Te, jotka oikeasti olette päässeet rikkaisiin naimisiin
Kuinka teitte vaikutuksen mieheenne ja missä tutustuitte? Olen itse pohtinut elämääni, ja vaikken olekaan rahan perään, niin elämää helpottaisi huomattavasti, jos onnistuisi pääsemään naimisiin rikkaan miehen kanssa. Sehän ei tietenkään tarkoita, etteikö miehessä olisi muuta kuin raha.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:43"]
Kuinka teitte vaikutuksen mieheenne ja missä tutustuitte? Olen itse pohtinut elämääni, ja vaikken olekaan rahan perään, niin elämää helpottaisi huomattavasti, jos onnistuisi pääsemään naimisiin rikkaan miehen kanssa. Sehän ei tietenkään tarkoita, etteikö miehessä olisi muuta kuin raha.
[/quote] Enta sitten? AV:lta olen oppinut etta jokaisella on omat rahat ja elaminen maksetaan 50/50. Mita hyotya on rikkaasta miehesta jos han ei rikkauksiaan jaa sinun kanssasi?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 15:43"]
[/quote] Enta sitten? AV:lta olen oppinut etta jokaisella on omat rahat ja elaminen maksetaan 50/50. Mita hyotya on rikkaasta miehesta jos han ei rikkauksiaan jaa sinun kanssasi?
[/quote]
Onneksi oma mies ei käy vauvafoorumilla. Nimim. Tämänhetkinen asukokonaisuuteni maksaa enemmän kuin ensimmäisen asuntoni vuokra.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 16:40"]Töissä tavattiin. Miehen rahat ei mulle kuulu eikä meidän elämässä mitenkään näy.
[/quote]
Mitä iloa rahasta on jos sitä ei koskaan mihinkään käytä? Odotatteko sota-aikaa ja toivotte sen menettävän arvonsa?
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:03"]
Netissä. En tiennyt alkujaan miehen varallisuudesta, kun otin yhteyttä. Pian selvisi kuitenkin ja raha on ihan toissijainen asia. Rakastan miestäni ja naimisiin mentiin ilman avioehtoa. Kun mies myy yrityksensä viimeistään eläkeiässä, saa hän kaupassa vähintään puoli miljoonaa.
[/quote]
Muista, että osakkeet eivät ole rahaa. Koskaan ei voi tietää mitä yritykselle tapahtuu. -Erittäin menestyvän yrittäjän vaimo
En kyllä katselisi hetkeäkään miestä, joka ei käyttäisi omia rahojaan yhteiseen. Jos olisin varakas niin tietenkin maksaisin mieheni ja lasteni juttuja, koska he ovat tärkeimpiä :) jos rikas mies ei halua käyttää koskaan rahojaan perheeseensä, hän ei oikeasti rakasta heitä. Karu totuus jota moni ei tajua. Sitten ihmetellään, kun mies hylkäsikin lapsensa ja lähti nuoremman matkaan "yhtäkkiä"
En tiedä rikkaudesta. Tapasimme nuorina ja molemmilla oli siinä vaiheessa yksiö, miehellä vähän osakkeita myös. Mentiin naimisiin ja mies alkoi tienata hyvin ja sijoitella. Minä olen tienannut normipalkkaa ja hoitanut kodin ja lapset. Nyt meillä on omaisuutta ehkä 2,5 Meur, ja palkkatulot nyt kuukaudessa yhteensä n 16 000 euroa sekä osinkotuloja n 40 000 vuodessa. Emme pidä itseämme rikkaina.
Ite katoin joskus facebookissa, että onpa tosi komean näköinen nuori mies ja hetken mielijohteesta pyysin sitä facebook-kaveriksi. Se jostain syystä hyväksyi kaveripyynnön. No, katoin sen kaverilistaa, ja aloin ihmetellä, kun siinä oli paljon erilaisten taiteilija- ym julkkissukujen sukunimiä ja poliitikkojen lapsia, ja googletin sitten nimen, niin se olikin yksi Suomen rikkaimpien sukujen poikia. En sit mitään sille sen enempää puhunut, kyllä sillä naisia varmasti riittää ilman minuakin ;)
Varmaan totta toi sinänsä, että useimmat rikkaat ottaa muita rikkaiden sukujen naisia, mutta varmaan ulkonäkökin vaikuttaa... Itse kasvoin paikassa, jossa meidän kerrostaloalueen lähellä oli hyvin varakkaiden alue, ja olin samalla luokalla yritysjohtajien lasten kanssa, ja silti mulla oli paras todistus, sain ekana stipendin ym. Että en ole koskaan pitänyt itseäni millään tavalla huonompana, ja kun tietää oman arvonsa, niin pystyy kommunikoimaan ihan yhtä lailla köyhien kuin rikkaidenkin kanssa.
Miesten suhteen ei ole kyllä ollut koskaan kunnianhimoa, vaan vain vähän yli 20-vuotiaana sain lapsen "luuserin" kanssa. Lapsi on kuitenkin kaunis, niin ehkä se voi sitten ottaa varakkaan miehen isona, jos sitä tarpeeksi haluaa :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:07"]
Jos minä olisin rikas keski-ikäinen mies, varmaankin aktivoituisin paikoissa missä liikkuu teräväpäisiä ja itsekin menestyneitä naisia. Slush meni jo, mutta ehkä jotain vastaavaa? Yksinäinen mies ei näytä naurettavalta jos hän on itsevarma ja pukeutunut tyylikkäästi. Räätälinpuku ja hyvännäköinen kello, osaavan parturin käsittely, hampaat ja iho kuntoon. Sulla on varaa tilata katseesi kiinnittäneelle naiselle lasi samppanjaa jos et uskalla mennä juttelemaan. Ei tarvi tarjota koko iltaa, vain se yksi lasi ja saat kontaktin laittamatta itseäsi likoon. Mikäli siis olet ujo tai kömpelö.
[/quote]
pukuja kyllä löytyy, ja uskallan mennä juttelemaankin jos joskus jonkun katseen sattuu saamaan napattua. Ei vaan oikein ole selvillä että miten siitä sitten pääsisi jotenkin eteenpäin. Kartanoni sijaitsee sen verran helsingin ulkopuolella että naiset ei hevillä sinne lähde jatkoille eikä oikein uskalla tulla kutsuttunakaan vaikka kyllähän tänne bussit kulkee seutulipulla eikä taksistakaan konkurssiin joudu jos kuitenkin haluaa lähteä yöksi kotiinsa.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:07"]
Jos minä olisin rikas keski-ikäinen mies, varmaankin aktivoituisin paikoissa missä liikkuu teräväpäisiä ja itsekin menestyneitä naisia. Slush meni jo, mutta ehkä jotain vastaavaa? Yksinäinen mies ei näytä naurettavalta jos hän on itsevarma ja pukeutunut tyylikkäästi. Räätälinpuku ja hyvännäköinen kello, osaavan parturin käsittely, hampaat ja iho kuntoon. Sulla on varaa tilata katseesi kiinnittäneelle naiselle lasi samppanjaa jos et uskalla mennä juttelemaan. Ei tarvi tarjota koko iltaa, vain se yksi lasi ja saat kontaktin laittamatta itseäsi likoon. Mikäli siis olet ujo tai kömpelö.
[/quote]
pukuja kyllä löytyy, ja uskallan mennä juttelemaankin jos joskus jonkun katseen sattuu saamaan napattua. Ei vaan oikein ole selvillä että miten siitä sitten pääsisi jotenkin eteenpäin. Kartanoni sijaitsee sen verran helsingin ulkopuolella että naiset ei hevillä sinne lähde jatkoille eikä oikein uskalla tulla kutsuttunakaan vaikka kyllähän tänne bussit kulkee seutulipulla eikä taksistakaan konkurssiin joudu jos kuitenkin haluaa lähteä yöksi kotiinsa.
[/quote]
Pidä netin kautta yhteyttä ensin, käy kahvilla yms?
Tavattiin keikalla. Oli tunti odottelua ennen bändin astumista lavalle niin alettiin jutella ja vaihdettiin numerot. Parin kuukauden päästä jo seurusteltiin. Miehen varallisuus tuli esille, kun kustansi meille mun synttärilahjana reissun Lontooseen ja kysyin että onko se ihan järjiltään.
Peruskoulun 9lk jälkeen kesällä tapasin samanikäisen jonka kanssa mentiin samaan lukioon, no erohan siitä tuli 25v myöhemmin, tuo ero opetti että loppujen lopuksi rahalla ei ole mitään väliä kun ihminen, johon on luottanut koko aikuisikänsä enemmän kuin itseensä, pettää.
Oltiin yli 10 vuotta köyhiä ja nyt alkaa paremmat ajat. Eli rakastu johonki ja toivo että vuosien päästä alkaa varallisuutta kertymään.
Sama neuvo kuin edellisellä, rakastu ja toivo hyvää tulevaisuutta!
Toimii joskus ;)
Hyvin tavallisesti tavattiin baarissa ja käytiin normaaleilla treffeillä: kahvilla, leffassa yms . Olin ihan oma ihana itseni :D
Miehen varallisuus tuli ilmi parin kuukauden tapailun jälkeen.
En koe, et raha muuttaisi parisuhdetta, tietenkin rahasta ei tarvitse stressata tai riidellä :)
Menin naimisiin työttömän kanssa. Nykyisin sillä on vakituinen työpaikka ja vanhemmilta perittynä iso omaisuus. En tiennyt rahoista kun mentiin naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 18:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 17:40"]
Kiinnostaisi myös; nimim rikas mies ilman naista..
[/quote]
Millainen mies olet? Miten olet rikastunut? Itse olen rikkaissa naimisissa mutta antaisin mielelläni vinkin pariutumismarkkinoille :)
[/quote]
Nelikymppinen. Joku osa on tullut ei nyt varsinaisesti perintönä mutta tavallaan yritystoimintaa suvun kautta, lisäksi kohtuuhyväpalkkainen vakityö ja kun elää varsin vaatimattomasti niin omaisuutta on vaan kertynyt. Kahta työhommaa kahdella eri paikkakunnalla puskemalla ei vaan ole ollut ihan hirveästi aikaa tuhlatakaan. Nyt on yrittänyt vähän rauhoittaa tilannetta ja keskittää asumiset pääkaupunkiseudulle, mutta ei vaan oikein osaa mitään naisten iskemistä.
[/quote]
Eli et ole kiilusilmäinen, äkkirikastunut kolli. Hyvä.