Mitä kissanne ovat toivoneet joululahjaksi?
Kommentit (133)
Iso kiipeilypuu ja nameja. Uusia palloja ja rapisevia hiiriä löytyy myös paketeista :-)
Poikaystävää. Sillä meni naapurin kollin kanssa bänx viime syksynä.
Kaverin kissa toivoi ettei emäntä taas ryyppäis koko joulua ja haukkuis miehiä netissä
Ruokaa, ruokaa, ruokaa. Milloin on missäkin liikaa kaloreita, yäk hyi hyytelöä, tuo on väärän väristä, väärän makuista, vääränlaista, tuo kelpaa mutta vain tämän kerran. Olen ollut aika ymmälläni ja pohdiskellut, mitä nyt sitten ostaisi. Kissa tahtoisi kaikista jokaista vaihtoehtoa, mutten minä sellaiseen ala.
Painoa kyllä kissalle hieman tullut, josko se sen takia murjottaisi ruoastaan, ettei varjo levenisi enää. Makaa ja miettii, pitäisikö pudoittaa painoa. Valittaa nälkäänsä vaikka kipossa on ruokia. "etsä tajua kui paljo toski on kaloreita, lightia mulle heti nyt!"
Suuttuukohan, jos ostan herkkunameja?
Eilen murahti painostuksen alla, et osta sit sitä kissanminttua. Undulaatin ynnä pari hamsteria olisi halunnut kans hoidettavaksi, mut torppasin tuon heti kättelyssä.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:51"]Ovatko toivoneet kohtuullisia lahjoja?
[/quote]
Leluja ja herkkuja! Kummatkin saa kaksi lelua ja viisi namia jotka on käärepaperissa. Eläinkaupassa myytiin! Oon jo laittanut pakettiin, kovasti odottavat joulua!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:59"]Herkkuja, aina vaan herkkuja. Saavat kyllä niitä, mutta ei rajattomasti eikä todellakaan kaikkia niitä mitä ovat toivoneet. Heidän lista olisi loputon, ja pitäisi saada syödä niin paljon kuin tahtoo!
Haluaisivat myös uuden kiipeilypuun, ei käy. Meillä on jo kolme isoa ja kaksi pientä!
Lisäksi olen nyt vaikean tilanteen edessä: vanhempi tahtoo kissanminttua uudeksivuodeksi, mutta ostaisinko moisia päihdyttäviä tuotteita? Kissa on vasta kolme!
[/quote]
Joo kannatta olla varovainen kissanminttujen kanssa. Voi aiheuttaa riippuvuutta, varsinkin nuorille! Suosittelen kalkkunan paloja.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 23:37"]leluja, kuten hiiriä ja palloja. en tajua, minne entiset ovat hävinneet. olen kysynyt kissoiltakin, mutta he vain vaikenevat salaperäisesti.
[/quote]
Meillä sama juttu. Oon tullut siihen tulokseen että tahalleen piilottavat että saisivat uusia! Ovelia veijareita.
Vihaan kissoja. Itsekästä pitää kissoja ja ostaa niille lahjoja. oikeesti te kissailliset ootte meille veki-naisille kateellisia. T. Vapaaehtoisesti kissaton
Oli yllättynyt kissanmintulla hajustetusta hiirestä, josa sitten kiikutti ympäriinsä. Myös joulukuusi sai hyväksynnän, varasti sieltä piparin ja pudotteli palloja. Ja sitten nukkumaan kuusen alle.
Koko joulun arvioi oikein kivaksi, sais olla enemmänkin tämmöisiä juhlia. Lahjapaketteja ja niiden naruja varsinkin.
Miten kävi? Toiko pukki kissojen toivomie lahjoja?
Koirattoman loppuelämän. Ei tule.
(Koira toivoi lisää kissoja, ei kyllä tule niitäkään.)
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 15:22"]
Luis Vuittoonia tietenkin. Sitähän nuo misut haluaa.
[/quote]
Niihin onkin hyvä teroitella kynsiä.
Meidän kissamme ei ilahtunut Vuittonista. Mököttänyt jo monta tuntia.
[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 01:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 21:46"]
Me saadaan kissan joululahja joulupuukeräyksestä. Toivottavasti tulee hyvä lahja.
[/quote]
Minkä ikäinen kissanne on?
[/quote]
Onko kissasta tehty kissansuojeluilmoitus?
No yksi meidän pehmokissoista toivoi huopikkaat, toinen baskerin, kolmas kesämekon ja lahjakortin Flamingoon ja neljäs tupsupipon. Kaikki saivat toivomansa lahjat.
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 23:13"]Miten kävi? Toiko pukki kissojen toivomie lahjoja?
[/quote]
Kissa käyttäytyi aamulla tosi nätisti lahjoja odotellessa, mutta taisi iltaa kohti hoksata että sen käytöksen olisi pitänyt jatkua vähintään vuoden, eikä pukki ollut siis tulossa. Sanoi että ensivuonna lupaa olla entistä tuhmempi ja pukki saa maksaa. Annoin silti tonnikalakakkua.
Toivoi Trivial Pursuit-peliä ja uutta pehmokoppaa, sai toivomansa lahjat :) ihan tyytyväiseltä vaikutti.
Kissa toivoi lahjaksi ninjapukua ja pimeänäkölaseja. Ei kuulemma kunnon ninjailu onnistu muuten.