhan se kyllä vähän hullunkurista ettei sitä rokotusta saa edes rahaa vastaan.
Mitä meni testeihin
Mä en mennyt ja on kaksi piikkiä
Vierailija kirjoitti:
Rangaistus, jos ei halua jotain vapaaehtoista?
Tökeröä ja aikamoista syrjintää, jos Sarin kaltaisilta henkilöiltä evätään kaikki harrastukset ja muut sen takia, että heille ei anneta koronapassia, koska ovat jo taudin sairastaneet.
Vierailija kirjoitti:
Saa syyttää itseään, jos ei saa asioitaan hoidettua. Kulkutautimyönteinen idiootti.
Ihme kommentti. Hänhän haluaisi hoitaa asiat kuntoon. On ottanut ensimmäisen rokotteen, sairastui silti, ottaisi nyt toisen rokotteen, ei saa.
Sari on tilanteessa jossa hänelle halvinta olisi sairastaa korona uudestaan.
Ei muuta kuin julkisten tilojen ovenkahvoja nuoleskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kommentti. Hänhän haluaisi hoitaa asiat kuntoon. On ottanut ensimmäisen rokotteen, sairastui silti, ottaisi nyt toisen rokotteen, ei saa.
Ei ole rokottautunut = kulkutautimyönteinen idiootti. Selittelyjen aika on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rokottautunut = kulkutautimyönteinen idiootti. Selittelyjen aika on ohi.
Etkö idi ootti osaa lukea, Sari tahtoisi TOISEN rokotteen.
T O I S E N.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saria rangaistaan siitä että sattui saamaan koronan 1. ja 2. rokotuksen välissä.
Sama yksi koronasekopää vastailee ja öyhöttää. Mene välillä nukkumaan. Anna aikuisten keskustella asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen vai katkera?
🤣 Valmistaudu ottamaan neljäs ja viideskin, sitten olet kuolematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saria rangaistaan siitä että sattui saamaan koronan 1. ja 2. rokotuksen välissä.
Sari näyttää sen verran nuorelta että sai todennäköisesti 1. rokotteen vasta koronansa jälkeen.
Ja nyt sitten ilmoitetaan että toista ei heru.
Kyllä tuo passi kaatuu vielä omaan mahdottomuuteensa, täälläkin sairastettu korona ensimmäisen piikin jälkeen.