Mitä kissanne ovat toivoneet joululahjaksi?
Kommentit (133)
Aktiivisuusranneke on listalla ykkösenä. On huolissaan lihomisestaan ja päättänyt lopettaa sohvalla löhöämisen. Ranneke ei varmaan pysy tassussa niin laitetaan kaulapannaksi.
Meillä toivottiin kyyhkysiä. Kuulemma käteviä sellaiset kirjekyyhkyset, jos sähkö- ja puhelinverkko katkaistaan ja muu viestintä estetään. Epäilen kuitenkin, että kissoilla saattaisi olla muita, lyhyen tähtäimen suunnitelmia lahjakyyhkysten varalle.
Koiran ruokakuppiin paljon herkkuja, että voi käydä sitten sieltä hyvillä mielin syömässä.
Kissani toivoo vain, ettei moderaatio poistaisi kissa-aiheisia ketjuja jouluna ja alkavana vuotena. Miu.
Meillä kissa sanoo olevansa niin iso, että haluaisi itse tehdä ruoka- ja muut tilauksensa netistä. Olisihan siinä tietysti puolensa, mutta päätimme, että sitten kun saa oman Visa-kortin, voidaan keskustella nettiostoksistakin. Joululahjatoiveet sinänsä olivat ihan kohtuullisia: leluja ja herkkuja.
Viime vuonna toivoi ihkaomaa tietokonetta, kun tahtoo kuulemma katsella rauhassa hauskoja kissakuvia. No, alkoihan se jo sen ikäinen olemaan että kiinnostus hauskoja kissakuvia kohtaan on ihan ymmärrettävää niin ostin hänelle oman tietokoneen.
Nyt hänelle on pitkin vuotta tullut postissa pieniä paketteja Kiinasta, ei suostu kuitenkaan paljastamaan mistä kyse. Kuulemma myös se, että paketit on osoitettu mr. Johtaja Tassulle on vain jokin vitsi...
Tänä vuonna on toivonut nopeampaa nettiyhteyttä kun ei kuulemma tämä taloyhtiöön kuuluva 10M-nopeus ole tarpeeksi nopea kissakuvien selailuun.
Ajattelin ettei se paha olisi laittaa 10€ kuussa kymmenen kertaa nopeampaan nettiyhteyteen, mutta sitten hän vielä yksi ilta viime viikolla esitti kainon toiveen, että tilaisin minun nimissäni ruutia sillä eivät kuulemma suostu sitä kissalle myymään.
Kysäisin että: "Ja mihin sinä Tassu ruutia luulet tarvitsevasi?"
Kertoi että hän on valmistellut minulle uudenvuoden yllätystä kun tietää kuinka paljon siitä päivästä raketteineen pidän.
No lupasin tietty ne ruudit tilata, mutta pakko myöntää että nyt epäilykseni on hieman heränneet.
Oisin melkein voinut vannoa kuulleeni hänen toissailtana iltapesulla jupisseen itsekseen jotain "tyhmistä ihmisistä" sekä "maailmanvalloituksesta".
Rehellisesti minua on alkanut hieman peloittaa ja olen miettinyt josko soitt
Meidän koira toivoo vessapaperi rullia ja mun kaikki hanskat
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:17"]
Kissani toivoo vain, ettei moderaatio poistaisi kissa-aiheisia ketjuja jouluna ja alkavana vuotena. Miu.
[/quote]
Harmittaa vieläkin, kun se Kissani mielipiteet huolestutavat -ketju poistettiin. Uskomatonta.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:13"]
Houkuttelevia itämaisia mattoja, joihin on pehmoista oksentaa.
[/quote]
Meilläkin toivotaan lisää näitä. Pehmeästä matosta saa mukavan otteen kyökkiä ja värityskin sellainen, että siihen kissan oksennus mukavasti maastoutuu. Orja huomaa sen sitten viimeistään siitä, että astuu päälle.