Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde, mitä se teille on?

Vierailija
15.10.2021 |

Pitkään yhdessä olleet. Mitä se parisuhde teille on? Onko se yhteinen talous, lapset ja arjen pyöritys jakaen niin että toinen hoitaa jotain ja toinen jotain. Esim. Nainen lapset ja mies talon kunnostuksen? Meillä on tultu siihen että minusta meillä ei ole parisuhdetta. Yhteisiä menoja tai tekemisiä ei ole ollut yli 4 vuoteen. Mies tekee töitä ja laittaa taloa. Tai on niin väsynyt ettei jaksa mitään. Joskus vie lapsia harrastukseen jos minulla muuta. Minä hoidan lasten kuskaukset ja heidän kanssaan ajam vieton. Perheenä en edes muista koska olisimme jotain tehneet. Iltaisin televisiota ja molemmat makaavat omassa nurkassaan sohvalla. Ei mitään yhteistä tekemistä ja jos olisi on sen järjestäminen täysin minun vastuulla. Miehen mielestä olen kohtuuton. Meillä menee kuulemma ihan mukavasti. Hän ei ymmärrä kun kerron että kaipaisin jotain muutakin yhteistä kuin laskut ja sänky.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään se on ystävyyden kaltaista kumppanuutta enimmäkseen. Elämän kiireisimmät vuodet ovat takana tällä erää, ei vielä huolta omista vanhemmista (isompia ainakaan) eikä enää omista lapsista (onneksi ei tällä hetkellä), ei vielä lapsenlapsia. Saadaan olla just niin kuin itse tykätään. Mutta ehkä vähän voisi jotain uuden rakastumisen tunnetta kaivata tämän leppoisuuden lisäksi. Itsestä se on enimmäkseen kiinni. 

Vierailija
2/3 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on teini ja meille jää paljon aikaa kahdestaan. Me käydään kahdestaan syömässä, teatterissa, kävelylenkeillä. Halitaan ja suukotellaan useasti päivässä. Sohvalla katsotaan telkkaria kainalossa. Mukavaa parisuhde-elämää siis vietetään:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan samassa osoitteessa ja jaetaan laskut, siinäpä se, ikävä kyllä. Ei istuta iltaisin samalla sohvalla tai nukuta samassa sängyssä. Yhteistä aikaa on joskus pieni hetki, kun menen esimerkiksi kysymään kotiin tulleen miehen kuulumisia tai menen samaan aikaan iltapalalle, mutta jos minä en ota mitään kontaktia, mies ei edes moikkaa kotiin tullessaan.

Ymmärrän, ettei työssäkäyvä ihminen, joka tekee vapaa-ajalla kodin remonttia, välttämättä jaksa mitään muuta. Meillä mies aloitti remontin omin päin, eikä kuunnellut kun minä toivoin että tehdään vähän, suunnitellusti ja pienissä erissä ja yhdessä, ja tässä lopputulos. Keskeneräinen kämppä, uupunut mies ja parisuhdekin muisto vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä