Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut

HennaRiikka
15.10.2021 |

Kommentteihin voi kirjoittaa, kuinka monta oikeasti hyvää seksisuhdetta.

Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin yli 50. Kunnollisia seurustelusuhteita noista oli 5, erilaisia tapailusuhteita alle 10, loput satunnaisia. Hyviä näistä ehkä yhteensä 40 kappaletta, eli useimmiten seksi on hyvää. M62.

Vierailija
22/38 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvalla ihmkaemlän on tuhansia tai edes satoja panoja.

Puupäät laskee hommaa jollan kaavalla että 20 v oon pannu ja kesikkmäärin kerran joka viikonloppu ollut uusi nainen. Eli noin 50x20= 1000 kpl. Todellisuudessa uusia panoja on ollut keskimäärin kerskinäärin joka toinen kk 15 v ajan eli alle 100 naista.227

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi erinomaisen hyvä. Jäin siihen kiinni ja ajattelin olla niin kauan kun olisi hyvä ja halukas pillu. Pillun halukkuus tuntui kalussani  niin taivaalliselta, etten osannut kuvitella saati toivoa mitään parempaa nautintoa. Pillu on keskustellut kanssani aina samaa kieltä. Tässä on nyt vierähtänyt jo  koko ikä.. kun ei kantajassakaan ole ollut valittamista.  Oli varmaan tähtiin kirjoitettu. 

Vierailija
24/38 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja sekin huono

Vierailija
25/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyteni menetin 2010 silloiselle poikaystävälle ja sieltä 2021 nyt : olen 16.. kanssa.. ( Aina taukoja kun jonkun kanssa pitkään juttua mut sit sinkku vaiheissa saattaanut nähdä putkeen kuukausittain säätöö vaan,, jotakin miestä jos olen ollut yksin.. )

Nainen 29

Vierailija
26/38 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta miehiä jos kuulen tapailu kumppanilla on ollut esim 30-40 naista koska se on minusta liikaa, ja saa mieshuor* kuvan. Olen jättänyt tapailun siihen erään potentiaalisen kumppani ehdokkaan kanssa joka oli ollut ennen pelimies koska asia häiritsi minua ja en halunnut olla viimeinen ripe päätteeksi ja kun ollaan aikansa surffailtu ja sitten tyydytään johonkin kun käytä kaikki läpi. Koen asian loukkaavana

T. Fitness muija joka myös vanhan aikainen ja ei arvosta miehiä kellä luku suuri- se on mies materiaali markkinnoilla suuri miinus tekijä aviomies materiaali etsiessä

Vierailija
27/38 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut viime vuosina kymmenisen kpl, kaikki varattuja naisia. Harrastan vain varattuja, ne on parhaita. Osaavat nauttia kun saavat kunnolla vierasta.

Vierailija
28/38 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulliver seikkailee kirjoitti:

Itselläni ollut viime vuosina kymmenisen kpl, kaikki varattuja naisia. Harrastan vain varattuja, ne on parhaita. Osaavat nauttia kun saavat kunnolla vierasta.

Pakkokin kun kotona saadun seksin määrä ja laatu ei kiinnosta.

T, rouvuus

Vierailija
29/38 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kumppania joista toinen vaimoni. Mieli tekisi kokeilla 2 nuoren kauniin naisen kimppa. En vain halua kukkaroa avata ja taitaa olla mahdottomuus muuten löytää. M57

Onko muut toteuttaneet tuollaisen kimpan? Oliko sen arvoista?

Vierailija
30/38 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ollut 4 - 6 vähän riippuen miten sen hyvyyden arvioi. Kuitenkin vain n 20 % kokonaismäärästä.

Vierailija
31/38 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kumppania joista toinen vaimoni. Mieli tekisi kokeilla 2 nuoren kauniin naisen kimppa. En vain halua kukkaroa avata ja taitaa olla mahdottomuus muuten löytää. M57

Ihan ok. Mutta sanosin että parempi erikseen, ei se toise nuolemine ja ko panee nii erikoista oo, poikkia juuri 69.

Vierailija
32/38 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Ja kaikki suomenruotsalaisia.

Vierailija
33/38 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 parisuhdetta on ollut ja n.50 yhden yön hoitoa ja niissä muutamia lomaromansseja. Sitten jos maksulliset naiset otetaan mukaan, niin eiköhän niitä mahdu elämän varrelle jotain 200 luokkaa

Eli olisko mun saldo sitten yhteensö noin 250.

M47

Vierailija
34/38 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kerran. Kerran kävi niin, että ystävä järjesti kaverinsa kanssa meille kimpan illanistujaisten päätreeksi. Ihan jees oli mut ei niin siistiä kuin oletin ja huomion jakaminen kahdelle vaatii tuntumaa ja treeniä. No myöhemmin on ulkomailla järjestynyt vastaava setti ilmaiseksi ja pari kertaa maksusta. Nuo maksulliset toimi mun kohdalla parhaiten kun tytöt osasi viedä. Yhden kanssa on silti parasta on mun kokemus.

35/38 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenkunta, joten vastasin että 10-15. Näistä hyviä panoja/suhteita 3.

No varmasti yli 100 elämässä itselläni näin 50 v miehenä. Oikeasti hyviä spessu panoja tai vakipanoja tai jotain extremee niistä 6-7 muistuu niin selkeästi mieleen, että alkaa seisomaan. Yksi ikimuistoisimmista sessioista oli kun nussin 3 kimpassa ex-tyttöystävääni ja nyt tuossa vieressä makoilevaa vaimoani. Pe ja la ja su. Molemmille tytöille kun maistuu myös työ pillun nuoleminen. Siitä nautin. Myös jälkikäteen. 

Vaimo on kuulemma pannut ehkä 40 kanssa. 7-8 naista. Loput äijiä. 

36/38 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40811 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmenkunta, joten vastasin että 10-15. Näistä hyviä panoja/suhteita 3.

No varmasti yli 100 elämässä itselläni näin 50 v miehenä. Oikeasti hyviä spessu panoja tai vakipanoja tai jotain extremee niistä 6-7 muistuu niin selkeästi mieleen, että alkaa seisomaan. Yksi ikimuistoisimmista sessioista oli kun nussin 3 kimpassa ex-tyttöystävääni ja nyt tuossa vieressä makoilevaa vaimoani. Pe ja la ja su. Molemmille tytöille kun maistuu myös työ pillun nuoleminen. Siitä nautin. Myös jälkikäteen. 

Vaimo on kuulemma pannut ehkä 40 kanssa. 7-8 naista. Loput äijiä. 

Itse asiassa mun vaimo oli antanut persettä jo about 50 miehelle kun tavattiin 10 v sitten. Sitä laskettiin silloin yhdessä. Nyt alkoi muistua. Avioliiton aikana 10 v vaimoni on nussinut 13 vieraan miehen kanssa ja 5 naisen. Että on vaimo sitä persettä ja pilluu  jakanut noin 70 eri tyypille.

Vierailija
37/38 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin harvalla ihmkaemlän on tuhansia tai edes satoja panoja.

Puupäät laskee hommaa jollan kaavalla että 20 v oon pannu ja kesikkmäärin kerran joka viikonloppu ollut uusi nainen. Eli noin 50x20= 1000 kpl. Todellisuudessa uusia panoja on ollut keskimäärin kerskinäärin joka toinen kk 15 v ajan eli alle 100 naista.227

Terv. Peräkammarin runkkari kateuden rintaäänellä.

Vierailija
38/38 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme. Ja kaikki suomenruotsalaisia.

Arvaan että joku niistä on opettaja. He ovat kuumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan