Oletko normaalipainoinen?
Toisesta ketjusta idea ja linkki bmi-laskuriin.
https://www.foreverclub.fi/mita-painoindeksi-paljastaa/
Kommentit (56)
Olin saman ketjun innoittamana tulossa tekemään kyselyä. Ehdit ensin.
49.6 ohhoh. Sairaalloinen ylipaino. 180cm pitkä ja 160kg. T. Mies
Olen laihtunut monta kiloa ja bmi on pudonnut vaikeasta ylipainosta merkittävään ylipainoon.
Seuraava tavoite siis tuo lievä ylipaino ja sen jälkeen normaali.
Hyvä laskuri.
Mutulla sanoisin, että alipaino on varmaan harvinaisempaa kuin ylipaino.
Olen normaalipainoinen, 157/78.
Siihen ei mitään bmitaulukoita tarvitse.
24.6. On päässyt nousemaan lähiaikoina kaljan kittaamisen takia, pitäisi pudottaa viitisen kiloa.
Mikä pointti tässä gallupissa? Suurin osa ihmisistä on ylipainoisia, ei ole syytä olettaa että palstailijoiden suhteen olisi toisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pointti tässä gallupissa? Suurin osa ihmisistä on ylipainoisia, ei ole syytä olettaa että palstailijoiden suhteen olisi toisin.
Minäkin ihmettelen tulosta, mutta oisko niin, ettei ylipainoiset kaikki halua äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Jep, sitten tuohon vastaa joku 150 ihmistä ja ap on sen perusteella että "ahaa, siis TÄLLAISTA porukkaa palstalla käy!" :D
20,8 tuon laskurin mukaan, mutta olen aika lyhyt ja uudemman laskurin tulos on 21,5, mikä kuulostaa minusta todenmukaisemmalta.
Paino saattaa olla ainoa asia mikä minussa voidaan luokitella normaaliksi.
M
Tiedän ilman taulukoitakin, että olen sairaalloisen ylipainoinen.
Lievä ylipaino :( Muutama vuos sit vielä alipaino, kiitos masennuslääkkeet!
18,7 nainen, joka on erittäin normaali, eikä alipainoinen. Nuo taulukot ovat rukattuja. Hyvin on lihaa luiden päällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen, 157/78.
Siihen ei mitään bmitaulukoita tarvitse.
Tottakai olet jos olet oikeasti 180cm ja silloinkin se on aika kinttaalla oletko.
Mitä tarkoittaa normaalipainon rajoissa? Miksi ei vain normaalipainoinen?
olen normaalipainoinen. Aika hoikka tosin. 20,5bmi.
N30
18.4 lievä alipaino