Virallisessa kokouksessa mies katsoi puhuessani rintojani
Tämä on varmaan jo koluttu aihe, mutta omalta kohdaltani tiedäkseni ekaa kertaa todennettu. Olin palaverissa, jossa puhuttiin aika painavaa asiaa. Kokouksen jälkeen tein huomion, että tämä yksi avainhenkilö ei katsonut minua paljon silmiin. Huomasin itsekin asian. Silmät olivat vähän alempana, tisseissä. Vähän naurattaa, mutta v. tuttaa.
Kommentit (36)
Älä valehtele, ei kukaan katsele sinun mitättömiä pikkutissejä.
Jos ne oli parasta mitä sinulla oli sillä hetkellä tarjolla?
Tein itse kerran vahingossa. Ja vaikka olin puoliunessa, niin en tosiaankaan uneksinu kohteesta. Ne oli vain siinä edessä ja olin ajatuksissani.
Ja naiset ei koskaan tuijota miehen nivusia?
Kannattaisikohan AP:n keksiä seuraaviin puheenvuoroihinsa vähän jämäkämpää asiaa, joka kiinnittäisi paremmin osallistujien huomion itse asiaan. Silloin minä ainakaan en pitkään katselisi maitorauhasia, vaikka joutessani mielelläni niin saattaisin tehdäkin.
Mitä, nyt vasta ekaa kertaa todensit että joku mies katseli rintojasi vaikka olet ehtinyt jo työelämään asti.
AVlla tiedetään kertoa että miehet eivät muuta teekkään kuin tuijottavat naisten rintoja!
Mikä ihme mahtaa olla "virallinen kokous"?
Miehestä sinun rintasi olivat mukavampi juttu kuin palaverin aihe.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan toisten puhuessa.
Pomo tuli vähän takavasemmalle siihen viereen neuvomaan ja kun käänsin katseen päätteeltä häneen kysyäkseni jotain niin silmät tapitti mun vasenta tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt nivusia tuijottaa jos munat pullottaa siinä keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko? Ei ole tullut tuijoteltua. Eihän sieltä ees nää mitään?
Älä likoja itsestäsi luule,jospa paitasi/ pusero oli lika tahra.?Jos voisit ensikerralla palaveri laitaa säkin päällesi niin et aiheuta tietoisesti seksualista häirintää!Sitähän se on jos tissi vakosi työnnät eteen,peitämättä sitä? Etkä ole asialisesti pukeutunutko?
Minkäs sille voi, jos ei ole mitään mielenkiintoisempaa sanottavaa verrattuna rintojen tuijottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan toisten puhuessa.
jos näkyy yhtä paljon kuin naisilla topeissa niin varmasti kuola valuu.
Soititko edes ambulanssin, jos miehelle tullut jokin semmoinen kohtaus, että silmät pudonneet tisseihin?
Semmoista se on. Kaikki miehet eivät ota naisia vakavasti. Muuten ok, mutta kokouksessa hieman asiatonta.
Kyllä minunkin rintoja (ei erityisen suuret) välillä tuijotellaan, mutta en minäkään ole puhdas pulmunen. Kyllä minäkin tsekkailen miesten etu- ja takamuksia. Yritän kuitenkin olla tuijottamatta..
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinne tuijottelisin? Eihän siitä mitään saa. Ihan vilpittömästi nyt täytyy kysyä. Kaikkea sitä.
Niin ja tiedoksi, että minulla on aika isot rinnat.
Ap