voihan viddu! mies juotti mulle glogiä :D
Ja promillet pullon kyljessä oli 24!!! Melkein pullo menny ja nyt vasta tajusin :) tykkään glökin mausta, enkä edes huomannut, että alkomaholia on reilunlaisesti. Nyt olen humalassa ja niiiin hyvä olla :) voi luaja... :) tossa se vieressä nauraa kun vaimo on " pikku pienissä". Mites muiden perjantai ilta? Huonoa? Hyvää? Hauskaa?
Kommentit (32)
Joo'o... Alkomaholia.. :D voihan venäjä... :)
Arvakaa kuinka vaikea on kirjottaa tuo oikea numero yhdistelmä, jotta saa viestin läpi :D luojan kiitos kännykkä korjaa mun kirjotus virheet :D
Lauantai ilta ellet ole tissutellut vuorkautta.. ;D
Perjantai-ilta? Jaha. Itse olen jo lauantaissa.
GlöKissä alkomaholia 24 promillea. Promille on onneksi todella vähän, onneksi ei prosenttia.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:12"]
Arvakaa kuinka vaikea on kirjottaa tuo oikea numero yhdistelmä, jotta saa viestin läpi :D luojan kiitos kännykkä korjaa mun kirjotus virheet :D
[/quote]
ei muuten korjaa :D
No joo. Perjantai-ilta on mulla nyt kun työviikko vasta takana. Tai oikeestaan kymmenen päivän työputki takana, joten perjantai on mulla nyt :) ja se kyllä näkyy :D
Tässä on varoittava esimerkki lapsille alkoholin vaaroista, eli siitä miten naiset tätiytyessään unohtavat alkoholinautiskelun kokonaan ja sitten juhlatilanteen tullen (sukujuhlat, perhejoulu, tädin viiskymppiset) menevät lasillisesta alkomahoolia siihen känniseen kikattelumoodiin, jossa posket punaisena puristellaan juhlissa viattomien nuorten miesten takaosia, haukutaan puolet sukulaisista piheiksi murjottajoksi, jortsutaan tanssilattialla kuin viimeistä päivää ja nolataan sekä itsensä, miehensä että koko jälkikasvu!
Lapset, muistakaa juoda kun olette kasvaneet aikuisiksi!!
Siis eikäääääää xDDDDDDDDDDD hassua! xD täytyy olla aika vitun uuno, jos ei mukamas huomaa alkoholia juomassa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:23"]Tässä on varoittava esimerkki lapsille alkoholin vaaroista, eli siitä miten naiset tätiytyessään unohtavat alkoholinautiskelun kokonaan ja sitten juhlatilanteen tullen (sukujuhlat, perhejoulu, tädin viiskymppiset) menevät lasillisesta alkomahoolia siihen känniseen kikattelumoodiin, jossa posket punaisena puristellaan juhlissa viattomien nuorten miesten takaosia, haukutaan puolet sukulaisista piheiksi murjottajoksi, jortsutaan tanssilattialla kuin viimeistä päivää ja nolataan sekä itsensä, miehensä että koko jälkikasvu!
Lapset, muistakaa juoda kun olette kasvaneet aikuisiksi!!
[/quote]
Kuka sano että mulla olis lapsia????? Ja jos olisi niin eikö ne o klo is jo nukkumassa?? Eikä mieheni ole juonut tippaakaan!! Noh, taas joku himo uskovainen raivoraitis jeesustelia löysi itsensä tähänkin keskusteluun
... Ap (jolla edelleenkin vaikeuksia noiden numeroiden kanssa :D)
Taitaa alkomaholi ainakin saada ap:ssa aggressiot pintaan :D
Ei muuten kannata kirjautua faceen. Ihan noin niiku pikkupikku vinkkinä;)
Hauskaa iltaa, tip tap!
No niin, uskovaiset haukuttu tässäkin ketjussa.
Kuka muka väitti, että sulla olis lapsia? Ei kukaan. Mene ap nukkumaan.
Juotti sulle glögiä! Soita nyt poliisit ei kellekkään saa mitään juottaa
Joo, face on kiellettyä.aluetta tänään :D mut hei mulla on hyvä fiilis ja haluisin kuulla muilta millanen meininki ja silleen? Ja kyllä ONNEKS TÄÄ MUN PUHELIN KORJAA suurimman osan mun VIRHEISTÄ :D ja oikein hyvää viikonloppua kaikille av:silke. Ihan oikeesti ilman ALKOHOLIA tai alkoholilla. :D AP (jolla edelleen on ongelmia numeroiden kanssa, niin ja tässä välissä mun mies haluaa lähettää kaikille "hei" :D )
Alkomaholia???