Mitä kissanne ovat toivoneet joululahjaksi?
Kommentit (133)
Mulla dominoiva kissa haluaisi rahaston eduskuntavaaliehdokkuuttaan varten. Hankalia nämä erityislahjakkaat, toiselle riittäisi pullo hapansilakkakossua...
Meillä ei anneta kissojen käyttää vapaasti nettiä, koska sieltä helposti keksiintyisi kaikkea pyydettävää. Ei myöskään oteta kissoja mukaan eläinkauppaan, jossa niitä houkutuksia riittää. Jostain ne ovat nyt kuitenkin saaneet päähänsä pingiksen pelaamisen, joten pingispallot ovat toivelistalla. Mailoista ei ole ollut puhetta. Hmm...
Nauhojen kanssa varovaisuus on ihan tosi tärkeää. Telkkarissa oli joskus kissa, jonka vatsasta saatiin ulos kasetillinen c-kasetin nauhaa :/ Pelastui siis kumminkin, mutta voi kai kiertyä pahastikin suoleen.
Turvallista joulua kissoille ja alamaisilleen! :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:08"]NATO-jäsenyyttä on toivonut.
[/quote] voi olla vähän vaikea toteuttaa täksi jouluksi...
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:06"]Pientä surffilautaa ja maailmanrauhaa toivoo kuulemma, nyt vasta hoksasin kysyäkään. olin ajatellut että herkkuruoka riittää.
[/quote] kissasi on hipsteri
Meidän kissa toivoo, että nämä kaksi hoitokissaa lähtisi jouluksi pois.
Toista hulppeankorkeaa kiipeilytelinettä, raksuja, namiraksuja, herkkuraksuja, treatnaksuja, raksahtavia herkullisia..niin johan tuo tulikin mainittua. Neiti 9kg toivoo vilpittömästi ruokaa lautaselle 24/7 ettei tarvitse aamuyöllä tulla turhaan puremaan nenästä kun hiukoo. Pienemmät kissat toivoo kattausta ylemmille tasoille kuten pöydälle jotta neiti ahmatilta jäisi kuolan lisäksi syötävääkin :)
Naksu toivoisi varmaan grillatun broilerin koiven, tai kinkun siivun, se on aivan hulluna molempiin.
Olen ihan ihmeissäni. Kissani halusi kirjoittaa joulupukille eikä suostunut näyttämään kirjettään minulle. Miten saan sen kertomaan lahjatoiveensa vai onko pakko paljastaa, että minä olen joulupukin pikku apulainen?
Vettä joulukuusen jalkaan ja houkuttelevia palloja kuusen alaoksille.
Houkuttelevia itämaisia mattoja, joihin on pehmoista oksentaa.
Hiuslenkkejä. Sellaisia tyttömäisen värisiä. Nykyiset on tummia, niin tahtovat hävitä sohvan uumeniin.
Mahtaako lääkitys olla kunnossa kun kissan puhetta ymmärrät? Suosittelen jotain pehmustettua huonetta hetkeksi ainakin näin että saadaan sinut kuntoon..
Meidän kissat on jo niin vanhoja etteivät usko joulupukkiin, eivät siis toivo mitään varsinaisesti.
Luis Vuittoonia tietenkin. Sitähän nuo misut haluaa.
Meidän kissat arvostavat onneksi käytännöllisiä lahjoja. Matokuuria ovat toivoneet tänä vuonna.
Toivoo pienoiskivääriä ja läjäpäin patruunoita. Aikoo kuulemma hankkiutua eroon korttelin koirista. Toivoi myös lintulautaa ja paljon linnunruokaa. Mitähän taka-ajatuksia siihenkin sisältyy...
Kuoliko kissa vanhuuttaan vai sairastiko?