Virallisessa kokouksessa mies katsoi puhuessani rintojani
Tämä on varmaan jo koluttu aihe, mutta omalta kohdaltani tiedäkseni ekaa kertaa todennettu. Olin palaverissa, jossa puhuttiin aika painavaa asiaa. Kokouksen jälkeen tein huomion, että tämä yksi avainhenkilö ei katsonut minua paljon silmiin. Huomasin itsekin asian. Silmät olivat vähän alempana, tisseissä. Vähän naurattaa, mutta v. tuttaa.
Kommentit (36)
Aloittajan manboobsien pitää olla melko isot, jos muutkin niitä jo tuijottaa. Ala kuntoilemaan ja käy salilla, hyvä mies!
Miten tuo haittasi, eikö se nyt ole kunnia-asia.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tiedoksi, että minulla on aika isot rinnat.
Ap
Ehkä se johtui siitä, että olit se avokaulainen juhlapuku päällä. Siis se, joka on käynyt vähän pieneksi nin, että näyttää siltä että tissi pulpahtaisi milloin tahansa näkyviin!
Vierailija kirjoitti:
Semmoista se on. Kaikki miehet eivät ota naisia vakavasti. Muuten ok, mutta kokouksessa hieman asiatonta.
Kyllä minunkin rintoja (ei erityisen suuret) välillä tuijotellaan, mutta en minäkään ole puhdas pulmunen. Kyllä minäkin tsekkailen miesten etu- ja takamuksia. Yritän kuitenkin olla tuijottamatta..
Kyllä minäkin miesten paikkoja tuijotan, mutta vain siten etteivät itse sitä huomaa. Kyllä se on keskustellessa todella ällöttävää. Muuten omalla työpaikallani oli eräs vanhempi nainen, joka aina tuijotti rintojani kun juttelin hänen kanssaan. Se oli todella outoa. Hän oli kuitenkin ihan naimisissa oleva perheellinen nainen. En oikein tiennyt mitä siitä ajattelisi.
Tämän takia naisten pitäisi olla kotona hoitamassa lapsia ja kotia, eikä työpaikoilla miehiä häiritsemässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset ei koskaan tuijota miehen nivusia?
Miksi ihmeessä sinne tuijottelisin? Eihän siitä mitään saa. Ihan vilpittömästi nyt täytyy kysyä. Kaikkea sitä.
Se on viesti! Kun tarpeeksi tuijottelet alkaa näkymään pullotusta ja seuraa muuta toimintaa.
Olisit sanonut kun huomasit asian jos nyt ihan selkeästi tuijotti eikä vaan ollut ajatuksissaan. Jos on sisäinen epävirallisempi kokous eikä asiakkaita paikalla, niin ainakin itse toteaisin varmaan jonnekin puheen väliin "Penankin kannattaisi katsoa tätä kalvolla näkyvää graafia ennemmin kun rintojani, koska rinnat ei kerro seuraavan kvartaalin tulostavoitteesta yhtään mitään" ja jatkanut sen jälkeen asiani esittelemistä. Jos johtoryhmä tmv. virallisempi, niin olisin vaan palaverin jälkeen käynyt kahden kesken toteamassa, että käytös oli asiatonta.
Mulla ei pahemmin ole tissejä, joten en ole vastaavassa tilanteessa ollut, kännykän selailusta palaverin aikana olen kyllä tuohon tyyliin kommentoinut eikä ole kyseisen henkilön kohdalla toistunut.
Mä en ole tissimiehiä. Tarkastelen naisten etupyllyä näkyisikö kamelivarvas, jos ei näy keskityn peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Voimaannuttavaa huomiota! Ap.
Varmaan mun äijä oli se. Hänellä on tällainen ikävä tapa tuijotella tissejä jutellessa,ohi kävellessä,ihan joka paikassa.Minusta se on ikävä juttu.
Pukeudu seuraavan kerran siten etteivät rinnat kiinnitä huomiota.
a) Peitä rinnat
b) löysempiä vaatteita
Rintoja on kaikenkokoisia ja nainen itse päättää miten ne tuo esille.
Ihmiset, myös naiset kiinnittävät huomiota sellaiseen joka herättää huomiota, olivat ne rinnat tai jotain muuta!
Kyse ei ole loppujen lopuksi rinnoista vaan tavasta kantaa itsensä, tavasta ilmaista itseään, siitä mihin arvonsa ja itsensä perustaa.
Kokeile heiluttaa lihanpalaa koiran kuonon edessä ja katso mitä tapahtuu.
ps. olen nainen, ja olin rintava minäkin
Kannattaisi varmaan pukeutua asiallisesti jos ei halua huomiota rintoihin.
Pitää pukeutua tilanteen mukaan. Kokouksissa sun muissa sellaisissa hillitty asu ilman avonaisia kaula-aukkoja. Tämä on peruskauraa. Nykyään herkästi vedotaan siihen, että on oma asia miten pukeutuu ja se ei voi olla syy häiritsevään käyttäytymiseen muilla, mutta ei se niin ole. Pitää olla omaakin tilannetajua ja ymmärrystä asioista. Häiritsevistä katseista kärsivät jotkut miehet myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinne tuijottelisin? Eihän siitä mitään saa. Ihan vilpittömästi nyt täytyy kysyä. Kaikkea sitä.
Eli olet tuijotellut. Miksi mies ei saisi tuijotella rintoja jos saa siitä nautintoa?
Näin korona-aikana olen todellakin kaivanut vanhoja hyviä aikoja jolloin pääsi näkemään konttorin tyttöjen rintavarustuksia kokouksissa ihan livenä.