Oletko normaalipainoinen?
Toisesta ketjusta idea ja linkki bmi-laskuriin.
https://www.foreverclub.fi/mita-painoindeksi-paljastaa/
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen normaalipainoinen. Aika hoikka tosin. 20,5bmi.
N30
Miten niin hoikka? Ihan tavallinen tuo on. Tuo bmi ei edes ole normaalin bmi:n alarajalla (18,5).
Pelkän bmi:n perusteella ei voi sanoa etteikö voisi olla hoikka. Ihan hyvin voi olla jos rasvaprosentti on matala. Hoikkuus ei myöskään ole mikään absoluuttinen asia. Siitä voi ja saakin olla poikkeavia näkemyksiä.
eri
Sinä siinä keskellä yötä!
Jäit kiinni!
Juuri valehtelit painosi paljon pienemmäksi!
Mies, 50v, 173cm, 89kg.
Normaali paino, ei tuuli vie mennessään.
BMI 23,5. Mutta rasva kertyy vyötäröön niin pitäisi silti laihduttaa. Mun vyötärö on n. 79-80cm.
En usko mihinkään taulukoihin. Olen itseeni ihan tyytyväinen, sanokoot muut mitä sanoo painostani.
Itsepä kiloni kannan.
Laskurin mukaan painoindeksi tällä hetkellä 22,9.
Olen käynyt muutaman vuoden salilla ja lihas näyttää tarttuvan minuun mukavalla tahdilla. Vatsalihakset pilkahtelee tälläkin hetkellä, mutta erottuvat vielä selvemmin, jos olen hivenen hoikemmassa kunnossa (noin -3 kg). Olen alkanut treenaamaan tavoitteellisemmin ja raskaammin, joten olen syönytkin noin puoli vuotta vähän tukevammin, mistä johtuu myös tuo muutaman kilon painonlisäys. Ikää 40v ja nainen.
ylipainoa joo, ei siihen mitään laskureita tarvii, sen näkee ihan peilistä
Olen normaalipainoinen, BMI 23,7
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti tässä gallupissa? Suurin osa ihmisistä on ylipainoisia, ei ole syytä olettaa että palstailijoiden suhteen olisi toisin.
Minäkin ihmettelen tulosta, mutta oisko niin, ettei ylipainoiset kaikki halua äänestää.
Niinhän se varmaan on. Oon selaillut ketjua, jossa kysyttiin pituutta ja painoa. Valtaosa vastanneista oli hoikan/laihan mitoissa.
172cm/69kg.
Normaalipainoinen, mutta likunnan puute ja välipalat ovat aiheuttaneet sen että vatsaa ja jenkkakahvaa on selkeästi.
M/41
Ylipainon puolelle vetää. Hyväksyn, että muutama liikakilot löytyy kyllä, mutta eihän tämä ota huomioon esim. rintojen kokoa. Jos olisi rinnat pois, niin olisin varmaan normaalipainon rajoissa.