Nainen, mitä teet kun olet nuoltavana?
Otsikossa kysymys. Lisäkysymys voisi olla: mitä haluaisit tehdä kun olet nuoltavana? Haluaisitko kokeilla uutta asentoa tai paikkaa, muttet viitsi ehdottaa?
Kommentit (42)
Laskuja, mitä söisi tänään ja koska tämä loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan, että se loppuu jotta päästäisiin siihen itse seksiin, eli yhdyntään.
Miksi ihmeessä? Onko se naiminen vain seksiä, muuko ei? Hölynpölöä-
No kyllä minulle vain naiminen on seksiä. En nauti muusta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kai tiedä, mutta levitetty pimppi tuntuu paremmalta kun mies nuolee! Wink wink.
Pitääkö tämä paikkansa? Kertokaa lisää.
Nautin.
Joskus otan miehen tukasta kiinni.
Usein hyväilen häntä samalla palleista ja pyllystä. Siis silloin kun on lähes 69 asennossa.
En mieti mitään. Suuseksi vaihtelee, joskus se viedään loppuun asti joskus vain lämmittelyä.
Ei pidä liikaa miettiä mitä tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät kai tiedä, mutta levitetty pimppi tuntuu paremmalta kun mies nuolee! Wink wink.
Mun kirjoitus, ja pitää paikkansa ehdottomasti!!!
Kokeilkaa vaikka! Nautinto kasvaa moninkertaiseksi, kun klitoriksenkohta auki, ja hiukan venytetty.
Nautin, yritän sammuttaa mun aivot. Jos ei onnistu niin fantasioin kaikkee. Hiuksista tartun kiinni. Kiemurtelee ja sellasta. Se on parasta kyllä :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan, että se loppuu jotta päästäisiin siihen itse seksiin, eli yhdyntään.
Miksi ihmeessä? Onko se naiminen vain seksiä, muuko ei? Hölynpölöä-
No kyllä minulle vain naiminen on seksiä. En nauti muusta.
No vissiin ei miehetkään nautiku naista nuollaan...sama asia.nainen nauttii 100%, ja miehelle on vain jotain. Useimmat naietkaan ei sillai nauti, kuin vain siitä että mies nauttii.
N49 kirjoitti:
Nautin :) Voihkin :) Silitän miehen hiuksia :)
olispa tuollainen vaimo kumppanina...kerrotko painosi?
Kyllä minä nautin vaimoni nuolemisesta, nuorempana joskus tulin itsekin lakanoille samalla kun sopivasti vähän hiersi. Kaikki nautinto on minulle seksissä jotenkin yhteistä...
Riippuu, osaako mies asiansa vai ei. On tullut valitettavasti vastaan myös sellaisia, jotka kevyesti kielenkärjellä jotain virittelee minuutin klittaan, ja se siinä. Ei siinä ehdi vielä päästä mukaan, syttyä ja haluta.
Sitten on tullut vastaan sellaisia miehiä, jotka todellakin haluavat nuolla naista, leikitellä, imeä, viedä nautinnon hulluuden partaalle.. Silloin en meinaa pysyä paikoillani (miehen on pidettävä mun jaloista tai vyötäröltä tosissaan kiinni), huohotan ja voihkin, puristan miehen käsivarsia ja tiedän joskus vahingossa kiihkoissani myös tukistaneeni..
Suuseksissä, ja suuseksissä on eroja. Ja ei, kaikki miehet eivät ota neuvoja vastaan..
m45 kirjoitti:
N49 kirjoitti:
152kg
Vierailija kirjoitti:
Riippuu, osaako mies asiansa vai ei. On tullut valitettavasti vastaan myös sellaisia, jotka kevyesti kielenkärjellä jotain virittelee minuutin klittaan, ja se siinä. Ei siinä ehdi vielä päästä mukaan, syttyä ja haluta.
Sitten on tullut vastaan sellaisia miehiä, jotka todellakin haluavat nuolla naista, leikitellä, imeä, viedä nautinnon hulluuden partaalle.. Silloin en meinaa pysyä paikoillani (miehen on pidettävä mun jaloista tai vyötäröltä tosissaan kiinni), huohotan ja voihkin, puristan miehen käsivarsia ja tiedän joskus vahingossa kiihkoissani myös tukistaneeni..
Suuseksissä, ja suuseksissä on eroja. Ja ei, kaikki miehet eivät ota neuvoja vastaan..
No tämä! Osa on kyl niin taitavia.. osasta huokuu et pakollinen paha.
m45 kirjoitti:
N49 kirjoitti:
84 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo joo! Levitä nuollessasi lettua reunoilta vaikka peukaloillasi. Nuole koko alueelta. Tekee eetvarttia. Samaa ehkä kuin syväkurkutus miehillä. Ihan mieltsin gutaa.
Puren alahuultani, joskus on sormi suussa. Tyttöystäväni taas tykkää lirutella pikkuisen pissaa kun nuolen häntä. Ei haittaa minua.
Otan suihin mieheltäni kun maksullinen seuralaiseni nuolee minua. Mieheni laukeaa suuhuni yleensä samaan aikaan tai heti sen jälkeen kun olen itse saanut.
Liikutan lantiotani ja vääntelen nännejäni. Nautin. Olen siis nuoltavana aina vain kasvoilla istumalla.
Katson Simpsoneita tai South Parkia.